سرویس اشتراک ویدیو ام پی فور

برای افزودن به لیست علاقه مندی باید وارد حساب کاربری شوید.

ورود به حساب کاربری

بستن

بله خیر

ام پی فور را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید.

پخش بعد از 8

فرش 1200 شانه - طرح مهگل گل برجسته رنگ دودی تراکم 3600

29 بازدید9 ماه پيش
carpetfarshima

carpetfarshimaکاربر carpetfarshima

carpetfarshima - فرشیماکانال carpetfarshima - فرشیما

فرشی را که در تصویر مشاهده می کنید فرش ۱۲۰۰ شانه مهگل تراکم ۳۶۰۰ است که در رنگ بندی های مختلف چون دودی، کرم و دودی بافته می شود. این فرش ماشینی مهگل دودی ۹ رنگ است که الیاف طلایی در متن آن به وفور دیده می شود.
فرش مهگل از سری فرش های ۱۲۰۰ شانه طلاکوب گل برجسته است که از دو الیاف آکریلیک هیت ست و هایبالک بافته می شود. این فرش مرغوب دارای کیفیت بسیار عالی به علت تراکم بالا و نوع جنس نخ خاب فرش می باشد. این فرش با طراحی افشان و منحصر به فرد چیدمان خاص را در دکوراسیون ایجاد نموده و کمتر کسی نظیر این طرح را دیده است.
اگر به دنبال تفاوت و تازگی در منزل خود هستید پیشنهاد می شود از فرش مهگل استفاده نمایید. از جدیدترین محصولات صنعت فرش ماشینی فرش های طلاکوب گل برجسته است که در پالت های رنگی تیره و روشن بافته می شود. فرش مهگل نمونه ای از فرش های جدید ۱۲۰۰ شانه است که با رنگ بندی خاص دکوراسیون شما را اعیانی و لوکس می کند.
تعداد گره های بسیاری که در طول و عرض فرش قرار دارد باعث ظریف تر شدند و با کیفیت تر شدن فرش می شود. این فرش ۱۲۰۰ شانه دستباف گونه قیمت بسیار مناسبی نسبت به قالی دستبافت دارد و از طرفی از ظرافت و زیبایی بی نظیری برخوردار می باشد.
تنوع رنگ بندی این فرش به شما این امکان را می دهد تا با بسیاری از اکسسوری های منزل آن را ست نمایید. فرش مهگل با انواع رنگ های همسان یا متضاد دیزاین می شود و اگر طرفدار دکوراسیون مدرن هستید می توانید در چیدمان ساده و خلوت و با تم سفید و مشکی آن را بکار ببرید.
این فرش خوشرنگ و لعاب در ابعاد استاندارد شش متری، نه متری و دوازده متری بر اساس نیاز و سلایق افراد بافته می شود. دو الیاف آکریلیک هیت ست و هایبالک در این فرش استفاده شده که هر دو کیفیت فرش را بالا می برند.
این فرش گل برجسته در مجموعه فرشیما به صورت حضوری و غیرحضوری قابل خرید می باشد. پیشنهاد می شود روش غیرحضوری را انتخاب نمایید تا بهترین بافته را با ارسال رایگان درب منزل تحویل گیرید.
https://carpetfarshima.com/product/carpet-1200-reeds-mahgol-design-smoky-color/

نمایش بیشتر
0 دیدگاه
0 دیدگاه ثبت نظرات بیش از حد مجاز است، چند دقیقه بعد ثبت کنید.
تصویر پیش فرض کاربر

اشتراک گذاری

  • کد ویدیو
  • واتس اپ
  • تلگرام
  • فیسبوک
  • توییتر
  • لینکدین

کد ویدیو

copy

گزارش تخلف

متن گزارش:

ثبت

تکرار پخش