سرویس اشتراک ویدیو ام پی فور

برای افزودن به لیست علاقه مندی باید وارد حساب کاربری شوید.

ورود به حساب کاربری

بستن

بله خیر

ام پی فور را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید.

پخش بعد از 8

فرش 700 شانه - طرح نبات فیلی با تراکم 2550 آکریلیک

192 بازدید1 سال پيش
carpetfarshima

carpetfarshimaکاربر carpetfarshima

carpetfarshima - فرشیماکانال carpetfarshima - فرشیما

فرش 700 شانه نبات فیلی در طرحی شگفت‌ انگیز با ترکیبی از طرح های خشتی و ترنج دار در زمینه فیلی بافت می‌ شود که نمای بسیار زیبا و اصیل مانند فرش‌ های دستباف دارد. در این فرش نقوش اصیل ایرانی در قالب یک طرح به‌ روز و مدرن مشاهده می‌ شود. طرح نبات فیلی از نقشه‌ های بسیار خاص ایرانی می‌ باشد. طرح خنثی زمینه فرش دارای قاب‌ هایی با نقش‌ و نگارهای متنوع است. استفاده از ترنج خورشید مانند در میان قاب‌ ها ظاهری خاص و جذاب به فرش داده‌ است که باعث ملاحت و گیرایی فرش می‌ شود.
فرش 700 شانه نبات فیلی با تراکم 2550 با نخ باکیفیت آکریلیک تولید می‌ شود. ظرافت بافته باعث درخشندگی بیشتر گل‌ های هر خشت می‌ شود و فرش سه‌ بعدی را به نمایش می‌ گذارد.
به‌ کارگیری رنگ زرد و طلایی در میان زمینه فیلی، باعث دلربایی و خیره ی چشم تمامی مخاطبان می شود. قاب‌ های متقارن توسط نوارهای فیلی به‌ طور یکسان از هم جدا شده‌ اند و دسته‌ گل‌ های رنگارنگ را در کنار هم قرار دادند. زیبایی فرش چنان وصف‌ ناپذیر است که هر مخاطب با تماشای آن در میان ترنج و طرحواره فرش گم می‌ شود.
ترنج مرکزی فرش در میان پرتوهای طلایی‌ رنگ زیبا می‌ درخشد و گرما بخش زمینه سرد فیلی فرش می‌ شود. در کنار ترنج، خشت‌ های زیادی او را در آغوش گرفتند به گونه ای که هر خشت با نقش‌ های ظریف و زیبا آراسته شده‌ اند.
با در نظر داشتن رنگ خنثی فرش و ترکیب آن با رنگ طلایی، کرم و سرمه‌ ای در هر دکوراسیونی نبات فیلی می‌ تواند پهن شود و تمامی افراد از تماشای آن لذت ببرند. حاشیه‌ های منقوش به رنگ کرم باعث رهانیدن فرش از تیرگی می‌ شود و با روشنایی اطراف شکوه و جلال فرش را افزایش می دهد.
خودنمایی رنگ طلایی با نماد ثروت و انرژی معنوی، احساس خوبی به مهمانان دست می‌ دهد. تماشای فرش نبات فیلی استرس و خستگی را از افراد دور می‌ کند؛ اما توجه داشته باشید از رنگ طلایی در دیگر وسایل مانند پرده، آباژور، تزئینات دیواری و شلف کمتر استفاده شود تا تنش روحی در مخاطب ایجاد نکند.
تولید کنندگان فرش 700 شانه با پیشرفت صنعت و تکنولوژی در بافته ی ماشینی توانستند از نخ‌ های باکیفیت در بافت فرش ماشینی استفاده کنند و فرشی دستباف گونه تولید کنند. فرش نبات فیلی جز دسته ی فرش 700 شانه است که در بافت آن نخ آکریلیک به‌ کار رفته است و با بافت زیبا و طراحی زیبنده مورد استقبال اکثر اقشار جامعه قرار گرفته است. نخ آکریلیک، ارتفاع خاب فرش را بالا می‌ برد و ضخامت فرش بیشتر می‌ شود. ضخامت زیاد فرش باعث می‌ شود تا فرش لطافت خاصی داشته باشد و برای محیط‌ هایی که مبل ندارند و استراحت کردن روی فرش در اولویت قرار دارد بسیار مناسب باشد.
داشتن مهارت خرید فرش یکی از راهکارهای اصلی در زمینه کمتر هزینه کردن برای یک فرش با کیفیت است. مطالعه اطلاعات شناسنامه فرش و مشاوره از کارشناسان فروش مجرب، شما را در انتخاب یک کفپوش مناسب، با کیفیت و قیمت مناسب راهنمایی می‌ کند. فرش نبات در زمینه فیلی و دودی در ابعاد استاندارد شش متری، نه متری و دوازده متری قابل فروش می باشد. در صورت سفارش فرش نبات در ابعاد کوچکتر، فرشیما محصول مورد نظر شما را بافته و در اختیار شما قرار می دهد.
فرشیما تولید کننده انواع فرش‌ های 700 شانه، 1000 شانه، 1200 شانه و 1500 شانه با طرح‌ های مدرن و به‌ روز می‌ باشد که با ارائه خدمات حضوری و غیرحضوری در نظر دارد تا خریداران محترم را به ‌نحو احسن راهنمایی کند و بهترین فرش متناسب با دکوراسیون منزل را برای آن‌ ها تهیه نماید. مجموعه فرش فرشیما با خدمات پس‌ از فروش و ارائه ضمانت‌ نامه محصول، شما را به یک خرید مطمئن دعوت می‌ کند.
https://carpetfarshima.com/carpet-700-reeds/

نمایش بیشتر
0 دیدگاه
0 دیدگاه ثبت نظرات بیش از حد مجاز است، چند دقیقه بعد ثبت کنید.
تصویر پیش فرض کاربر

اشتراک گذاری

  • کد ویدیو
  • واتس اپ
  • تلگرام
  • فیسبوک
  • توییتر
  • لینکدین

کد ویدیو

copy

گزارش تخلف

متن گزارش:

ثبت

تکرار پخش