سرویس اشتراک ویدیو ام پی فور

برای افزودن به لیست علاقه مندی باید وارد حساب کاربری شوید.

ورود به حساب کاربری

بستن

بله خیر

ام پی فور را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید.

پخش بعد از 8

فرش 700 شانه - طرح بوستان رنگ دودی با تراکم 2550 آکریلیک

155 بازدید11 ماه پيش
carpetfarshima

carpetfarshimaکاربر carpetfarshima

carpetfarshima - فرشیماکانال carpetfarshima - فرشیما

فرش ظریف و با کیفیت که در میان خریداران طرفداران زیادی دارد فرش 700 شانه بوستان دودی تراکم 2550 است که در طرح افشان در میان متقاضیان خودنمایی می کند و جزو پرفروش ترین محصولات می باشد.
در فرش بوستان 10 رنگ اصلی به کار برده شده است که می توان از رنگ کرم، نقره ای، دودی و صورتی یاد کرد که این چند رنگ مکمل رنگ دودی هستند. رنگ صورتی یکی از رنگ های مکمل زمینه فرش است که آرامش و شور و هیجان را در فضا ایجاد می کند.
رنگ صورتی نمادی از آرامش است که استرس و عصبانیت را از افراد دور می کند؛ لذا این فرش مناسب اتاق نشیمن و سالن پذیرایی است. از آنجایی که رنگ صورتی انرژی را در افراد افزایش می دهد؛ بنابراین این فرش مناسب محیط کار و یا اتاق کار است.
رنگ دودی زمینه اخیرا طرفداران زیادی دارد. فرش بوستان یکی از فرش های پرطرفدار در میان نوعروسان و جوانان هست که متناسب با تمامی دکوراسیون ها با طیف رنگ های مختلف ست می شود. این فرش در تمامی ابعاد کوچک و بزرگ می تواند پهن شود و تنها نیاز است با استفاده از رنگ های متضاد و یا مکمل فضای خود را جلوه ای دیگر ببخشید.
فرش بوستان از فرش های 700 شانه است که با بهترین تراکم بافته می شود؛ لذا جزو فرش های مرغوب محسوب می شود. طول عمر آن حداقل 20 سال است و دارای مقاومت بسیار بالایی است.
تثبیت رنگ یکی از ویژگی های بارز فرش 700 شانه بوستان آکریلیک هیت ست شده است که از الیاف مرغوب بافته می شود. الیاف آکریلیک هیت ست شده در این فرش استفاده شده است که قیمت مناسبی نسبت به فرش ابریشم دستباف دارد؛ لذا خریداران از این فرش استقبال زیادی نموده اند.
ابعاد استاندارد شش متری، نه متری و دوازده متری فرش قابل بافت است و در صورت نیاز مشتری حتی در ابعاد کوچک و قالیچه، پادری بافته می شود.
فرش بوستان یکی از فرش های با کیفیت و مرغوب است که با قیمت کارخانه به فروش می رسد. شما می توانید با حذف دلالان و واسطه ها این فرش زیبا را از طریق وب سایت رسمی به صورت خرید آنلاین تهیه نمایید. یکی از مزیت هایی که این خرید آنلاین در بردارد ارسال رایگان محصول درب منزل و ارسال ضمانت نامه اصل می باشد.
https://carpetfarshima.com/product/carpet-700-reeds-bostan-design-smoky-color/

نمایش بیشتر
0 دیدگاه
0 دیدگاه ثبت نظرات بیش از حد مجاز است، چند دقیقه بعد ثبت کنید.
تصویر پیش فرض کاربر

اشتراک گذاری

  • کد ویدیو
  • واتس اپ
  • تلگرام
  • فیسبوک
  • توییتر
  • لینکدین

کد ویدیو

copy

گزارش تخلف

متن گزارش:

ثبت

تکرار پخش