سرویس اشتراک ویدیو ام پی فور

برای افزودن به لیست علاقه مندی باید وارد حساب کاربری شوید.

ورود به حساب کاربری

بستن

بله خیر

ام پی فور را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید.

پخش بعد از 8

فرش 1200 شانه - طرح کریستال گل برجسته رنگ دلفینی تراکم 3600

177 بازدید9 ماه پيش
carpetfarshima

carpetfarshimaکاربر carpetfarshima

carpetfarshima - فرشیماکانال carpetfarshima - فرشیما

فرش های ۱۲۰۰ شانه بدلیل قابلیت های مختلف بالا در مکان های متنوع چون منازل، هتل، رستوران و ادارات قابل استفاده می باشد. از جمله این فرش ها فرش کریستال دلفینی ۱۲۰۰ شانه گل برجسته است که با تراکم ۳۶۰۰ جزو بافته های مرغوب به شمار می آید. ۹ رنگ زیبا در یک فرش استفاده شده که از رنگ های اصلی آن دلفینی، طلایی و کرم می باشد.
در لچک ها و ترنج فرش مشاهده می کنید که گل های رز فرنگ در کنار هم به صورت پیوسته و متصل قرار گرفته و طرحی زیبا را پدید آورده است. این فرش علاوه بر ظاهر زیبا، پایداری و مقاومت بالایی را در برابر سایش و خرابی دارد و عمر مفید آن حداقل ۱۵ الی ۲۰ سال خواهد بود.
اگر به دنبال یک طرح شیک و جذاب هستید فرش ماشینی ۱۲۰۰ شانه کریستال یک گزینه عالی است. با توجه به طرح و رنگ بندی این فرش مناسب با تمامی فضاها و سبک دکوراسیون است. رنگ زمینه فرش متناسب با فضای زندگی است و جزو رنگ های خنثی است که همخوانی با بسیاری از رنگ ها دارد.
با وجود تمام مزایایی که این فرش در خود دارد قیمت مناسب بافت نیز باعث شد تا افراد آن را به عنوان یک سرمایه در نظر بگیرند و بسیاری از خریداران از آن استقبال نمایند. فرش دلفینی کریستال همانند تمامی فرش ها در ابعاد استاندارد شش متری، نه متری و دوازده متری قابل بافت می باشد.
این فرش زیبا جزو انتخاب های عالی برای افرادی است که به دنبال یک بافته قیمت مناسب، کیفیت عالی و مقاوم می باشند. طرح ها و رنگ بندی های متفاوتی در محصولات ۱۲۰۰ شانه مجموع فرشیما مشاهده می کنید که با توجه به سلایق افراد در نظر گرفته شده است.
این بافته بدلیل طراحی هوشمندانه و پیچیده به راحتی با دکوراسیون داخلی هر فضایی سازگار است و ظاهری زیبا و شیک را ایجاد می کند. این فرش گل برجسته از دو الیاف آکریلیک هیت ست و هایبالک بافته شده است که از بافته های مرغوب به شمار می آید. برای خرید فرش کریستال تنها کافیست به مجموعه فرشیما مراجعه نمایید یا آن را از طریق وبسایت رسمی سفارش دهید. فرشیما محصولات با کیفیت را با قیمت مناسب عرضه می دارد تا تمامی افراد جامعه از فرش دستباف گونه بهره مند شوند.
https://carpetfarshima.com/product/carpet-1200-reeds-kristal-design-dolphin-color/

نمایش بیشتر
0 دیدگاه
0 دیدگاه ثبت نظرات بیش از حد مجاز است، چند دقیقه بعد ثبت کنید.
تصویر پیش فرض کاربر

اشتراک گذاری

  • کد ویدیو
  • واتس اپ
  • تلگرام
  • فیسبوک
  • توییتر
  • لینکدین

کد ویدیو

copy

گزارش تخلف

متن گزارش:

ثبت

تکرار پخش