سرویس اشتراک ویدیو ام پی فور

برای افزودن به لیست علاقه مندی باید وارد حساب کاربری شوید.

ورود به حساب کاربری

بستن

بله خیر

ام پی فور را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید.

پخش بعد از 8

فرش 700 شانه ارزان قیمت - طرح شهیاد رنگ فیلی

61 بازدید1 سال پيش
carpetfarshima

carpetfarshimaکاربر carpetfarshima

carpetfarshima - فرشیماکانال carpetfarshima - فرشیما

فرش ماشینی ورژن ۷۰۰ شانه شهیاد فیلی با طرح ترنج و لچک دار در ۸ رنگ توسط دستگاه‌های بافندگی پیشرفته و مدرن تولید می‌شود. فرش ماشینی شهیاد در ابعاد شش‌متری، نه متری و دوازده‌متری در زمینه‌های مختلف کرم، فیلی و سرمه‌ای روانه بازار شده‌است.
رنگ‌های خنثی در دکوراسیون داخلی ساختمان نقش بسزایی دارند و زیبایی را تحت تاثیر خود قرار می‌دهند؛ لذا طراح با توجه به سلیقه مشتریان و تقاضای بی‌شمار مصرف‌کنندگان در رنگ‌های به‌روز و لوکس، طراحی فرش را انجام داده و هنر دست خود را در طرحواره فرش شهیاد به نمایش گذاشته‌است.
تفاوت آشکار طرح فرش شهیاد فیلی با دیگر فرش‌های ترنج و لچک دار در طراحی ترنج می‌باشد. ترنج میانی فرش سراسر زمینه فرش را برای خود اختصاص داده‌است و ترنج مرکزی فرش چون نگینی درخشان توسط گلدان‌های لبریز از گل مبحوس شده‌است. استفاده از رنگ‌های روشن در ترنج مرکزی بازتاب نور را به‌وضوح نشان می‌دهد و از تیرگی فرش می‌کاهد.
شهیاد فیلی ای چون باغی است پر از گل های آویزان از گلدان هایی که به صورت قرینه در زمینه ی فرش طراحی شده اند. جذابیت فرش شهیاد به نداشتن های حاشیه های اطراف است. تنها لچک هایی خوش رنگ در گوشه های فرش خودنمایی می کنند‌. بافت یکدست نخ ورژن در فرش، گل های ریزیافتی را در کنار هم پدید آورده است که از براقیت و شفافیت بالایی برخوردار است. خاصیت نخ ورژن درخشندگی آن است که به مرور زمان و حتی شستن های مکرر و پیاپی از بین نمی رود و کدر نمی شود.
خرید فرش ماشینی شهیاد فیلی برای آشپزخانه و مکان‌هایی که پا خور زیادی دارند و شلوغ می‌باشد بسیار مناسب است و لک شدن فرش در دید چشمان پنهان می‌ماند و نیاز به شستن در کوتاه‌مدت ندارد. رنگ زمینه فرش نمادی از اعتماد و اطمینان است و استفاده از آن در اتاق نشیمن و سالن پذیرایی حس خوش‌رویی و آرامش را به افراد القا می‌کند نقاط اطراف ترنج فرش رنگ سرمه‌ای که نمادی از اقتدار و قدرت می‌باشد بکار برده شده‌است. رنگ سرمه‌ای بر شیک بودن فرش مهر تایید می‌زند و ترنج خورشید نشان فرش، در نگاه اول از چشمان میهمانان و مخاطبان به‌دور نمی‌ماند و توجه همگان را به خود خیره می‌سازد. شما می توانید در کنار فرش شهیاد فیلی برای تقسیم‌بندی فضاهای بزرگ از فرش شهیاد کرم و سرمه‌ای هم استفاده نمایید و قسمت‌های مختلف فضا را با پهن کردن فرش شهیاد برای افراد تعبیه نمایید.
