سرویس اشتراک ویدیو ام پی فور

برای افزودن به لیست علاقه مندی باید وارد حساب کاربری شوید.

ورود به حساب کاربری

بستن

بله خیر

ام پی فور را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید.

پخش بعد از 8

فرش 700 شانه ارزان قیمت - طرح جانان رنگ سرمه ای

142 بازدید1 سال پيش
carpetfarshima

carpetfarshimaکاربر carpetfarshima

carpetfarshima - فرشیماکانال carpetfarshima - فرشیما

یکی از پرفروش ترین طرح های افشان که در دسته ی فرش 700 شانه ارزان قیمت قرار می گیرد، فرش جانان به رنگ سرمه ای است که با تراکم مناسب و خوب 2100 تولید می‌شود. طراحی جالب حاشیه فرش بدون محدودیت ابعاد عرض و طول به ریشه‌های فرش متصل شده ‌است که این امر باعث بزرگ‌تر نشان‌دادن فضا می شود.
فرش زیبای جانان در زمینه‌های متنوع و جذاب سرمه‌ای، کرم و فیلی طراحی و در ابعاد شش متری، نه متری و دوازده متری توسط دستگاه های به روز و پیشرفته در کارخانه ی بزرگ فرشیما تولید می شوند.
گل‌های رقصان میان آسمان تیره سرمه‌ای رنگ شادابی و طراوت خاصی را هدیه مخاطب می‌کنند و از وجود شاخه‌های اسلیمی متقارن لذت وافی می برند. در کنار این‌ همه زیبایی و جذابیت، تراکم فرش به‌گونه‌ای است که ضخامت فرش را بالا برده و لطافت را در میان تار و پود های یکنواخت به جای گذاشته ‌است. گل‌های آبی و زرد مکمل کننده نور در فضا هستند و از سردی و تیرگی فرش می‌کاهند.
همانطور که در طراحی فرش مشاهده می‌شود ترنج کوچک چند رنگ که ترکیب اصلی آن رنگ سبز و نارنجی است باعث می شود تا چشم هر بیننده ای را خیره به خود کند. نوار کرم رنگ اطراف حاشیه فرش زیبایی حاشیه را چندین برابر نموده و فضای فرش را از حالت دل‌زدگی می‌رهاند. دسته‌گل‌های رنگین حاشیه توانسته‌اند دکوراسیون را با رنگ‌های مکمل ست کنند و هماهنگ نمودن رنگ مبل، پرده، دیوار و کابینت‌ها با رنگ سرمه‌ای فرش و رنگ‌های کاربردی در زمینه فرش امری آسان می‌شود.
رنگ سرمه‌ای رنگی شیک و با اصالت است که نمادی از ثروت، اعتماد و اطمینان می باشد. رنگ سرمه‌ای در ترکیب با رنگ طلایی جلوه‌ای خاص به دکوراسیون شما می‌بخشد. مزیت فرش جانان سرمه‌ای، قیمت ارزان و مناسب آن است که به ‌دور از دغدغه و نگرانی در تامین هزینه فرش، می‌توان فرشی با دلخواه و سلیقه خود انتخاب نمایید و حتی بعد از مدت‌ها با تغییر فرش دکوراسیون خود را جایگزین یک دکوراسیون دیگر نمایید. رنگ سرمه‌ای فرش مناسب مکان‌های پررفت ‌و آمد و شلوغ است که هر لحظه امکان کثیف شدن فرش امکان‌ پذیر می باشد.
فرش جانان سرمه ای را می توانید مانند سایر فرش های ماشینی بشویید و نگران خراب شدن و از بین رفتن رنگ و براقیت آن نباشید. مکان‌های عمومی مانند مساجد، رستوران‌ها و تالارها که در رفت ‌و آمد زیاد، فرش در معرض پا خور زیاد است، بسیار مناسب می باشد. چرا که رنگ تیره فرش اجازه نمی‌دهد از زیبایی‌ آن کاسته شود.
خرید فرش ارزان قیمت جانان سرمه ای در فروشگاه اینترنتی فرشیما با ارائه ضمانت نامه صورت می گیرد و شما می توانید در کنار فرش ارزان قیمت سرمه ای از فرش های دیگر اطلاعات کامل داشته باشید و با مقایسه محصولات بهترین ها را از فرشیما خریداری نمایید.
باید بگوییم که مجموعه ی فرشیما عرضه کننده انواع فرش های 700 شانه ارزان قیمت است که افراد می توانند با هر نوع بودجه ای این فرش های با کیفیت و زیبا را خریداری کنند. شما عزیزان می توانید با مراجعه به سایت رسمی فرشیما این فرش های پرفروش را به آسان ترین شکل خریداری کنید و از کیفیت بی نظیر این فرش های ماشینی در منزلتان لذت کافی را ببرید.
https://carpetfarshima.com/cheap-carpet-700-reeds/

نمایش بیشتر
0 دیدگاه
0 دیدگاه ثبت نظرات بیش از حد مجاز است، چند دقیقه بعد ثبت کنید.
تصویر پیش فرض کاربر

اشتراک گذاری

  • کد ویدیو
  • واتس اپ
  • تلگرام
  • فیسبوک
  • توییتر
  • لینکدین

کد ویدیو

copy

گزارش تخلف

متن گزارش:

ثبت

تکرار پخش