سرویس اشتراک ویدیو ام پی فور

برای افزودن به لیست علاقه مندی باید وارد حساب کاربری شوید.

ورود به حساب کاربری

بستن

بله خیر

ام پی فور را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید.

پخش بعد از 8

فرش 700 شانه ارزان قیمت - طرح چکاوک رنگ فیلی

158 بازدید1 سال پيش
carpetfarshima

carpetfarshimaکاربر carpetfarshima

carpetfarshima - فرشیماکانال carpetfarshima - فرشیما

اگر بخواهیم به یکی از زیباترین و خاص ترین طرح های فرش ماشینی که در دسته ی فرش 700 شانه ارزان قیمت قرار می گیرد اشاره کنیم، فرش چکاوک رنگ فیلی از بهترین انتخاب ها می‌باشد. فرش چکاوک فیلی یکی از طرح و نقش های خاص و اعجاب انگیزی است که جهانی در برابر شکوه این زیبایی به شوق و شعف می آید. وجود 8 رنگ زیبا در نقوش زمینه باعث شده تا ترنج مرکزی همچون خورشید در خانه هایتان بدرخشد.
رنگ آبی در نقوش اسلیمی جلوه بسیار دلنشینی در فرش خلق کرده؛ همچنین رنگ فیلی در زمره ی رنگ های سرد محسوب می شود و بیانگر آرامش، ملایمت و نرمی است که دور تا دور ترنج ترسیم شده و حسی مملو از آرامش در فضای دکوراسیون ایجاد می کند.
فرش چکاوک فیلی ۷۰۰ شانه ارزان قیمت یکی از پر فروش ترین طرح های فرش ماشینی است و جز رنگ های خنثی محسوب می شود و هماهنگ کردن آن‌ با تمامی رنگ‌های دیگر به راحتی قابل اجرا است؛ همچنین یکی از بهترین انتخاب ها برای انواع دکوراسیون می‌باشد. گل های روناسی و آبی در فرش زیبایی خارق العاده ای ایجاد کردن و احساسات مخاطب را درگیر هیجانات فوق العاده می کند.
رنگ بندی بافت فرش چکاوک فیلی 8 رنگ به گونه ای است که می توان علاوه بر استفاده در دکوراسیون های کلاسیک برای دکوراسیون های مدرن نیز استفاده نمود در حالی که می توان طیف رنگی آن را به عنوان یک فرش چرک تاب برای مکان های پر رفت و آمد در نظر گرفت.
نقش و نگار های آبی که در فرش به چشم می خورد می تواند گزینه مناسبی برای انتخاب رنگ مبلمان شما باشد، برای مثال ترکیب فرش چکاوک فیلی با مبلمان آبی هارمونی زیبا و آرامش بخش را برای دکوراسیون شما به ارمغان می آورد؛ اما چون رنگ آبی سرد است می توانید آن را با اکسسوری هایی به رنگ گرم ترکیب کنید تا شاهد افزایش انرژی در فضای منزلتان باشید.
اگر جز افرادی هستید که هماهنگ کردن رنگ ها برایتان دشوار می باشد، بهتر است از رنگ های خنثی استفاده کنید. این نوع رنگ ها به خوبی با سایر وسایل دکوراسیون ست می شوند و ظاهری زیبا و بی نظیر خلق می کنند؛ همچنین سعی کنید رنگ هایی را انتخاب کنید که پس از مدت زمان طولانی شما را دل زده نکند؛ پس بهتر است در آن ترکیبات رنگی دیگری نیز یافت شود تا آن حالت تکراری بودن کاهش یابد.
استفاده از نخ ورژن در صنعت فرش مزیت ها و کاربرد های بسیار زیادی دارد که برای بافندگان و مصرف کنندگان فرش از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است. نخ ورژن تهیه شده از صنایع پتروشیمی ایران می باشد که از مرغوبیت و کیفیت بسیار بالایی برخوردار هست.
قیمت نخ ورژن نسبت به نخ های دیگر مناسب و به صرفه تر می باشد در اصل می توان گفت اگر به دنبال یک فرش با قیمت مقرون به صرفه هستید، فرش های بافته شده با نخ ورژن گزینه مناسب و منحصر به فردی می باشد. یکنواختی و نظم موجود در نخ های ورژن زیبایی فرش بافته شده توسط این نخ را چند برابر می کند و جلوه بی نظیری به نمایش می گذارد.
فرش های 700 شانه ارزان قیمت دارای ضخامت بسیار بالایی هستند که بسیار مناسب برای مکان های پر رفت و آمد می‌باشد، لذا اگر تمایل به خوابیدن و نشستن بر روی فرش چکاوک فیلی را دارید نرمی فرش احساس خوشایندی به شما القا می دارد و شما را تشویق به استفاده از این فرش می کند.
پرفروش ترین و پرطرفدار ترین فرش های ماشینی در گروه فرشیما فرش 700 شانه ارزان قیمت می باشد و علتی که باعث این امر می باشد قیمت ارزان فرش به خاطر استفاده از نخ ورژن و قیمت مناسب آن می باشد. نکته ای که می بایست به شما عزیزان بگوییم این است که فرش چکاوک فیلی از لحاظ کیفیت بافت، هیچگونه تفاوتی با فرش های گران قیمت ندارد و از ماندگاری و طول عمر بسیار زیاد و بالایی برخوردار است.
شما می توانید فرش ارزان قیمت چکاوک فیلی را با کیفیت مناسب و با شانه 700 و همچنین با تراکم 2100 خریداری نمایید. خرید فرش را می‌توانید به صورت حضوری و یا غیر حضوری انجام دهید. خرید فرش به صورت اینترنتی باعث می شود تا از صرف هزینه های جانبی کاسته شود و خرید شما در سریعترین زمان ممکن انجام شود.
https://carpetfarshima.com/cheap-carpet-700-reeds/

نمایش بیشتر
0 دیدگاه
0 دیدگاه ثبت نظرات بیش از حد مجاز است، چند دقیقه بعد ثبت کنید.
تصویر پیش فرض کاربر

اشتراک گذاری

  • کد ویدیو
  • واتس اپ
  • تلگرام
  • فیسبوک
  • توییتر
  • لینکدین

کد ویدیو

copy

گزارش تخلف

متن گزارش:

ثبت

تکرار پخش