سرویس اشتراک ویدیو ام پی فور

برای افزودن به لیست علاقه مندی باید وارد حساب کاربری شوید.

ورود به حساب کاربری

بستن

بله خیر

ام پی فور را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید.

پخش بعد از 8

فرش 700 شانه - طرح نارنج رنگ نقره ای تراکم 2550

52 بازدید10 ماه پيش
carpetfarshima

carpetfarshimaکاربر carpetfarshima

carpetfarshima - فرشیماکانال carpetfarshima - فرشیما

فرش ۷۰۰ شانه نارنج نقره ای از محصولات ۷۰۰ شانه تراکم ۲۵۵۰ در پالت ۹ رنگ می باشد. این فرش بدلیل ظاهر زیبا و ماندگاری بالا گزینش بسیاری از خانواده ها برای داشتن یک فرش جذاب در دکوراسیون داخلی می باشند. این محصول آمیخته از رنگ طلایی است که با طرح ها و نقوش بسیار زیبا به هر شیوه ای با دکوراسیون منزل شما همخوانی بسیاری دارد.
این فرش با کیفیت از متریال مواد اولیه و قیمت مناسب بافته شده که کیفیت بسیار بالا دارند و از مرغوبیت خوبی برخوردار هستند. این فرش بادوام به عنوان یک نماد شکوه و ثروت به خاطر رنگ طلایی در منزل شما قرار می گیرد. این فرش زیبا و جذاب دارای بافتی نرم و لطیف است که در برابر فشار و سایش مقاومت بالایی دارد و به حالت طبیعی باز می گردد.
شستشوی این فرش و نگهداری آن بسیار آسان است و در برابر لکه ها بسیار مقاوم می باشد. این فرش با طرح هنری و جذاب دارای یک ترنج مرکزی بسیار زیبایی است. فرش نارنج در زمینه های مختلف نقره ای، دودی و کرم بافته می شود و دارای تراکم بسیار مناسبی می باشد.
تراکم فرش با استحکام بالا و طراحی منحصر به فرد باعث شد تا این فرش جز بافته های پرفروش بشمار آید. در متن فرش ترنج بزرگی را مشاهده می کنید که توسط لچک های به هم پیوسته طرحی زیبا را پدید آورده و در زمینه فرش گل های رز و شاخه گندم هایی مخفی قرار دارد که طرح فرش را شلوغ نموده است.
رنگ زمینه فرش همخوانی بسیاری با طیف رنگ های مختلف دارد و به راحتی می توانید بهترین چیدمان ها را در کنار این فرش داشته باشید. این فرش از الیاف آکریلیک هیت ست بافته می شود و دارای ظاهری مات و طبیعی است. ترکیب به جای رنگ نقره ای و طلایی در فرش یک تعادل رنگی و تناسب خوبی را در فضا ایجاد می کند.
این فرش در مجموعه فرشیما به قیمت مناسب با رضایت کامل مشتریان به فروش می رسد. در این مجموعه به صورت آنلاین و حضوری فرش طلاکوب عرضه می شود تا بتوانید تجربه لذت بخشی را در کنار این فرش داشته باشید.
https://carpetfarshima.com/product/carpet-700-reeds-narenj-design-silver-color/

نمایش بیشتر
0 دیدگاه
0 دیدگاه ثبت نظرات بیش از حد مجاز است، چند دقیقه بعد ثبت کنید.
تصویر پیش فرض کاربر

اشتراک گذاری

  • کد ویدیو
  • واتس اپ
  • تلگرام
  • فیسبوک
  • توییتر
  • لینکدین

کد ویدیو

copy

گزارش تخلف

متن گزارش:

ثبت

تکرار پخش