سرویس اشتراک ویدیو ام پی فور

برای افزودن به لیست علاقه مندی باید وارد حساب کاربری شوید.

ورود به حساب کاربری

بستن

بله خیر

ام پی فور را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید.

پخش بعد از 8

فرش 700 شانه - طرح فلورا سرمه ای با تراکم 2550 آکریلیک

188 بازدید1 سال پيش
carpetfarshima

carpetfarshimaکاربر carpetfarshima

carpetfarshima - فرشیماکانال carpetfarshima - فرشیما

فرش 700 شانه با طرحی تلفیقی از خشتی و ترنج و لچک دار است که زیبایی فرش را چندین برابر کرده‌ است. فرش‌ های خشتی همیشه از طرح های پرطرفدار میان فرش‌ های اصیل ایرانی هستند. ادغام حرفه‌ ای نقشه فرش با رنگ‌ بندی فوق‌العاده جذاب، علتی است تا فرش فلورا از پرفروش‌ ترین فرش‌ های 700 شانه در فروشگاه محسوب شود. مزیت فرش فلورا قدیمی نشدن طرح فرش است که همیشه در بورس فرش ماشینی متقاضی زیادی دارد. فرش فلورا در زمینه سرمه‌ ای و دودی در 8 رنگ با تراکم 2550 توسط دستگاه‌ های پیشرفته تولید می‌ شود.
مرواریدی در مرکز فرش با دو گلدسته کرم در میان خشت‌ های ساده‌ ای چون ستاره‌ ای درخشان جولان می دهد. قاب‌ های منظم و یکنواخت با گل‌ های افشان در یک چهارچوب با نقوش اسلیمی احاطه شده‌ اند. تفاوت آشکار طرح فرش، وجود لچک‌ های فلورا می باشد.
طراحی یونیک و منحصر به‌ فرد فرش، خاص بودن آن را پذیرا است. رنگ سرمه‌ ای فرش به همراه رنگ‌ های روشن مانند سفید و کرم ترکیب چشمگیری دارد. استفاده درست از طیف رنگ‌ ها در ترکیب فرش می‌ تواند محفل و منزل شما را دلنشین کنند.
اگر به‌ دنبال فرشی هستید که دکوراسیون شما را شیک نشان دهد و مختص به یک دکوراسیون نباشد فرش فلورا سرمه‌ ای به شما پیشنهاد می‌شود، که با طراحی تلفیقی مناسب دکوراسیون سنتی و مدرن است. نخ آکریلیک از الیافی است که امروزه تولید کنندگان در صنعت خود به کار می‌برند.
نخ آکریلیک، فرشی قیمت مناسب و با کیفیت عالی را تولید می‌کند. این فرش مناسب تمامی اقشار جامعه است که تمایل ندارند هزینه زیادی برای فرش بپردازند. مکان‌ های عمومی که نیازمند تعداد بالایی از فرش هستند، اگر می‌ خواهند فرشی با صرفه تهیه کنند از فرش‌ های 700 شانه می‌ توانند کمک بگیرند. ظرافت فرش در حدی است که گل‌ ها به‌ صورت طبیعی جلوه می‌ دهد و براقیت آن در اثر شستن های مکرر آسیب نمی‌ بیند.
فرش فلورا سرمه‌ ای 700 شانه در کنار کیفیت بالا، ضخامت بسیار خوبی دارد. ضخیم بودن فرش سبب می‌ شود تا فرش لطیف‌ تر باشد. در اتاق کودک، اتاق خواب، آشپزخانه و اتاق نشیمن که از فرش در ساعت‌ های طولانی استفاده می‌شود نیازمند به کفپوشی هستند که علاوه‌ بر عایق گرما و سرما، از جان افراد محافظت کند. کودکانی که تازه راه افتاده‌ اند و یا سالمندند همیشه نیازمند یک فرشی نرم می‌ باشند که ضامن سلامتی‌ شان باشد.
https://carpetfarshima.com/carpet-700-reeds/

نمایش بیشتر
0 دیدگاه
0 دیدگاه ثبت نظرات بیش از حد مجاز است، چند دقیقه بعد ثبت کنید.
تصویر پیش فرض کاربر

اشتراک گذاری

  • کد ویدیو
  • واتس اپ
  • تلگرام
  • فیسبوک
  • توییتر
  • لینکدین

کد ویدیو

copy

گزارش تخلف

متن گزارش:

ثبت

تکرار پخش