سرویس اشتراک ویدیو ام پی فور

برای افزودن به لیست علاقه مندی باید وارد حساب کاربری شوید.

ورود به حساب کاربری

بستن

بله خیر

ام پی فور را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید.

پخش بعد از 8

فرش 700 شانه - طرح میخک رنگ فیلی تیره تراکم 2550

141 بازدید8 ماه پيش
carpetfarshima

carpetfarshimaکاربر carpetfarshima

carpetfarshima - فرشیماکانال carpetfarshima - فرشیما

اگر در میان بافته های ماشینی ۷۰۰ شانه به دنبال یک طرح پر نقش و نگار با رنگ زمینه تیره هستید پیشنهاد می شود فرش میخک فیلی تیره با حاشیه ذغالی انتخاب نمایید. این فرش با تراکم ۲۵۵۰ در پالت ۱۰ رنگ جزو بافته های جذابی است که در دکوراسیون شما خودنمایی می کند و در بزرگ نمایی محیط شما نقشی بسزا خواهد داشت.
این فرش افشان مملو از شاخه های پیچان و گل های لاله و شاه عباسی طلایی است که در متن فرش به کار رفته و به صورت منظم در کنار هم جای گرفته اند. در میان شاخه های طلایی گل های مخفی قرار گرفته است که طرح فرش را شلوغ نموده است. فرش های گل برجسته معمولاً ضخامت های نامتوازنی نسبت به بافته های کف ساده خواهند داشت.
ضخامت فرش در برابر لطافت آن باعث شد تا خریداران این بافته را برای نشست و برخاست های طولانی انتخاب نمایند. فرش میخک نمونه ای از بافته های باکیفیت و مرغوبی است که از تولیدات و محصولات جدید مجموعه فرشیما می باشد که با استقبال خریداران روبرو شد.
از آن‌ جایی که این محصول دارای قیمت مناسب تری نسبت به دیگر تولیدات است قطعاً برای خریداران سوالاتی چون آیا این بافته با کیفیت است یا خیر به وجود می آید. باید اذعان داشت که این فرش با کیفیت با توجه به الیاف مرغوب اکرولیک هیت ست و نوع کاربری در محیط های مختلف مورد استفاده قرار می گیرد. علت قیمت مناسب آن فروش این بافته به قیمت کارخانه در فرشیما است.
رنگ زمینه تیره با کمک الیاف نرم و چشم نواز بافت دقیق و با دوام بالا را در اختیار خریداران قرار داده و محیطی زیبا و دلنشین را برای شما ایجاد می کند. اگر به دنبال یک بافت هنری زیبا و لوکس هستید با کمک رنگ های روشن در اکسسوری ها می توانید ظاهر محیط خود را زیباتر نمایید.
برای خرید این بافته تنها کافیست به فروشگاه معتبر چون فرشیما مراجعه نمایید. تمامی محصولات فرشیما به صورت حضوری و غیرحضوری در مجموعه به فروش می رسد. با وجود خرید اینترنتی و آنلاین می توانید با کاهش هزینه های خود و دریافت گارانتی معتبر خریدی لذت بخش را تجربه نمایید. در این مجموعه تمامی محصولات ۷۰۰ شانه با رنگ بندی و طرح های مختلف در اختیار خریداران قرار می گیرد.
https://carpetfarshima.com/product/carpet-700-reeds-mikhak-design-light-elephant-color/

نمایش بیشتر
0 دیدگاه
0 دیدگاه ثبت نظرات بیش از حد مجاز است، چند دقیقه بعد ثبت کنید.
تصویر پیش فرض کاربر

اشتراک گذاری

  • کد ویدیو
  • واتس اپ
  • تلگرام
  • فیسبوک
  • توییتر
  • لینکدین

کد ویدیو

copy

گزارش تخلف

متن گزارش:

ثبت

تکرار پخش