سرویس اشتراک ویدیو ام پی فور

برای افزودن به لیست علاقه مندی باید وارد حساب کاربری شوید.

ورود به حساب کاربری

بستن

بله خیر

ام پی فور را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید.

پخش بعد از 8

فرش 700 شانه - طرح جانان گل برجسته اطلسی با تراکم 2550

202 بازدید1 سال پيش
carpetfarshima

carpetfarshimaکاربر carpetfarshima

carpetfarshima - فرشیماکانال carpetfarshima - فرشیما

جانان اطلسی فرش 700 شانه طلاکوب از طرح های زیبای افشان است که دکوراسیون شما را شیک و مجلل می کند. این بافته به عنوان کفپوشی تماشایی، خیره کننده چشمان هر بیننده ای است. استفاده از رنگ طلایی در میان رنگ‌ آبی تیره اطلسی بر جذابیت فرش افزوده است.
استفاده از پالت 8 رنگ در زمینه اطلسی با تراکم 2550 زیبایی آن را چندین برابر می کند و به عنوان فرشی ضخیم و لطیف معرفی شده است. کیفیت عالی این فرش اطلسی در میان فرش های دستباف گونه شهرت بسیاری دارد و سبب شده تا خریداران به جای خرید بافته های دستباف، به سوی این فرش ها روانه شوند.
حاشیه های همرنگ و همخوان با رنگ زمینه سبب شده است تا خودنمایی طرح افشان بیش‌ از پیش باشد و با وجود حذف چارچوب های اطراف ترنج، فضا وسیع تر نشان داده شود. طراح هنرمند قلم را از ابتدا تا انتهای طرح به صورت پیوسته در میان شاخه های اسلیمی به حرکت در آورده و طرحی زیبا با گل افشان ترسیم نموده است.
فرش افشان جانان یکی از فرش های بدون ترنج است که گل های طلایی رنگ در میان رنگ اطلسی جولان می دهد و در میان سایه روشن های این رنگ منحصر به فرد توانسته است آرامش بی نظیری را نصیب افراد کند. این فرش اطلسی با دو الیاف آکریلیک هیت ست شده و هایبالک بافته می شود و در گل بوته های فرش از نخ آکریلیک و در زمینه فرش از الیاف هایبالک استفاده می شود.
الیاف هایبالک یکی از الیاف های مرغوب در فرش های گل برجسته است که در مرحله آهار در معرض حرارت بالا قرار گرفته و ارتفاع آن به نسبت گل های آکریلیک کمتر می شود. استفاده از رنگ طلایی که یکی از رنگ های مجلل و شیک است در زمینه حس ثروت اندوزی را در بیننده ایجاد می کند و مخاطب را با جلوه ای تازه روبرو می کند.
فرش اطلسی یکی از فرش های چرک تابی است که مناسب مکان های شلوغ و پررفت و آمد است و در کوتاه مدت نیازی به لکه گیری نخواهد داشت. امروزه افراد به دنبال فرش های قیمت مناسب هستند، به همین خاطر گرایش افراد به سوی فرش های دستباف بسیار زیاد شده است. فرش های 700 شانه در تراکم های مختلف و با طرح ها و رنگ بندی های گوناگون روانه بازار شد و با توجه به نیاز و سلایق افراد توانست دکوراسیون های مدرن و زیبایی را ایجاد کند.
فرش طلاکوب یکی از فرش های امروزی است که نو عروسان و اقشار جوانان تمایل زیادی به خرید این فرش دارند و می خواهند دکوراسیون خود را به عنوان دکوراسیون شیک و مجلل نشان دهند. اگر در دکوراسیون خود نیاز به فرشی با طرح افشان دارید و می خواهید فضا را دلبازتر و بزرگ‌تر نشان دهید، بهتر است فرش افشان جانان اطلسی را انتخاب کنید.
برای خریداری فرش زیبا و کهربایی می توانید به فروشگاه های معتبر مراجعه کنید و یا از طریق وبسایت های رسمی اقدام به خرید کنید. گروه تولیدی فرش ماشینی فرشیما یکی از مجموعه های معتبری است که قریب به یک دهه فعالیت خود را آغاز کرده است و اکنون رضایت تمامی خریداران خود را کسب نموده است.
خرید فرش های مقرون به صرفه و اقتصادی با قیمت درب کارخانه از طریق این مجموعه فراهم می باشد و شما می توانید تنوع محصولات و طرح های مختلف را از طریق وبسایت مشاهده نمایید. در سایت فرش فرشیما تصاویر کامل هر یک از محصول در سایت بارگذاری شده است و با مشاهده آن ها فرش دلخواهتان را از نزدیک‌ لمس کنید. خرید محصولات 700 شانه، 1200 شانه و 1500 شانه در این مجموعه مهیا است و تنها با توجه به رنگ و طرح و سبک دکوراسیون می توانید فرش خود را انتخاب نمایید.
https://carpetfarshima.com/carpet-700-reeds/

نمایش بیشتر
0 دیدگاه
0 دیدگاه ثبت نظرات بیش از حد مجاز است، چند دقیقه بعد ثبت کنید.
تصویر پیش فرض کاربر

اشتراک گذاری

  • کد ویدیو
  • واتس اپ
  • تلگرام
  • فیسبوک
  • توییتر
  • لینکدین

کد ویدیو

copy

گزارش تخلف

متن گزارش:

ثبت

تکرار پخش