سرویس اشتراک ویدیو ام پی فور

برای افزودن به لیست علاقه مندی باید وارد حساب کاربری شوید.

ورود به حساب کاربری

بستن

بله خیر

ام پی فور را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید.

پخش بعد از 8

فرش 700 شانه - طرح تندیس طلاکوب رنگ دودی تراکم 2550

177 بازدید9 ماه پيش
carpetfarshima

carpetfarshimaکاربر carpetfarshima

carpetfarshima - فرشیماکانال carpetfarshima - فرشیما

فرش ۷۰۰ شانه تدریس از فرش های باکیفیت و ظریفی است که از الیاف آکریلیک هیت ست توسط دستگاه بافندگی پیشرفت بافته می شود. این فرش با توجه به کیفیت بسیار بالا دارای قیمت مناسب و رقابتی است که در مجموعه فرشیما منجر به خرید یک فرش مقرون به صرفه می شود.
یکی از بهترین بافته های دستباف گونه ای که شباهت بسیاری به فرش دستباف دارد فرش تندیس است. این طرح در زمینه های مختلف دودی، نقره ای و ترمه ای بافته می شود. این فرش از بهترین مواد بافته و حساسیت به پرز و آلرژی به گرد و غبار در میان مخاطبان کمتر می کند. این فرش نه تنها برای استفاده در منازل بلکه در مکان های پرتردد استفاده می شود.
فرش تندیس با تراکم ۲۵۵۰ در پالت ۹ رنگ بافته می شود و جزو بافته های مرغوب و باکیفیت به شمار می آید. اگر به دنبال یک بافته زیبا برای بهبود ظاهر خانه خود و مقاوم بودن در برابر سایش هستید پیشنهاد می شود از فرش تندیس ۷۰۰ شانه استفاده نمایید.
بافته تندیس از نمونه فرش های ترنج دار است که در متن فرش از شاخه های اسلیمی و خطوط دورانی استفاده شده و ترنج میانی را به وجود آورده است. در این فرش از رنگ طلایی نیز به وفور استفاده شده که ترکیب زیبایی را در کنار رنگ دودی به ارمغان می آورد.
این محصول ماشینی دارای ویژگی هایی چون تنوع رنگ، مقاومت در برابر استفاده بیش از حد، مقاومت به سایش و زنگ زدگی و بازدهی بالا در برابر پاک سازی های مختلف می باشد. از طرفی کیفیت این فرش در کنار شیک بودن آن سبب می شود تا شما ترغیب به خرید این فرش شوید.
رنگ آمیزی این فرش افراد را وادار به داشتن چنین بافته ای می کند. این فرش مخاطب را به خود خیره می سازد و یک حس لذت و خوشایندی را در خانه ایجاد می کند. فرش ۷۰۰ شانه از فرش های باکیفیت با بافت ظریفی است که با طول عمر بالا برترین در میان خریداران می باشد.
برای خرید این فرش تنها کافیست به مجموعه فرشیما مراجعه نمایید تا از تخفیفات و پیشنهادهای ویژه ای که این مجموعه در اختیار شما قرار می دهد بهره مند شوید. با خرید فرش از فرشیما هزینه خود را به حداقل می رسانید و خواهید توانست بهترین بافته را در دکوراسیون خود استفاده نمایید.
https://carpetfarshima.com/product/carpet-700-reeds-tandis-design-smoky-color/

نمایش بیشتر
0 دیدگاه
0 دیدگاه ثبت نظرات بیش از حد مجاز است، چند دقیقه بعد ثبت کنید.
تصویر پیش فرض کاربر

اشتراک گذاری

  • کد ویدیو
  • واتس اپ
  • تلگرام
  • فیسبوک
  • توییتر
  • لینکدین

کد ویدیو

copy

گزارش تخلف

متن گزارش:

ثبت

تکرار پخش