سرویس اشتراک ویدیو ام پی فور

برای افزودن به لیست علاقه مندی باید وارد حساب کاربری شوید.

ورود به حساب کاربری

بستن

بله خیر

ام پی فور را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید.

پخش بعد از 8

فرش 700 شانه - طرح حنایی حاشیه طلایی تراکم 3600

43 بازدید6 ماه پيش
carpetfarshima

carpetfarshimaکاربر carpetfarshima

carpetfarshima - فرشیماکانال carpetfarshima - فرشیما

یکی از بافته های ۷۰۰ شانه وینتیج که در زمینه های مختلف با رنگ بندی های جذاب روانه بازار شد فرش حنایی با گل های طلایی رنگ می باشد. این بافته ۷۰۰ شانه با تراکم ۲۵۵۰ در پالت ۱۰ رنگ به صورت گل برجسته بافته می شود. فرش حنایی نمونه ای از فرش های افشان است که دارای گردشه هایی از گل های رز با رنگ سفید می باشد.
رنگ زمینه فرش خنثی است؛ اما تکه هایی از گل های طلایی در تمامی فرش ها مخصوصاً زمینه و حاشیه آن بافته شده است. این بافته بسیار زیبا و جذاب نمایانگر فرش های قدیمی و کهنه ای است که دارای که از الیاف مرغوب و باکیفیت و با طراحی به روز و مدرن بافته شده است.
طرح افشان فرش در کنار گل های سفید و طلایی جذابیت خاصی دارد و مناسب مکان های پرتردد و پر کاربرد می باشد. فرش های ۷۰۰ شانه همانند فرش دستبافت از دارای ظرافت متعارف است و از گل های فرش کاشان الهام گرفته اند و جذابیت خاصی را در فضا ایجاد می کنند.
فرش وینتیج با گل های سفید و تکه های طلایی خیلی زیبا و شکیل می باشد. گل های سفیدی که آرامش و پاکیزگی را نمایان می کند و تکه های طلایی طراوت و شکوفایی به فضا می بخشد. با توجه به طرح فرش و استفاده از اشکال هندسی در این بافته زیبایی و لطافت خاصی را به محیط می بخشد که دکوراسیون شما یک لمسی شیک و دل نشین می باشد.
این محصول با ضخامت حدود ۹ الی ۱۰ میلی متر جزو بافته های ضخیم مجموعه فرشیما به شمار می آید. این فرش ضخیم و گوشتی همانند فرش ۷۰۰ شانه ارزان قیمت دارای بافتی لطیف است که نشست و برخاست بر روی آن ایجاد احساس راحتی در میان مخاطبان می کند. داشتن یک فرش وینتیج به معنای داشتن یک کتابخانه کوچک از تاریخ و هنر است که در میان تار و پود ها بافته شده است.
این بافته ها به هر فضایی جذابیت و شیوه تاریخی می بخشند که در فضاهای مدرن و حتی کلاسیک می تواند جذابیت آن را بیافزاید. این بافته ها خریداران را مبهوت و خوشحال می کنند؛ به همین خاطر است که در اتاق نشیمن و سالن های پذیرایی از فرش های وینتیج استفاده می کنند.
https://carpetfarshima.com/carpet-700-reeds/

نمایش بیشتر
0 دیدگاه
0 دیدگاه ثبت نظرات بیش از حد مجاز است، چند دقیقه بعد ثبت کنید.
تصویر پیش فرض کاربر

اشتراک گذاری

  • کد ویدیو
  • واتس اپ
  • تلگرام
  • فیسبوک
  • توییتر
  • لینکدین

کد ویدیو

copy

گزارش تخلف

متن گزارش:

ثبت

تکرار پخش