شهیاد فرش ورژن ۷۰۰ شانه در ابعاد استاندارد شش‌متری، نه متری و دوازده‌متری عرضه می‌شود و با توجه به نیاز مشتریان و ابعاد محیط خریداری می‌شود.
قیمت فرش ماشینی شهیاد فیلی با توجه به ابعاد آن محاسبه می‌شود و تفاوت در قیمت آن به‌منظور تغییر در کیفیت آن نمی‌باشد تنها به‌خاطر تغییر ابعاد آن است که قیمت متفاوت می‌شود.
نرخ ورژن باکیفیت مطلوب و قابل‌قبول از لطافت و نرمی خاصی برخوردار است و همچنین در ضخامت فرد تاثیر بسزایی دارند. ضخامت عالی فرش و ارتفاع خاب بلند به گونه‌ای است که استراحت کردن روی فرش و نشستن در ساعت‌های طولانی احساس خستگی به افراد دست نمی‌دهد و راحتی را در پاهای خود احساس می‌کنید. ‌نکته ای که باید به آن توجه نمود؛ استفاده از رنگ‌هایی است که می خواهید با فرش و وسایل دکوراسیون ست کنید این کار ملزم به دقت کافی است تا با روان‌شناسی رنگ صورت بگیرد.
فرش شهیاد فیلی اگر در آشپزخانه به کار برده شود با ترکیب رنگ کرم اشتها را افزایش می‌دهد اما اگر با رنگ هم‌خانواده خود یعنی نقره‌ای، طوسی و خاکستری ترکیب شود دلسردی در افراد ایجاد می‌کند و کاهش اشتها را در میان افراد خانواده در پی دارد. پس شما هستید که می‌توانید با انتخاب رنگ کابینت و پرده آشپزخانه یکنواختی و بی‌روحی را از فضا خارج نمایید و محفل خود را گرم نمایید. فرش شهیاد فیلی در اتاق کودک می‌تواند مناسب باشد چون رنگ فرش به گونه‌ای است که ریخت‌وپاش‌های فرزند شما را از دید چشمان پنهان می‌کند. از طرفی ضخامت فرش و لطافت آن مناسب کودکان نوپای شماست تا از افتادن بر روی فرش آسیب کمتری ببینند. فرش شهیاد به‌عنوان عایقی در برابر سرما و گرما می‌باشد که خود مزیت برتری در میان فرش‌های با تراکم بالا می‌باشد فرش‌های شهیاد سرمه‌ای و کرم مناسب مکان‌هایی چون سالن پذیرایی و اتاق نشیمن می‌باشند مخصوصاً برای نوعروسانی که می‌خواهند شیک بودن چیدمان را به رخ مهمانان بکشد و زیبایی دکوراسیون خود را چندین برابر نمایند.
شما می‌توانید فرش ارزان‌قیمت شهیاد را با کیفیت مناسب و قابل‌قبول با شانه ۷۰۰ و با تراکم ۲۵۵۰ در میان فرش ماشینی خریداری نمایید. خرید فرش ماشینی از طریق فروشگاه اینترنتی فرشیما و یا حضوراً صورت می گیرد که می‌تواند از هزینه‌های جانبی بکاهد. فرشیما فرش‌های متنوعی را با شانه و تراکم‌های مختلف در عرصه فرش ماشینی ارائه می‌کند و با داشتن ضمانت اصل و نماد اعتماد الکترونیکی نگرانی شما را در مورد خرید فرش ماشینی برطرف می سازد و بر اعتماد شما می‌افزاید.
https://carpetfarshima.com/cheap-carpet-700-reeds/

نمایش بیشتر
0 دیدگاه
0 دیدگاه ثبت نظرات بیش از حد مجاز است، چند دقیقه بعد ثبت کنید.
تصویر پیش فرض کاربر

اشتراک گذاری

  • کد ویدیو
  • واتس اپ
  • تلگرام
  • فیسبوک
  • توییتر
  • لینکدین

کد ویدیو

copy

گزارش تخلف

متن گزارش:

ثبت

تکرار پخش