سرویس اشتراک ویدیو ام پی فور

برای افزودن به لیست علاقه مندی باید وارد حساب کاربری شوید.

ورود به حساب کاربری

بستن

بله خیر

ام پی فور را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید.

پخش بعد از 8

فرش 1200 شانه - طرح آتوسا رنگ بژ تراکم 3600

131 بازدید8 ماه پيش
carpetfarshima

carpetfarshimaکاربر carpetfarshima

carpetfarshima - فرشیماکانال carpetfarshima - فرشیما

با خرید فرش های ۱۲۰۰ شانه با طراحی گرادیانت به دکوراسیون منزلتان جلوه ای شیک و خاص خواهید بخشید. این بافته ها در طرح ها و رنگ بندی های مختلف عرضه می شوند که مطمئناً دلبند هر سلیقه ای هستند. فرش ۱۲۰۰ شانه کد ۹۰۴۰ آتوسا با رنگ زمینه بژ و حاشیه های همرنگ خواهید توانست چیدمان بسیار زیبا و متناسب با فضای منزلتان ایجاد کنید و احساس راحتی و آرامش را تجربه نمایید.
با خرید این بافته زیبا و کیفیت بالا، طول عمر طولانی و ارزش افزوده منحصر به فردی در منزلتان به مخاطبان القا می کنید. این بافته تمامی استانداردهای بهداشتی و تولیدی پایدار را رعایت نموده و در خرید آن به شما اطمینان خاطر می دهد تا بافته ای با کیفیت را تهیه نمایید.
این محصول ۱۲۰۰ شانه با تراکم ۳۶۰۰ در پالت ۸ رنگ به صورت گل برجسته بافته می شود. طرح فرش ترنج و لچک دار است اما لچک های فرش به صورت طره ای اطراف زمینه را در بر گرفته و در چهار گوشه آن به گل های زیبایی به صورت گچ بری با رنگ تیره طراحی شده است.
زمینه فرش دارای یک گردشه اصلی از شاخه های اسپیرال و گل های رز (فرنگ) است. این گل ها در زمینه فرش محو شدند و طرح فرش را شلوغ تر نموده اند. اکنون بهتر است به سراغ ترنج مرکزی فرش برویم که از یک ترنج دایره ای شکل تشکیل شده و در چند طیف رنگ ترنج طراحی شده است. معمولاً به ترنج مرکزی فرش شمسه هم می گویند و این ترنج شباهت بسیاری به یک خورشید دارد که دارای اشعه های بسیاری است.
استفاده از رنگ های اصلی در متن فرش همانند رنگ های تیره و روشن مخصوصاً رنگ کرم جذابیت این فرش را زیباتر نموده است‌. لچک های فرش به یکدیگر متصل شده و به صورت سلسله وار زمینه فرش را دربرگرفته و آن لچک طره نامیده می شود که با رنگ تیره فضا را از حالت یکنواختی خارج نموده است.
رنگ بژ جزو رنگ های خنثی است که هماهنگی بسیاری با طیف رنگ های مختلف را دارد؛ به همین خاطر در کنار رنگ کرم جلوه ای بی نظیر به خود می گیرد. یکی از اجزای اصلی این فرش حاشیه میانی و حاشیه باریک است که محدوده فرش را مشخص می کند و به خاطر همرنگ بودن با رنگ زمینه فرش فضا را دلباز و بزرگ تر نشان می دهند.
https://carpetfarshima.com/product/carpet-1200-reeds-atosa-highbulk-design-beige-color/

نمایش بیشتر
0 دیدگاه
0 دیدگاه ثبت نظرات بیش از حد مجاز است، چند دقیقه بعد ثبت کنید.
تصویر پیش فرض کاربر

اشتراک گذاری

  • کد ویدیو
  • واتس اپ
  • تلگرام
  • فیسبوک
  • توییتر
  • لینکدین

کد ویدیو

copy

گزارش تخلف

متن گزارش:

ثبت

تکرار پخش