سرویس اشتراک ویدیو ام پی فور

برای افزودن به لیست علاقه مندی باید وارد حساب کاربری شوید.

ورود به حساب کاربری

بستن

بله خیر

ام پی فور را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید.

پخش بعد از 8

فرش 700 شانه ارزان قیمت - طرح گلریز رنگ سرمه ای

194 بازدید1 سال پيش
carpetfarshima

carpetfarshimaکاربر carpetfarshima

carpetfarshima - فرشیماکانال carpetfarshima - فرشیما

فرش ماشینی گلریز سرمه‌ای یکی از طرح های فرش 700 شانه ارزان قیمت است، که از طرح‌های زیبای افشان در 8 رنگ توسط دستگاه‌های پیشرفته و به ‌روز hpcبافته می‌شوند. حاشیه‌های روشن با گل‌های رنگارنگ نمای زیبایی به زمینه سرمه‌ای طرح بخشیده ‌است. فرش گلریز در ابعاد شش متری، نه متری و دوازده متری تولید می شوند.
خصوصیت منحصر به‌ فرد فرش ورژن گلریز سرمه ای 700 شانه در تراکم 2100، لطافت و نرمی فرش است که با وجود قیمت مناسب و ارزان، مشتریان زیادی را به سمت خود کشانده ‌است.
شاخه‌های پیچان گل‌های لاله در ریسه های اسلیمی در هم‌ تنیده است و طرحواره شگفت ‌انگیزی را به دیده‌ی دیگران هدیه بخشیده‌ است. رنگ سرمه‌ای زمینه ی فرش، نشانی از اقتدار و اعتماد به ‌نفس است که القا کننده همین احساس در دیگران می‌باشد. این فرش 700 شانه با تراکم 2100 بافته می شود که این موضوع باعث شده تا بهترین ضخامت را داشته باشد و نیاز مشتریانی را که به ‌دنبال نرمی و لطافت فرش هنگام نشستن و خوابیدن هستند را برطرف می‌سازد. به طور کلی فرش های 700 شانه به دلیل تراکم بالا، مناسب برای فضاهایی هستند که پاخوری بالایی دارند. همچنین پرز دهی کم نخ‌های ورژن گلریز سرمه ای سلامت افراد را تضمین نموده‌ است و از دغدغه افراد کاسته است. ترکیب فوق‌العاده پر احساس گل‌های ریز و درشت، نقش‌ و نگارهای جالبی را توسط قلم طراحی پدید آورده است که با تماشای آن هر لحظه یاد آور شگفتی‌های طبیعت می افتید. با استفاده از رنگ‌های روشن چون آبی، طلایی، زرد، کرم و بسیاری از رنگ های دیگر در کنار فرش، می توانید دکوراسیون شیک و لوکس داشته باشید تا چشم هر بیننده ای به دکوراسیون منزل خود خیره کنید.
انتخاب فرش متناسب با فضای مورد نظر می‌تواند چیدمان بهتری را برای شما رقم بزند تنها کافی‌ست با توجه به وسعت ابعاد مکان، طرح و رنگ فرش را انتخاب نمایید. تمایز ساختاری طرح افشان گلریز هواداران زیادی را به سوی خود جذب نموده‌ است.
انتخاب طرح افشان در بزرگ‌تر نشان‌دادن وسعت مکانی شما تاثیر به‌ سزایی دارد، لذا اگر مکان کوچکی را دارید، بهتر است با توجه به تیره بودن زمینه فرش از رنگ‌های شاد و روشن استفاده شود؛ پرده و دیوارهای روشن مانند رنگ طلایی و کرم ابهت و لوکس بودن دکوراسیون را به گونه ای نمایش می دهد که دیگران را مبهوت خود می‌کند. وجود گل‌های پراکنده و زمینه ی تیره فرش، آلودگی و ذرات ریز در سطح این فرش 700 شانه را کمتر نشان می دهد‌.
