سرویس اشتراک ویدیو ام پی فور

برای افزودن به لیست علاقه مندی باید وارد حساب کاربری شوید.

ورود به حساب کاربری

بستن

بله خیر

ام پی فور را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید.

پخش بعد از 8

فرش 700 شانه ارزان قیمت - طرح گیلدا رنگ فیلی

248 بازدید1 سال پيش
carpetfarshima

carpetfarshimaکاربر carpetfarshima

carpetfarshima - فرشیماکانال carpetfarshima - فرشیما

ار پرفروش ترین فرش های ماشینی که در دسته ی فرش 700 شانه ارزان قیمت قرار می گیرد، فرش طرح گیلدا رنگ فیلی است. این فرش زیبا دارای طرح افشان است و با شاخه های اسلیمی توانسته مورد استقبال بی نظیر مشتریان عزیز قرار بگیرد. برگ‌های کم ‌رنگ در میان گل ‌بوته های خوش ‌رنگ در زمینه فیلی ستاره‌های درخشانی هستند که ساطع نور خورشید می‌باشند. گیلدا فیلی با نخ ورژن در تراکم 2100 توسط دستگاه‌های مدرن و پیشرفته تولید می‌شود.
نخ ورژن به‌ علت قیمت مناسب و ارزان آن به نسبت نخ آکریلیک، فرش ارزان ‌قیمت را در اختیار مصرف ‌کنندگان قرار داده ‌است. نخ ورژن دارای براقیت بسیار زیادی است و درخشندگی گل‌ها در آسمان فیلی همچون ستاره‌‌ی زیبا می‌درخشند و این درخشندگی در اثر شستشو از بین نمی‌رود و ثبات رنگ این نخ از دیگر مزیت‌های آن می‌باشد.
همانطور که پیش‌تر ذکر کردیم، فرش طرح گیلدا رنگ فیلی دارای طرح افشان است و با گل‌های ظریف تزئین شده و ترنج بسیار کوچکی را در مرکز فرش پدید آورده است و مرکزیت فرش از ترنج کوچک آغاز می‌شود و سراسر فرش را شاخه‌های اسلیمی آغشته به گل‌های ریز و درشت فرا گرفته ‌است.
بافت یکنواخت فرش گیلدا نظم را در میان تار و پود ها به ‌خوبی نشان می‌دهد. گل‌های آبی روشن آرامش‌ دهنده‌ی فضا است و باعث شده تا این فرش زیبا برای اتاق کودک و اتاق خواب افراد مناسب باشد. فرش گیلدا ارزان ‌قیمت در زمینه‌های فیلی، سرمه‌ای و کرم در 8 رنگ بافته می‌شود. طرح فرش نقشه‌ای بسیار پرکار و شلوغ است و مناسب دکوراسیون خلوت و بی حاشیه می‌باشد.
اگر به ‌دنبال فرشی هستید که در برابر آلودگی‌ها زیبای خود را از دست ندهد و گل‌های بی ‌جان فرش مثل روز اول با مخاطب ارتباط برقرار کند و خود را محو تماشای دیگران کند، فرش گیلدا فیلی به ‌علت زمینه فراگیر و رنگ دلربای خود بهترین گزینه برای شما عزیزان می‌باشد. قیمت ارزان فرش مناسب تمامی اقشار جامعه است و از دغدغه افراد برای برنامه‌ ریزی خرید فرش می‌کاهد.
مساجد و رستوران‌ها که به تعداد کثیری از فرش نیازمند هستند، می‌توانند این فرش 700 شانه ارزان قیمت را خریداری و به صرفه‌ ترین فرش و باکیفیت بالا را در محیط خود پهن نمایند. ضخامت بالای فرش ارزان ‌قیمت تصویر گل و بوته‌ها را به‌ صورت سه ‌بعدی نشان می‌دهد و شور و هیجان را در افراد افزایش می‌دهد.
طرح زیبای فرش گیلدا برای افرادی که می‌خواهند فضای کوچک خود را وسیع نشان دهند و منظره‌ای باز داشته باشند بسیار مناسب است. طرح گیلدا از نقشه‌های امروزی و به ‌روز است که گل‌های رنگارنگ در طیف متنوع از رنگ‌ها به ‌صورت ریز بافت، تار و پود ها را گردهم آورده و فرشی زیبا را پدید آورده‌اند. گل‌هایس آبی که نمادی از آرامش است در کنار گل‌های قرمز هیجان ‌آورند و تصاویری زیبا در کنار هم ایجاد نموده‌اند که با تداخل احساس درونی منظره‌ای زیبا را پیش روی همگان قرار می‌دهند.
فرشیما با تضمین کیفیت و قیمت مناسب فرش، اصول و قوانین مجموعه را رعایت کرده و این اطمینان را به مشتریان می‌دهد که بدون دغدغه فرشی زیبا و دلنشین خریداری نمایند. مشتریان عزیز می توانند فرش 700 شانه ارزان قیمت را از فروشگاه اینترنتی فرش فرشیما خریداری کنید و از جلوه ی بی نظیر آن لذت کافی را ببرند.
https://carpetfarshima.com/cheap-carpet-700-reeds/

نمایش بیشتر
0 دیدگاه
0 دیدگاه ثبت نظرات بیش از حد مجاز است، چند دقیقه بعد ثبت کنید.
تصویر پیش فرض کاربر

اشتراک گذاری

  • کد ویدیو
  • واتس اپ
  • تلگرام
  • فیسبوک
  • توییتر
  • لینکدین

کد ویدیو

copy

گزارش تخلف

متن گزارش:

ثبت

تکرار پخش