سرویس اشتراک ویدیو ام پی فور

برای افزودن به لیست علاقه مندی باید وارد حساب کاربری شوید.

ورود به حساب کاربری

بستن

بله خیر

ام پی فور را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید.

پخش بعد از 8

فرش 700 شانه - طرح میخک گل برجسته رنگ ذغالی تراکم 2550

48 بازدید9 ماه پيش
carpetfarshima

carpetfarshimaکاربر carpetfarshima

carpetfarshima - فرشیماکانال carpetfarshima - فرشیما

فرش ۷۰۰ شانه میخک ذغالی یکی از محصولات گل برجسته است که با تراکم ۲۵۵۰ در پالت ۱۰ رنگ جذاب و زیبا بافته می شود. فرش میخک یکی از فرش های امروزی و به رنگ سال است که در میان خریداران محبوبیت بسیاری دارد. فرش ۷۰۰ شانه به علت ضخامت و لطافت الیاف آکریلیک هیت ست در طرح های مختلف ارائه می شود که یکی از این طرح های افشان زیبا فرش میخک است.
رنگ زمینه ی فرش رنگی چرک تاب می باشد که مناسب دکوراسیون های شلوغ است. این کار را در مکان های رسمی و کم تردد پهن نمایید. فرش ۷۰۰ شانه در طرح های مختلف روانه بازار شده است که یکی از طرح های جدید و به روز فرش میخک است که به صورت گل برجسته و طلاکوب روانه بازار می شود.
این فرش با رنگ زمینه خنثی و الیاف طلایی رنگ جذابیت فرش را بیشتر کرده است. رنگ طلایی در زمینه فرش بسیار فوق العاده زیبا و لوکس است. طرح افشان این فرش گل های طلایی را به صورت برجسته در دکوراسیون نشان می دهد و شما می توانید با تماشای آن از باغ بهاری طلایی رنگ لذت وافی ببرید.
طرح فرش با بهترین تراکم ریزبافت نشان داده می شود و کیفیت بالایی دارد. از طرفی فرش های ۷۰۰ شانه دارای ضخامت بالایی هستند که در این فرش به خاطر گل برجسته بودن آن در مکان های پرتردد بهتر است استفاده نشود.
زمینه فرش اندکی تیره است اما به علت استفاده از ریز نقش های کرم طرح فرش را شاداب تر نشان می‌ دهد. رنگ طلایی فرش با الیاف هیت ست گلبوته ها را طبیعی جلوه می ببخشد. الیاف در این فرش زیبا و با کیفیت الیاف هایبالک و آکریلیک هیت ست است که بدون پرز و ضد حساسیت می باشند.
خرید فرش ۷۰۰ شانه میخک از مراکز معتبر چون فرشیما امکان پذیر است و شما می توانید این فرش ها را به صورت غیرحضوری سفارش دهید. فرش میخک زغالی در ابعاد ۶ متری، ۹ متری و ۱۲ متری در فروشگاه موجود است و شما می توانید در صورت نیاز در ابعاد قالیچه و پادری آن را سفارش دهید. فرشیما خرید غیرحضوری را برای خریداران فراهم آورده است تا بتوانند فرش باکیفیت را با قیمت مناسب عرضه نماید.
https://carpetfarshima.com/product/carpet-700-reeds-mikhak-design-charcoal-color/

نمایش بیشتر
0 دیدگاه
0 دیدگاه ثبت نظرات بیش از حد مجاز است، چند دقیقه بعد ثبت کنید.
تصویر پیش فرض کاربر

اشتراک گذاری

  • کد ویدیو
  • واتس اپ
  • تلگرام
  • فیسبوک
  • توییتر
  • لینکدین

کد ویدیو

copy

گزارش تخلف

متن گزارش:

ثبت

تکرار پخش