نرمی و ضخامت مناسب فرش ورژن گلریز سرمه‌ای راحتی را برایتان به ارمغان می آورد و با خیال آسوده شما می‌توانید از فرش به مدت طولانی استفاده کنید.
استفاده از فرش ورژن 700 شانه با کیفیت قابل ‌قبول و متوسط به جایگاه ویژه خود در میان مشتریان دست یافته‌ است. طرح گلریز افشان سرمه‌ای من ‌جمله فرش‌های ورژن با این مشخصات می‌باشد که مناسب مکان‌های شلوغ و پررفت‌ و آمد است که به علت پا خور بودن زیاد آسیبی به لطافت و نرمی آن نرسد.
همچنین احتمال کثیف شدن فرش‌های منزل مخصوصاً آشپزخانه و پذیرایی به نسبت قسمت‌های دیگر خیلی بیشتر است پس شما باید با انتخاب فرش باکیفیت متوسط و تراکم مقبول کف‌پوش خود را به‌گونه‌ای انتخاب نمایید تا در اثر شستن های بی‌شمار چه به‌صورت شستن خانگی و یا شستن توسط فرش شویی ها آسیبی به نرمی بافت فرش نرسند.
خاب فرش ورژن در مقابل آب‌رسانی های مکرر لطمه‌ای نمی‌بیند و شما با خیالی آسوده می‌توانید با تمیزی فرش، زیبایی را روانه منزل خود نمایید. هنگام پهن نمودن فرش توجه نمایید فضای کوچک منزل شما با توجه به طرح افشان گلریز می‌تواند جلوه‌ای بازتر داشته باشد اگر از اصول چیدمان دکوراسیون داخلی منزل کمک بگیرید.
خلوت بودن دکوراسیون و وسایل منزل در پذیرایی و همچنین استفاده از اسکن‌های دیواری به‌جای بوفه‌ها و کمدها در اتاق می‌تواند رنگ سرمه‌ای زمینه فرش را به گونه ای نشان دهد که فضا بازتر جلوه دهد. پرده‌های ساده و کلاسیک روشن در نورپردازی صحنه تاثیر بسزایی دارد و با انعکاس نور، گل‌های زیبای سراسر فرش را در حوضی پر از آب به رخ همگان می‌کشد. باوجود رگ‌های هشت‌گانه در فرش شما می‌توانید با دست ‌باز به گزینش رنگ‌های مکمل دکوراسیون بپردازید و بدون نگرانی سلیقه خود را در سبک‌های سنتی و مدرن به نمایش گذارید.
همانطور که پیش‌تر ذکر کردیم، فرش ورژن گلریز در زمینه‌های رنگ‌های کرم، سرمه‌ای و فیلی تولید و در دسترس مشتریان عزیز قرار میگیرد. شما می‌توانید با توجه به سبک دکوراسیون خود رنگ زمینه فرش ورژن گلریز خود را انتخاب نمایید. اما به طور کلی رنگ سرمه ای به دلیل اینکه دارای رنگ تیره است و آلودگی را در سطح فرش به نمایش نمی گذارد، جز پر فروش ترین فرش های 700 شانه در مجموعه ی فرشیما به حساب می آید. شما عزیزان می توانید به راحتی خرید خودتان را در فروشگاه اینترنتی فرشیما ثبت کنید در سریع ترین زمان ممکن محصول را درب منزل تحویل بگیرید. کارشناسان ما به صورت 24 ساعته در خدمت شما هستند تا به سوالاتتان در حوزه ی خرید فرش 700 شانه کمک کنند.
https://carpetfarshima.com/cheap-carpet-700-reeds/

نمایش بیشتر
0 دیدگاه
0 دیدگاه ثبت نظرات بیش از حد مجاز است، چند دقیقه بعد ثبت کنید.
تصویر پیش فرض کاربر

اشتراک گذاری

  • کد ویدیو
  • واتس اپ
  • تلگرام
  • فیسبوک
  • توییتر
  • لینکدین

کد ویدیو

copy

گزارش تخلف

متن گزارش:

ثبت

تکرار پخش