سرویس اشتراک ویدیو ام پی فور

برای افزودن به لیست علاقه مندی باید وارد حساب کاربری شوید.

ورود به حساب کاربری

بستن

بله خیر

ام پی فور را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید.

پخش بعد از 8

فرش 1200 شانه - طرح گل بهار رنگ دودی تراکم 3600

147 بازدید7 ماه پيش
carpetfarshima

carpetfarshimaکاربر carpetfarshima

carpetfarshima - فرشیماکانال carpetfarshima - فرشیما

اینبار فرشیما با معرفی محصول ۱۲۰۰ شانه گل بهار با زمینه دودی مخاطبان را محو تماشای این بافته نموده است. طرح فرش افشان است با زمینه دودی مملو از گل های ریز و درشت رز یا فرنگ به رنگ طلایی، قرمز، آبی با برگ های سبز می باشد. این بافته دو گردشه است که گردشه اصلی آن شاخه های اسپیرال و نقش مایه های ختایی با گل های رز تشکیل شده و گردشه فرعی آن گل های مخفی است که در میان گردشه اصلی قرار گرفته و زمینه فرش را شلوغ تر نموده است.
فرش گل بهار در زمینه های مختلف بافته می شود که اینبار در زمینه دودی و چرک تاب محیط شما را بسیار خاص و منحصر به فرد می کند. طرح فرش افشان است و دارای یک ترنج بسیار خاص از گل های رز می باشد که به صورت یک نقشه هندسی طراحی شده است.
این بافته دارای دو کلاله با گلدان های خوشرنگ می باشد. در زمینه فرش گلدانی را مشاهده می کنید که دو پرنده ای بسیار زیبا در کنار دسته های آن جای گرفته است و نمادی از طبیعت و زنده گرایی می باشد. این بافته های خوشرنگ محیط شما را طبیعی و جذاب نشان می دهند و با کمک رنگ های زنده و پویا دکوراسیون شما را خاص تر می کنند.
حاشیه فرش متفاوت از دیگر حاشیه ها طراحی شده است و دارای یک حاشیه دودی رنگ است. بهتر است از رنگ های مکمل در کنار فرش دودی استفاده نمایید تا فضا را جذاب تر نمایید. به طور مثال اگر فضای شما مدرن می باشد بهتر است در کنار این بافته از رنگ طلایی و نقره ای استفاده نمایید.
علاقمندان به سبک دکوراسیون های سنتی بهتر است در کنار این بافته دودی از رنگ شکلاتی و چوبی استفاده نمایند. این بافته در ابعاد های استاندارد شش متری، نه متری و دوازده متری و ابعاد پادری و قالیچه بافته می شود؛ پس با خیال راحت مطابق با سایز محیط خود این بافته را انتخاب نمایید.
خرید فرش دودی با گل های رنگارنگ و با مقداری بودجه نیز امکان پذیر می باشد؛ چرا که این محصول در مجموعه فرشیما با قیمت رقابتی عرضه می‌شود. با خرید این بافته حس هنری و زنده را در فضا ایجاد نمایید و جذابیت آن را بهبود ببخشید. برای بهبود فضای سنتی فرش های دودی با طرح های ساده و گل های رنگارنگ انتخاب زیبا و مناسبی است.
https://carpetfarshima.com/carpet-1200-reeds/

نمایش بیشتر
0 دیدگاه
0 دیدگاه ثبت نظرات بیش از حد مجاز است، چند دقیقه بعد ثبت کنید.
تصویر پیش فرض کاربر

اشتراک گذاری

  • کد ویدیو
  • واتس اپ
  • تلگرام
  • فیسبوک
  • توییتر
  • لینکدین

کد ویدیو

copy

گزارش تخلف

متن گزارش:

ثبت

تکرار پخش