سرویس اشتراک ویدیو ام پی فور

برای افزودن به لیست علاقه مندی باید وارد حساب کاربری شوید.

ورود به حساب کاربری

بستن

بله خیر

ام پی فور را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید.

پخش بعد از 8

فرش 700 شانه ارزان قیمت - طرح گیلدا رنگ سرمه ای

174 بازدید1 سال پيش
carpetfarshima

carpetfarshimaکاربر carpetfarshima

carpetfarshima - فرشیماکانال carpetfarshima - فرشیما

یکی از پرفروش ترین طرح های افشان که در دسته ی فرش 700 شانه ارزان قیمت قرار می گیرد، فرش گیلدا به رنگ سرمه ای است که با تراکم 2100 تولید می‌شود. طراحی خارق العاده حاشیه فرش بدون محدودیت ابعاد عرض و طول به ریشه‌های فرش متصل شده ‌است که این امر باعث بزرگ‌تر نشان ‌دادن فضا می شود.
فرش گیلدا سرمه ای افشان نمایی زیباست از گل های ریز و درشت به طور سراسری به تصویر کشیده شده است. حذف ترنج مرکزی از نقشه فرش و خلق طرح افشان، چشم انداز متفاوت و جدیدی را پیش روی هنر و صنعت فرش ماشینی قرار داد، به گونه ای که در طراحی این نقشه گویا طراح از ابتدا تا انتها قلم را از روی کاغذ برنداشته و طرح و نقش تصاویر گل ها و برگ ها بر روی فرش افشانده شده است و به همین دلیل طرح افشان نام گذاری شده است.
فرش گیلدا سرمه ای از طرح های بدون لچک ترنج پرطرفدار است، چرا که این طرح ها به علت عدم برخورداری از لچک ترنج بسیار متناسب با دکوراسیون های مدرن و کوچک امروزی است که به جهت تاثیرگذاری در بزرگنمایی و روشنایی فضای دکوراسیون بسیار مورد استقبال واقع شده اند. طرح فرش ۷۰۰ شانه ارزان قیمت را می توانید برای دکوراسیون های شلوغ به جهت تعادل سازی فضا استفاده نمایید.
انتخاب این فرش 700 شانه می تواند گزینه ی ایده آلی برای انواع سبک های کلاسیک و مدرن به علت کاربرد در فضاهای مختلف باشد. عدم به کارگیری از لچک و ترنج در این فرش سبب هماهنگ کردن آن با انواع دکوراسیون ها می باشد. فرش گیلدا سرمه ای را می توانید مانند سایر فرش های ماشینی بشویید و از بین رفتن رنگ نخ و براقیت آن نباشید.
فرش گیلدا سرمه ای مورد استفاده در مکان‌های عمومی مانند مساجد، رستوران‌ها و تالارها که رفت ‌و آمد زیاد دارد، قرار می گیرد. به دلیل اینکه رنگ تیره فرش اجازه نمی‌دهد از زیبایی‌ آن کاسته شود و دیر تر کثیف می شود.
گل‌های رقصان میان آسمان تیره سرمه‌ای رنگ شاداب و طراوت خاصی را به مخاطب هدیه می‌کنند و از وجود شاخه‌های اسلیمی متقارن لذت وافی می برند. در کنار این‌ همه زیبایی و شکوه، تراکم فرش به‌ گونه‌ای است که ضخامت فرش را بالا برده و لطافت را در میان تار و پود های یکنواخت بر جای گذاشته ‌است. گل‌های آبی و روناسی مکمل کننده نور در فضا هستند و از سردی و تیرگی فرش می‌کاهند. این گل های زیبا در زمینه ی تیره فرش گیلدا سرمه ای جلوه ی خاصی پیدا کرده اند و چشم هر بیننده ای را محو تماشای خود می‌کنند.
حاشیه کرم رنگ، زیبایی فرش را چندین برابر نموده و فضای فرش را از حالت دلزدگی می‌رهاند؛ همچنین دسته گل هایی که با رنگ شاد در زمینه ی این فرش زیبا به کار رفته، باعث شده تا بتوانید دکوراسیون خود را با رنگ های مکمل ست کنید و هماهنگ کردن رنگ مبل، پرده و دیوار با فرشتان بسیار آسان شود.
رنگ سرمه ای در زمره رنگ های سرد به شمار می آید، فرش رنگ سرمه ای در دکوراسیون نشان دهنده علاقه صاحب خانه به فضاهای شیک و بیانگر شخصیت قاطع او می باشد. استفاده از این رنگ می تواند حس قاطعیت و جذابیت را به بیننده منتقل کند. فرش گیلدا سرمه ای می تواند در همنشینی با رنگ های روشن کنتراست و زیبایی بسیاری را منعکس کند.
از سری ویژگی های فرش 700 شانه ارزان قیمت گیلدا سرمه ای می توان به 8 رنگ بودن آن اشاره داشت، بدین معنا که در طراحی نقوش زیبای آن از پالت هشت رنگ واقعی و متنوع استفاده شده است که به کارگیری از این تعداد رنگ بندی در طرح و نقش فرش سبب شکوه و جذابیت آن می شود. پس اگر به دنبال این هستید که فرشی زیبا و دلنشین را با قیمتی مناسب و باور نکردنی تهیه کنید این طرح بهترین انتخاب می‌تواند باشد.
خرید فرش ماشینی 700 شانه ارزان قیمت گیلدا سرمه ای در فروشگاه فرشیما با راهنمایی های لازم توسط کارشناسان فروش به آسانی امکان پذیر می‌باشد و شما با اطمینان می توانید فرشی باکیفیت دریافت نمایید و دکوراسیونی شیک و خاص در منزل و محل کار خود داشته باشید..
https://carpetfarshima.com/cheap-carpet-700-reeds/

نمایش بیشتر
0 دیدگاه
0 دیدگاه ثبت نظرات بیش از حد مجاز است، چند دقیقه بعد ثبت کنید.
تصویر پیش فرض کاربر

اشتراک گذاری

  • کد ویدیو
  • واتس اپ
  • تلگرام
  • فیسبوک
  • توییتر
  • لینکدین

کد ویدیو

copy

گزارش تخلف

متن گزارش:

ثبت

تکرار پخش