سرویس اشتراک ویدیو ام پی فور

برای افزودن به لیست علاقه مندی باید وارد حساب کاربری شوید.

ورود به حساب کاربری

بستن

بله خیر

ام پی فور را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید.

پخش بعد از 8

فرش 700 شانه - طرح فرنوش نقره ای با تراکم 2550 آکریلیک

190 بازدید1 سال پيش
carpetfarshima

carpetfarshimaکاربر carpetfarshima

carpetfarshima - فرشیماکانال carpetfarshima - فرشیما

از طرح‌ های اصیل افشان با نگاره‌ های طلایی، طرح زیبای فرش فرنوش نقره ای طلاکوب 700 شانه تراکم 2550 است که از طرح‌ های پرفروش امروزی محسوب می‌ شود. استفاده از نخ صد در صد آکریلیک هیت ست سبب شده تا فرش طرح فرنوش با رنگ‌ بندی‌ های مختلف همچون نقره‌ ای، دودی و فیلی در پالت 8 رنگ در میان خریداران جایگاه مخصوص خود را پیدا کند. فرنوش با دستگاه hcpx2 و با کیفیت بالا و قیمت مناسب برای سبک های سنتی، کلاسیک و مدرن تولید می‌ شود.
طرح افشان فرنوش با حذف ترنج و لچک ها خودنمایی گل‌ های افشان در سراسر متن زیبایی فرش را بیشتر کرده و متناسب با سلیقه‌ های مختلف در ابعاد دوازده متری، نه متری و شش متری روانه بازار شد. استفاده از فرنوش طلاکوب در سالن پذیرایی شیک بودن دکوراسیون را تأیید می‌ کند و از فرش‌ های فاخر محسوب می‌ شود که نمادی از ثروت و قدرت است. رنگ طلایی فرش ساطع انرژی و صمیمیت است و محیط مملو از انرژی مثبت و مهربانی می شود.
ضخامت عالی فرش 700 شانه حدود 9 میلی‌متر است و مناسب مکان‌ های پرتردد می باشد. اگر نیاز به فرش دارید که احساس نرمی و لطافت را هنگام نشستن و برخاستن حس کنید و از نشستن بر روی بافته ی ماشینی منزل یا محیط کارتان خسته نشوید، بی شک فرش فرنوش نقره ای می تواند برایتان مناسب باشد.
امروزه در فرش ماشینی از الیاف ضد حساسیت و عدم پرزدهی استفاده می‌ شود تا خریداران به فرش آلرژی پیدا نکنند. الخصوص کودکان و افرادی که مشکلات تنفسی دارند می بایست در خرید فرش ماشینی دقت داشته باشند تا دچار مشکل های خاصی نشوند؛ پس بهتر است باکیفیت ترین بافته ی ماشینی را خریداری کنید و سلامت خانواده ی عزیزتان را تضمین کنید. الیاف به‌ کار رفته در فرنوش نخ هیت ست شده است و مناسب اتاق کودکان می‌ باشد تا مشکلات پوستی و تنفسی برایشان ایجاد نشود.
در چند دهه ی اخیر تغییراتی در چرخه تولید فرش به خصوص قیمت الیاف ایجاد شد که تولیدکنندگان مجبور شدند به سراغ الیاف ارزان‌ قیمت و مناسب همچون نخ ورژن بروند که با عنوان فرش 700 شانه ارزان قیمت به فروش می رسد. از این رو فرش فرنوش با تراکم 2100 ورژن نیز تولید می شوند که با مناسب ترین قیمت به فروش می رسد.
طرح پرنقش‌ و نگار فرنوش چشم هر مخاطبی را به‌ خاطر وجود رنگ طلایی به خود خیره می‌ سازد و در کنار وسایل برنجی و طلایی رنگ منزل شما را مجلل می کند. درضمن تراکم 2550 فرش 700 شانه با بافت ریز طرح را به‌ وضوح نشان می‌ دهد و گل‌های فرش زیبای بی‌ نظیری به خود می‌ گیرند و تمامی دکوراسیون ها با فرنوش طلایی قابل ست شدن می‌ باشند.
ترکیب رنگ خنثی نقره‌ ای و رنگی گرم همچون طلایی باعث شده است تا دست شما برای انتخاب رنگ مبل، پرده و دیوار باز باشد. طرح افشان فرنوش فضای کوچک را وسیع جلوه می‌ دهد و باعث می شود تا مشتریان عزیز دیگر نگران فضای کوچکشان نباشند، زیرا با حذف ترنج و لچک محدودیت‌ های چیدمان و دکوراسیون داخلی حذف می‌ شود.
انتخاب مناسب فرش فرنوش با نوع دکوراسیون می‌ تواند چیدمان شما را برجسته و متمایز از دیگران سازد. اگر ظرافت فرش برایتان مهم است انتخاب فرش تراکم بالا 2550 و اگر ضخامت فرش اهمیت بیشتری دارد فرش طرح فرنوش تراکم 2100 گزینه بهتری برای شما می‌ باشد؛ اما با این تفاسیر و توضیحات فوق اگر در انتخاب فرش دلخواهتان دچار سردرگمی شده اید می توانید با تماس به کارشناسان فروش و با کمک مشاوره رایگان کفپوش مناسب و ایده آل خود را انتخاب نمایید.
https://carpetfarshima.com/carpet-700-reeds/

نمایش بیشتر
0 دیدگاه
0 دیدگاه ثبت نظرات بیش از حد مجاز است، چند دقیقه بعد ثبت کنید.
تصویر پیش فرض کاربر

اشتراک گذاری

  • کد ویدیو
  • واتس اپ
  • تلگرام
  • فیسبوک
  • توییتر
  • لینکدین

کد ویدیو

copy

گزارش تخلف

متن گزارش:

ثبت

تکرار پخش