سرویس اشتراک ویدیو ام پی فور

برای افزودن به لیست علاقه مندی باید وارد حساب کاربری شوید.

ورود به حساب کاربری

بستن

بله خیر

ام پی فور را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید.

پخش بعد از 8

فرش 1200 شانه - طرح برلیان گل برجسته رنگ ذغالی تراکم 3600

218 بازدید1 سال پيش
carpetfarshima

carpetfarshimaکاربر carpetfarshima

carpetfarshima - فرشیماکانال carpetfarshima - فرشیما

یکی دیگر از محصولات پرطرفدار 1200 شانه فرش برلیان ذغالی است که به صورت گل برجسته بافته می شود. تراکم این فرش مرغوب و باکیفیت 3600 است که در آن پالت 8 رنگ زیبا به کار برده شده است. رنگ های اصلی این فرش ذغالی، کرم، نقره ای و طلایی است که می تواند در کنار هم ترکیبی به جا و مناسب پدید آورد.
در مرکز فرش ترنجی زیبا وجود دارد که در میان خشت های منظم قرار گرفته و لچک های طلایی رنگ باعث جذابیت آن شده است. حاشیه پهن در اطراف زمینه فرش وجود دارد که مملو از گل های کرم رنگ و نقره ای می باشد. گل های خوشرنگ و لعابی که در حاشیه ی فرش وجود دارد الهام گرفته است از طرح سنتی قالی دستباف است که شباهت این فرش را به فرش دستباف بیشتر می کند.
قیمت این فرش نسبت به دیگر بافته ها بسیار مناسب است و شما می توانید با قیمتی اندک بافته‌ای زیبا را برای دکوراسیون خود انتخاب نمایید. طرح فرش بسیار خلوت است؛ پس در دکوراسیون خود می توانید از وسایل تزیینی و برنجی استفاده نمایید. یکی از رنگ های مکمل این فرش رنگ زرد و طلایی است که جذابیت فضا را بیشتر می کند و شما را با دنیایی از هنر آشنا می سازد.
الیاف به کار رفته در فرش آکریلیک هیت ست شده و هایبالک است که باعث برجسته بودن فرش می شود. این دو الیاف بسیار باکیفیت و مرغوب هستند و جزو الیاف ضد حساسیت و بدون پرزدهی شناخته می شوند.
این فرش مناسب اتاق کودکان می باشد تا با جذابیت رنگ های شادی که در آن وجود دارد فضا را دلباز و باطراوت نشان دهد. رنگ ذغالی زمینه فرش رنگی چرک تاب است که در مکان های شلوغ مانند سالن پذیرایی نیز استفاده می شود. یکی از ویژگی های فرش برلیان ست شدن با تمامی دکوراسیون ها است و در فضاهای مدرن کاربرد بسیاری دارد.
خرید فرش برلیان ذغالی یکی از محصولات مجموعه فرش فرشیما به صورت حضوری و غیرحضوری امکان‌پذیر خواهد بود. فروش این فرش به قیمت کارخانه از مزایایی است که فروشگاه برای خریداران در نظر دارد. خرید حضوری و غیرحضوری از مجموعه فرشیما شما را با دنیایی از محصولات دستباف گونه 700 شانه، 1200 شانه و 1500 شانه آشنا می سازد.
https://carpetfarshima.com/product/carpet-1200-reeds-berelian-highbulk-design-carcoal-color/

نمایش بیشتر
0 دیدگاه
0 دیدگاه ثبت نظرات بیش از حد مجاز است، چند دقیقه بعد ثبت کنید.
تصویر پیش فرض کاربر

اشتراک گذاری

  • کد ویدیو
  • واتس اپ
  • تلگرام
  • فیسبوک
  • توییتر
  • لینکدین

کد ویدیو

copy

گزارش تخلف

متن گزارش:

ثبت

تکرار پخش