سرویس اشتراک ویدیو ام پی فور

برای افزودن به لیست علاقه مندی باید وارد حساب کاربری شوید.

ورود به حساب کاربری

بستن

بله خیر

ام پی فور را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید.

پخش بعد از 8

فرش 1200 شانه - طرح گلبرگ رنگ کرم تراکم 3600

189 بازدید8 ماه پيش
carpetfarshima

carpetfarshimaکاربر carpetfarshima

carpetfarshima - فرشیماکانال carpetfarshima - فرشیما

یکی از پرطرفدارترین بافته های ماشینی با رنگ زمینه کرم با حاشیه ای متفاوت با رنگ نقره ای طراحی شده است فرش ۱۲۰۰ شانه گلبرگ کرم تراکم ۳۶۰۰ است. این بافته پر نقش و نگار و شلوغ با طرح افشان در پالت ۹ رنگ به صورت گل برجسته بافته می شود.
در مرکز فرش یک ترنج چند پر وجود دارد که دارای شاخه ها و گلبرگ های اسپیرال است اما بدون محدودیت های لچک فضای شما را دلباز تر از آنچه هست نشان می دهد. این فرش گل برجسته دارای گل های بسیار ریز رز است که طرح فرش را شلوغ نموده است.
استفاده از گلبرگ های طلایی علتی شد تا این بافته جزو فرش های طلاکوب نیز بشمار آید؛ چرا که در حاشیه های فرش به صورت ظریف برگ های اسلیمی طلایی استفاده شده و طرح فرش را منحصر به فرد نموده است.
حاشیه که به عنوان اجزای مهم در طراحی فرش به شمار می آید در این بافته با طراحی خاصی محدوده فرش را مشخص نموده و زمینه فرش را به عنوان یک باغ پرگل احاطه نموده است. این فرش دارای چند حاشیه چون دو حاشیه باریک و یک حاشیه میانی است؛ اما با این تفاوت که در کنار حاشیه‌ باریک بیرونی یک حاشیه مداخله در کنار لور یا ساده بافی طراحی شده که از الیاف‌ های طلایی در آن استفاده شده است.
گل هایی که در حاشیه های کناری به کار رفته مجزا از یکدیگر طراحی شده اند و طرح فرش را زیباتر نموده اند. حاشیه میانی فرش با رنگ نقره ای طراحی شده یعنی یک رنگی متفاوت از رنگ زمینه است؛ به همین خاطر تمرکز افراد را به خود جلب نموده است. در طرح فرش حاشیه میانی از گل های شاه عباسی درشت و بزرگ استفاده شده و در میان آن شاخه های اسپیرال با گل های رز استفاده شده است.
در چهار گوشه های این حاشیه میانی گلدان های طلایی استفاده شده و فرش زرق و برق خاصی پیدا نموده است. فرش گلبرگ دارای ریز نقش های بسیاری است و به خاطر تراکم بالا یعنی تعداد ۳۶۰۰ گره در هر یک متر از مربع جزییات فرش را به خوبی نشان می دهد. این فرش گل برجسته از دو الیاف آکریلیک هیت ست و هایبالک طراحی شده است؛ از اینرو دارای بافتی نامسطح و برجسته می باشد.
https://carpetfarshima.com/product/carpet-1200-reeds-golbarg-highbulk-design-cream-color/

نمایش بیشتر
0 دیدگاه
0 دیدگاه ثبت نظرات بیش از حد مجاز است، چند دقیقه بعد ثبت کنید.
تصویر پیش فرض کاربر

اشتراک گذاری

  • کد ویدیو
  • واتس اپ
  • تلگرام
  • فیسبوک
  • توییتر
  • لینکدین

کد ویدیو

copy

گزارش تخلف

متن گزارش:

ثبت

تکرار پخش