سرویس اشتراک ویدیو ام پی فور

برای افزودن به لیست علاقه مندی باید وارد حساب کاربری شوید.

ورود به حساب کاربری

بستن

بله خیر

ام پی فور را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید.

پخش بعد از 8

فرش 700 شانه ارزان قیمت - طرح مانا رنگ سرمه ای

159 بازدید1 سال پيش
carpetfarshima

carpetfarshimaکاربر carpetfarshima

carpetfarshima - فرشیماکانال carpetfarshima - فرشیما

یکی از زیباترین فرش های ماشینی که در دسته ی فرش 700 شانه ارزان قیمت قرار می گیرد، فرش طرح مانا به رنگ سرمه ای است. این فرش زیبا با حاشیه‌های چشم ‌نواز در 8 رنگ توسط دستگاه‌های hcp با تراکم 2100 تولید و با قیمتی ارزان به دست مصرف‌ کنندگان می‌رسد.
سوالی که برای شما هم امکان دارد پیش بیاید این است که چرا این فرش به ارزان قیمت معروف است، باید بگوییم که با ایجاد تغییراتی در نخ خاب فرش، نخ ورژن با کیفیت بسیار خوب برای مشتریان عزیز به بازار عرضه می‌شود و هزینه نخ ورژن نسبت به نخ‌های آکریلیک و هیت ست ارزان‌تر برای تولید کننده تمام می‌شود به ‌همین‌علت هزینه‌های نهایی فرش کاهش پیدا می‌کند و قیمت فرش بر اساس متراژ آن ارزان‌تر می‌شود؛ همچنین باید بگوییم علاوه بر تولید ارزان این فرش های زیبا و با کیفیت، حذف واسطه ها نیز بر روی قیمت این فرش های خاص تاثیر به سزایی دارد و باعث می شود تا با بهترین قیمت به فروش برسد.
فرش ورژن مانا سرمه ای در ابعاد استاندارد شش متری، نه متری و دوازده متری با زمینه های سرمه ای، فیلی و کرم در کارخانه فرش تولید می شود. قیمت فرش های ورژن با توجه به متراژ آن متغیر است و معمولاً قیمت فرش های شش متری نصف قیمت فرش دوازده متری است.
نخ ورژن پرزدهی کمی دارد و ضد حساسیت است، لذا اگر به ‌دنبال سلامتی پوست خود هستید می‌توانید با خیال راحت از این فرش‌ها استفاده نمایید. طرح مانا در زمینه‌های سرمه‌ای، کرم و فیلی طراحی شده ‌است و شما با توجه به دکوراسیون خود و سبک چیدمان منزلتان، رنگ زمینه خود را انتخاب نمایید و بهترین‌ها را در کنار هم در منزل و اداره خود داشته باشید. فرش مانا سرمه‌ای همچون فرش‌های دیگر ورژن دارای ضخامت عالی و بالا می‌باشد که راحتی را برای نشستن شما برای ساعت‌های متداوم فراهم می‌آورد.
ضخامت فرش مانا سرمه ای ورژن همچون عایقی در برابر گرما و سرما در منزل و اداره شما می‌باشد و از کفپوش ها در برابر هوای سرد و گرم محافظت می‌کند. اگر به ‌دنبال فرشی هستید که در اتاق کودک دلبندتان پهن نمایید و او را از آسیب‌های احتمالی مانند ضربه خوردن و افتادن بر زمین جلوگیری کنید، فرش ورژن مناسب چنین مکانی می باشد. نگرانی شما در ارتباط با سلامتی فرزندتان به ‌هنگام استفاده از فرش ورژن می‌تواند کاهش پیدا کند و شما با خیالی آسوده فرش اتاق کودکتان را انتخاب نمایید. فرش مانا سرمه‌ای به‌ خاطر تیره بودن زمینه فرش در اتاق کودکتان از ریخت ‌و پاش‌های خوراکی روی آن چشم‌ پوشی می‌کنند و از چشم همگان به دور می‌ماند اما باید توجه کنید به ‌خاطر سلامتی فرزندتان از تمیز کردن آن غافل نشوید.
به طور کلی از این فرش های زیبا بیشتر برای فضای آشپزخانه استفاده می کنند، به دلیل اینکه دارای رنگ تیره است و کثیفی ها و چربی های موجود در آشپزخانه را به نمایش نمی گذارد و باعث می شود تا زیباترین دکوراسیون را برایتان رقم بزند.
ترنج روشن فرش همچون خورشیدی است که در میان آسمان تیر شروع به درخشیدن می‌نماید. رنگ سبز مرکز فرش آرامش و اعتماد را به بینندگان خود تزریق می‌نماید. رنگ سرمه‌ای امروزه یکی از رنگ‌های لوکس و شیک برای دکوراسیون شناخته شده ‌است؛ اما به ‌علت تیره بودن رنگ آن استفاده از رنگ‌های مکمل روشن می‌تواند زیبایی دکوراسیون را چندین برابر نماید. یکی از رنگ‌های روشن مکمل رنگ سفید و کرم است که در فرش ورژن مانا با طراحی فوق‌العاده فرش را از تیرگی و یکنواختی خارج کرده‌ و بازتاب نور را می‌توان در فضا به ‌خوبی مشاهده کرد. فرش مانا یکی از فرش‌های ترنج و لچک دار است که با کمی تغییرات در طراحی، سبک جدید در بازار فرش پدید آورده ‌است.
https://carpetfarshima.com/cheap-carpet-700-reeds/

نمایش بیشتر
0 دیدگاه
0 دیدگاه ثبت نظرات بیش از حد مجاز است، چند دقیقه بعد ثبت کنید.
تصویر پیش فرض کاربر

اشتراک گذاری

  • کد ویدیو
  • واتس اپ
  • تلگرام
  • فیسبوک
  • توییتر
  • لینکدین

کد ویدیو

copy

گزارش تخلف

متن گزارش:

ثبت

تکرار پخش