سرویس اشتراک ویدیو ام پی فور

برای افزودن به لیست علاقه مندی باید وارد حساب کاربری شوید.

ورود به حساب کاربری

بستن

بله خیر

ام پی فور را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید.

پخش بعد از 8

فرش 700 شانه - کد 6011 گل برجسته رنگ ذغالی تراکم 2550

168 بازدید11 ماه پيش
carpetfarshima

carpetfarshimaکاربر carpetfarshima

carpetfarshima - فرشیماکانال carpetfarshima - فرشیما

فرش زغالی کد ۶۰۱۱ از فرش های تیره است که جز پرفروش ترین محصولات ماشینی است. امروزه رنگ های تیره در میان خریداران طرف داران زیادی پیدا کرده است. این فرش دودی از 8 رنگ زیبا و جذاب چون دودی، نقره ای، طلایی و کرم در متن فرش بافته شده است که باعث جذابیت فرش شده است.
این فرش زیبا با کیفیت بالا و تراکم ۲۵۵۰ جزء محبوب ترین محصولات است. کیفیت بالای این فرش مدیون الیاف به کار رفته در آن و تراکم بالای آن می باشد. مقاومت این بافته در برابر پا خور بودن بسیار زیاد است و با خیال راحت این فرش زیبا را در اتاق پذیرایی و سالن نشیمن خود بدون دغدغه استفاده نمایید.
رنگ زمینه ی فرش رنگی چرک تاب است که در مهمانی های طولانی مدت نیاز به لکه گیری ندارد. این فرش یکی از فرش هایی است که امروزه در کنار اکسسوری های به رنگ روشن چون کرم و طلایی نمای جذاب پیدا می کند. فرش زغالی یکی از فرش هایی است که امروزه در میان مصرف کنندگان از محبوبیت بالایی برخوردار است.
الیاف استفاده شده در این فرش آکریلیک هیت ست و هایبالک است. تولید کنندگان برای برجسته نمودن این فرش از الیاف هایبالک استفاده کرده اند تا در مرحله آهار و تکمیل فرش در معرض حرارت بالا قرار گیرد و ارتفاع آن حدود یک میلی‌متر کم شود. زمانی‌ که بافت فرش به صورت نا مسطح ایجاد شود فرش را برجسته می خوانند.
بافته های برجسته برای راهروها و نمازخانه ها گزینه مناسبی نمی باشند زیرا گرد و غبار در بافت فرش نفوذ می کند و احتیاج به جارو کردن روزانه دارد. فرش دودی یکی از فرش های با رنگ خنثی است که با تمامی طیف های مختلف تیره و روشن قابلیت ست شدن دارد. هرچند تیرگی این فرش نسبت به فرش سرمه ای کمتر است اما در کنار آن حتماً باید از رنگ های مکمل استفاده شود.
یکی از فرش های زیبا و جذاب که از پرفروش ترین فرش سال می باشد فرش کد ۶۰۱۱ زغالی است که از محصولات ۷۰۰ شانه است و با قیمت مناسب عرضه می شود. این فرش مناسب تمامی دکوراسیون های منازل شماست پس همین الان می توانید با کارشناسان فروش فرشیما تماس حاصل فرمایید و از مشاوره رایگان آن ها بهره‌مند شوید و فرش دلخواه خود را سفارش دهید.
https://carpetfarshima.com/product/carpet-700-reeds-code-6011-highbulk-design-charcoal-color/

نمایش بیشتر
0 دیدگاه
0 دیدگاه ثبت نظرات بیش از حد مجاز است، چند دقیقه بعد ثبت کنید.
تصویر پیش فرض کاربر

اشتراک گذاری

  • کد ویدیو
  • واتس اپ
  • تلگرام
  • فیسبوک
  • توییتر
  • لینکدین

کد ویدیو

copy

گزارش تخلف

متن گزارش:

ثبت

تکرار پخش