سرویس اشتراک ویدیو ام پی فور

برای افزودن به لیست علاقه مندی باید وارد حساب کاربری شوید.

ورود به حساب کاربری

بستن

بله خیر

ام پی فور را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید.

پخش بعد از 8

فرش 700 شانه - طرح تلماز طلاکوب نقره ای با تراکم 2550

99 بازدید11 ماه پيش
carpetfarshima

carpetfarshimaکاربر carpetfarshima

carpetfarshima - فرشیماکانال carpetfarshima - فرشیما

فرش 700 شانه تلماز نقره ای یکی از فرش های مناسب برای دکوراسیون های کلاسیک و مدرن می باشد. این فرش زیبا از سری فرش های 700 شانه با تراکم 2550 در پالت 9 رنگ بافته می شود. رنگ زمینه ی فرش، نقره ای است که نمادی از ثروت و آینده نگری می باشد. این رنگ زیبا آرامش و امنیت را در فضای خانه ایجاد می کند و انرژی زیادی را به افراد منتقل می کند.
یکی از پرطرفدارترین رنگ هایی که در دکوراسیون داخلی مورد استقبال خریداران قرار گرفته است رنگ نقره ای است. ترنج مرکزی فرش آمیخته از رنگ سرمه ای به همراه الیاف طلایی رنگ است که جذابیت و زیبایی بسیاری در میان شاخه های پیچان پیدا نموده است. حاشیه های پر رنگ اطراف فرش که همخوانی با رنگ زمینه ندارد بر جذابیت طرح فرش افزوده است و باعث شده است ترنج در چشم بیننده نمایی دیگر پیدا نماید.
به کار بردن نخ طلایی در فرش باعث شد تا این فرش بنام فرش طلاکوب شناخته شود و جزو پرفروش ترین محصولات باشد. فرش های طلاکوب امروزه از مدرن ترین بافته ماشینی کاشان است.
فرش نقره ای قابلیت ست شدن با بیشتر طیف رنگ ها را دارد و ظاهر شیکی به دکوراسیون می بخشد. یکی از رنگ های جدید و امروزی در مجموعه فرش فرشیما رنگ نقره ای است که در طرح های مختلف بافته می شود. جدیدترین رنگ زمینه رنگ فرش سال، رنگ نقره ای است که مناسب فضاهای کوچک می باشد زیرا رنگ روشن باعث می شود فضای اتاق جلوه ای زیبا پیدا کند. فرش نقره ای به دلیل چرک تاب بودن نسبت به فرش کرم کمتر در معرض آلودگی ها قرار می گیرد و مناسب اتاق کودکان می باشد.
این فرش زیبا و باکیفیت دارای بافتی ریز است که با فرش دستباف گونه مشهور شده است. قیمت فرش تلماز با توجه به الیاف مرغوب آکریلیک هیت ست شده دارای قیمت بسیار مناسبی است که در مجموعه فرشیما عرضه می شود. این فرش در ابعاد استاندارد شش متری، نه متری و دوازه متری قابل بافت است.
این فرش در مجموعه فرش فرشیما با حذف دلالان و واسطه ها به صورت ارزان به دست مشتری می رسد. فرشیما محصولات خود را با قیمت کارخانه و با نازل ترین قیمت به فروش می رساند تا تمامی خریداران محترم بتوانند از این مجموعه خرید نمایند.
فرشیما محصولات خود را به صورت حضوری و غیرحضوری به فروش می رساند و خریداران می توانند از طریق وبسایت رسمی محصولات این مجموعه را مشاهده نمایند.
https://carpetfarshima.com/product/carpet-700-reeds-telmaz-talakoob-design-silver-color/

نمایش بیشتر
0 دیدگاه
0 دیدگاه ثبت نظرات بیش از حد مجاز است، چند دقیقه بعد ثبت کنید.
تصویر پیش فرض کاربر

اشتراک گذاری

  • کد ویدیو
  • واتس اپ
  • تلگرام
  • فیسبوک
  • توییتر
  • لینکدین

کد ویدیو

copy

گزارش تخلف

متن گزارش:

ثبت

تکرار پخش