سرویس اشتراک ویدیو ام پی فور

برای افزودن به لیست علاقه مندی باید وارد حساب کاربری شوید.

ورود به حساب کاربری

بستن

بله خیر

ام پی فور را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید.

پخش بعد از 8

فرش 700 شانه ارزان قیمت - طرح ژیلا رنگ سرمه ای

160 بازدید1 سال پيش
carpetfarshima

carpetfarshimaکاربر carpetfarshima

carpetfarshima - فرشیماکانال carpetfarshima - فرشیما

یکی از زیباترین طرح های فرش 700 شانه ارزان قیمت، فرش ژیلا سرمه ای است که از طرح‌های ترنج و لچک دار در 8 رنگ متفاوت می‌باشد. از تنوع رنگ این فرش زیبا می توان به رنگ‌های زمینه سرمه‌ای، کرم و فیلی اشاره کرد که در بازار عرضه می‌شود. فرش ماشینی ژیلا با تراکم 2100 توسط دستگاه‌های مدرن تولید می‌شود. زمینه تیره فرش در کنار حاشیه‌های روشن جذابیت فوق‌العاده‌ای از خود به نمایش گذاشته ‌است و در ذهن مخاطب تا مدت‌ها اثری مثبت بر جای می‌گذارند. حاشیه‌های دل‌باز با رنگ‌های روشن منزلتان را لوکس و شیک می‌کند و با ترکیب مناسب می‌توانید دکوراسیونی ناب در فضای خود ایجاد نمایید.
ژیلا سرمه‌ای با ضخامت عالی، از لطافت و نرمی خاصی برخوردار است. این لطافت باعث شده‌ تا افراد از این فرش 700 شانه برای نشستن های طولانی مدت استفاده کنند بدون ‌آن ‌که خستگی ای در خود احساس نمایید.
به طور کلی فرش 700 شانه ارزان قیمت به شما کمک می‌کند تا از فرش به‌ عنوان کف‌پوش زیبا استفاده کنید. ضخامت عالی این فرش زیبا می تواند به‌ عنوان یک عایق مناسب در برابر سرما و گرما باشد. لذا اگر به ‌سلامتی خود اهمیت می‌دهید و فرش را به ‌عنوان ضامن سلامتی خود می‌پندارید، فرش با ضخامت ژیلا سرمه‌ای آیتم خوبی برای شما می‌باشد.
یکی از الویت‌های افراد برای خرید فرش، قیمت مناسب آن می‌باشد و کسانی که می‌خواهند در کوتاه ‌مدت دکوراسیون خود را تغییر دهند و سبک چیدمان خود را عوض کنند از فرش‌های قیمت مناسب بهره می‌گیرند.
رنگ سرمه‌ای رنگ با اصالت می‌باشد که در کنار رنگ‌های روشن مانند کرم، نقره‌ای، طلایی، زرد و فیلی جذابیت بیشتری پیدا می‌کند. ترنج سفید فرش همچون نگینی در میان گل‌های افشان می‌درخشد و ستاره‌ای زیبا در میان آسمان تیره فرش به هر مخاطبی چشمک می‌زند.
گل‌های رنگارنگ توسط شاخه‌های پیچان در سرتاسر فرش پراکنده و تنها در گوشه فرش فضای کوچکی را برای لچک‌های دلبرانه بر جای گذاشته‌اند. لچک‌های فرش با طراحی فوق‌العاده زیبا لاله ای متفاوت را به‌عنوان لچک فرش به نمایش گذاشته و در نگاه اول مخاطب مجذوب آن می‌شود.
