سرویس اشتراک ویدیو ام پی فور

برای افزودن به لیست علاقه مندی باید وارد حساب کاربری شوید.

ورود به حساب کاربری

بستن

بله خیر

ام پی فور را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید.

پخش بعد از 8

فرش 1200 شانه - کد 122 گل برجسته رنگ نقره ای تراکم 3600

37 بازدید1 سال پيش
carpetfarshima

carpetfarshimaکاربر carpetfarshima

carpetfarshima - فرشیماکانال carpetfarshima - فرشیما

از محصولات گل برجسته طلاکوب با شاخه های اسلیمی طرح افشان فرش کد 122 نقره ای 1200 شانه است‌. این بافته زیبا با تراکم 3600 با رنگ بندی مدرن و نو از طرح های پرفروش محسوب می شود. این فرش زیبا یکی از فرش های جدید و بدون پرزدهی و ضد حساسیت با الیاف مرغوب آکریلیک هیت ست شده و هایبالک است.
این فرش طلاکوب نقره ای یا همان سیلور از نظر کیفیت بافت و الیاف مرغوبیت بالایی دارد و قیمت ارزان آن نسبت به فرش دستباف باعث شده تا به خریداران این فرش خاص افزوده شوند. اگر قصد خرید فرش نقره ای را دارید و می خواهید از فرش های طلاکوب گل برجسته در دکوراسیون خود استفاده نمایید ما به شما این فرش افشان را پیشنهاد می کنیم.
در زمینه فرش نقش های زیادی دیده می‌شود که با ترکیب نقش های سنتی افشان طرحی زیبا را آفریده اند. این طرح فرش مملو از گلریزهای زیبایی است که در زمینه فیلی رنگ جای گرفته اند و طرح آن را شلوغ نموده اند. برای بهتر دیده شدن طرح فرش بهتر است از چیدمان خلوت استفاده شود تا از شلوغی و بی‌ نظمی در دکوراسیون خودداری شود.
این فرش زیبا دارای ترنج مرکزی است که از شش دایره در کنار هم ایجاد شده است و گل‌های شاه عباسی طلایی به دور آن درهم تنیده و شاخه های پیچان را به وجود آورده اند. طرح افشان نقره ای مناسب منازل کوچک و آپارتمان ها است تا فضا را دلباز و بزرگتر جلوه دهد. ترکیب به جا و متناسب رنگ طلایی در طرح فرش بر زیبایی آن افزوده است و می توان گفت یکی از طرح های زیبای افشان محسوب می شود.
مجموعه فرشیما برای کاهش هزینه های خریداران با حذف واسطه ها و دلالان تمامی محصولات 1200 شانه ماشینی را به قیمت کارخانه و با کیفیت بالا به فروش می رساند. اگر شما در دکوراسیون خود نیاز به یک فرش قیمت مناسب دارید و نمی دانید از چه طرحی استفاده کنید می توانید با کارشناسان فروش ما در تماس باشید و از مشاوره رایگان بهره‌مند شوید.
https://carpetfarshima.com/product/carpet-1200-reeds-code-122-highbulk-design-silver-color/

نمایش بیشتر
0 دیدگاه
0 دیدگاه ثبت نظرات بیش از حد مجاز است، چند دقیقه بعد ثبت کنید.
تصویر پیش فرض کاربر

اشتراک گذاری

  • کد ویدیو
  • واتس اپ
  • تلگرام
  • فیسبوک
  • توییتر
  • لینکدین

کد ویدیو

copy

گزارش تخلف

متن گزارش:

ثبت

تکرار پخش