سرویس اشتراک ویدیو ام پی فور

برای افزودن به لیست علاقه مندی باید وارد حساب کاربری شوید.

ورود به حساب کاربری

بستن

بله خیر

ام پی فور را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید.

پخش بعد از 8

فرش 700 شانه - کد 2031 گل برجسته رنگ دودی تراکم 2550

40 بازدید11 ماه پيش
carpetfarshima

carpetfarshimaکاربر carpetfarshima

carpetfarshima - فرشیماکانال carpetfarshima - فرشیما

محصولی زیبا و بی نظیر از سری محصولات ۷۰۰ شانه فرش کد ۲۰۳۱ دودی است که به صورت گل برجسته با بهترین تراکم ۲۵۵۰ بافته می شود. در متن فرش ۸ رنگ زیبا و شاد استفاده شده که از یکنواختی رنگ زمینه دودی کاسته است و بر جذابیت آن افزوده است.
امروزه طرفداران فرش افشان بسیارند و این افراد علاقه دارند تا رنگ زمینه آن را به صورت خنثی انتخاب نمایند. رنگ زمینه ی فرش هرچند چرک تاب و تیره است اما با وجود گل های روشن مناسب دکوراسیون های کوچیک و محیط های بسته می باشد. این فرش دودی رنگ با تمامی طیف رنگ ها همخوانی دارد و برای ست نمودن با دیگر وسایل از ۸ رنگ موجود در آن استفاده نمایید.
برای گل برجسته نمودن گل های فرش از الیاف هایبالک استفاده می شود تا در مرحله آهار از خود واکنش نشان دهد و ارتفاع آن حدود ۱ میلی‌متر کم شود. یکی از رنگ های مکمل در این فرش رنگ آبی یا صورتی است که فضا را آرام نشان می دهد و محیطی امن و مورد اعتماد را برای مخاطب پدید می‌آورد.
قیمت این فرش نسبت به فرش های دستباف بسیار ارزان و مناسب است لذا خریداران می‌توانند با تهیه این فرش خریدی مقرون به صرفه داشته باشند.
فرش دودی کد ۲۰۳۱ یکی از فرش هایی است که امروزه در تمامی دکوراسیون ها کاربرد فراوانی دارد و دکوراسیون شما را با تغییر چند رنگ تبدیل به کلاسیک یا مدرن می نماید.
همانطوری که گفته شد این فرش دودی در فضاهای کوچک و خانه های بزرگ مورد استفاده قرار می گیرد. فرش افشان دودی کد ۲۰۳۱ موردپسند جوانان و نوعروسان قرار می گیرد. فرش ضخیم کد ۲۰۳۱ مناسب اتاق کودکان است پس با خیال راحت اوقات فراغت بسیاری را بر روی فرش می گذارنند بدون آنکه احساس ناراحتی در کودکان شما به وجود آید.
این فرش مناسب مکان هایی چون راهروها، رستوران ها و محیط های شلوغ است. این فرش زیبا و جذاب را در آشپزخانه و اتاق نشیمن نیز بکار ببرید و تنها از رنگ های مکمل نیز استفاده نمایید.
خرید فرش کد ۲۰۳۱ دودی از مجموعه فرشیما امکان‌پذیر است و با ثبت سفارش و تکمیل خرید آن را به صورت رایگان درب منزل تحویل بگیرید. فرشیما یکی از فروشگاه های معتبر کاشان است که تمامی محصولات خود را به صورت حضوری و غیرحضوری با قیمت کارخانه عرضه می دارد.
https://carpetfarshima.com/product/carpet-700-reeds-code-2031-highbulk-design-smoky-color/

نمایش بیشتر
0 دیدگاه
0 دیدگاه ثبت نظرات بیش از حد مجاز است، چند دقیقه بعد ثبت کنید.
تصویر پیش فرض کاربر

اشتراک گذاری

  • کد ویدیو
  • واتس اپ
  • تلگرام
  • فیسبوک
  • توییتر
  • لینکدین

کد ویدیو

copy

گزارش تخلف

متن گزارش:

ثبت

تکرار پخش