در کنار فرش ژیلا سرمه‌ای پرده و مبل روشن کارایی زیادی دارد تا بتواند نور را در میان فضا منعکس کرده و از تیرگی محیط بکاهد. دیوارهای سفید و کرم در کنار رنگ سرمه‌ای فضا را دل‌باز و محیط را وسیع‌تر می‌کند. فرش ماشینی ژیلا در زمینه‌های کرم و فیلی به ‌علت داشتن رنگی خنثی، به شما کمک می‌کند تا دکوراسیون خود را به هر سبکی که علاقه‌مند هستید بچینید و از رنگ‌های مکمل استفاده کنید تا فضا جذاب‌تر شود.
شلوغی طرح ژیلا سرمه‌ای مناسب مکان‌های خلوت است و در کنار آن از مبلمان راحتی و ساده استفاده نمایید تا فضا دلبازتر نشان داده شود. وجود شلف های دیواری مانع زیبا دیده شدن فرش در چیدمان منزل می‌شود پس ‌از به ‌کارگیری وسایل غیرضروری در سالن پذیرایی و اتاق خودداری نمایید.
افرادی که به ‌دنبال فرشی با مشخصات داشتن طرحی زیبا، کیفیتی مطلوب و قیمتی مناسب هستند انتخاب فرش سرمه‌ای، کرم و فیلی گزینه فوق‌العاده ای برای مصرف ‌کننده می‌باشد تا نیاز شما را برطرف سازد.
فرش ژیلا در زمینه‌هایی کرم و فیلی چون از رنگ‌های خنثی می‌باشند دست شما را در انتخاب رنگ پرده، مبل و دیوار باز می‌گذارد و با رنگ‌های متضاد و مکمل می‌توانید چیدمان لوکس و زیبایی را داشته باشید.
گروه تولیدی فرشیما فرش‌های ارزان ‌قیمت با طرح‌ها و ابعاد استاندارد را در فروشگاه معتبر با ضمانت‌ نامه کتبی به فروش می‌رسانند. فرش ژیلا سرمه‌ای 700 شانه در رنگ‌های زمینه مختلف متناسب با دکوراسیون شما قابل عرضه می‌باشد. فرشیما علاوه ‌بر فرش‌های 700 شانه ارزان ‌قیمت فرش‌هایی با شانه و تراکم بالاتر را در طرح‌های مختلف به فروش می‌رساند.
با وجود تمام مشخصات فرش ژیلا دیگر نگران تهیه فرش از فروشگاه معتبر نباشید؛ زیرا فرشیما فروشگاهی دارای نماد اعتماد الکترونیک است. این فروشگاه فعالیت خود را به صورت حضوری و اینترنتی آغاز کرده ‌است و اصالت محصولات خود را تضمین می‌نماید و هر محصول را به همراه برچسب معتبر و هولوگرام عرضه می‌‌کند. فرشیما فرش‌های ماشینی با تراکم و شانه‌های مختلف را در فروشگاه خود به فروش می‌رساند
با توجه به ارائه ضمانت ‌نامه توسط گروه تولیدی فرشیما مشتریان می توانند با خیال آسوده خرید فرش ژیلا خود را به‌ صورت حضوری و یا از طریق فروشگاه اینترنتی انجام دهند. فرشیما فعالیت خود را فراتر از فروش فرش‌های 700 شانه ارزان قیمت ادامه داده و فرش‌هایی با شانه به شانه و تراکم بالاتر را با کیفیت بالا و قیمت مناسب به فروش می‌رساند. اما فرش های 700 شانه ارزان قیمت یکی از پر فروش ترین و بهترین فرش های موجود در بازار است. که می توانید به راحتی از فروشگاه اینترنتی ما خریداری نمایید.
https://carpetfarshima.com/cheap-carpet-700-reeds/

نمایش بیشتر
0 دیدگاه
0 دیدگاه ثبت نظرات بیش از حد مجاز است، چند دقیقه بعد ثبت کنید.
تصویر پیش فرض کاربر

اشتراک گذاری

  • کد ویدیو
  • واتس اپ
  • تلگرام
  • فیسبوک
  • توییتر
  • لینکدین

کد ویدیو

copy

گزارش تخلف

متن گزارش:

ثبت

تکرار پخش