سرویس اشتراک ویدیو ام پی فور

برای افزودن به لیست علاقه مندی باید وارد حساب کاربری شوید.

ورود به حساب کاربری

بستن

بله خیر

ام پی فور را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید.

پخش بعد از 8

فرش 1200 شانه - طرح گلناز بدون حاشیه رنگ نقره ای تراکم 3600

230 بازدید9 ماه پيش
carpetfarshima

carpetfarshimaکاربر carpetfarshima

carpetfarshima - فرشیماکانال carpetfarshima - فرشیما

آیا تاکنون به این گزینه فکر کرده اید که امروز حال و هوای دکوراسیون ها به سوی مدرن شدن پیش رفته است. با کمک طرح های افشان طلاکوب دکوراسیون های امروزی تبدیل به سلطنتی و مدرنیته می شود.
تکرار گل های افشان در سراسر بافته های ۱۲۰۰ شانه گل برجسته گلناز نقره ای باعث می شود تا چشم هر بیننده ای را به خود خیره سازد؛ لذا فرش را به عنوان بخش مهم و جدانشدنی از دکوراسیون تبدیل نماید.
اینبار فرشیما با فرش گلناز نقره ای حاشیه کرم ۹ رنگ با تراکم 3600 شما را با دنیایی از تاروپود های زیبا آشنا می سازد. این فرش زیبا با رنگ خنثی و نقش و نگار جذاب توانسته است در میان قشر جوان و نوعروسان محبوب واقع شود. هنگام بهره گیری از این طرح شلوغ و پر کار در دکوراسیون های مدرنیته بهتر است از رنگ های شاد چون کرم و سفید استفاده کنید و مبلمان و پرده های خود را بدون طرح و ساده انتخاب نمایید.
با ایجاد تعادل و هماهنگی بین اکسسوری ها و فرش خواهید توانست زیبایی باورنکردنی را در دکوراسیون خود ایجاد نمایید. دکوراسیون های فضاهای کوچک نیازمند طرح های افشان هستند تا برجستگی های خاص و بی نظیر گل های طلایی فضا را حال و هوایی جذاب تر ببخشند.
این بافته زیبا و جذاب از الیاف آکریلیک هیت ست و هایبالک بافت می شود و جزو محصولات باکیفیت به شمار می آید. نمای ظاهری فرش به گونه ای است که گویا فرش بدون حاشیه است اما دو نوار باریک کرم رنگ در اطراف رنگ زمینه نقره ای قرار گرفته است که نقش حاشیه فرش را ایفا می کند.
با توجه به استقبال بی نظیر مصرف کنندگان این بافته در ابعاد استاندارد شش متری، نه متری و دوازده متری در اختیار خریداران قرار می گیرد. برای خرید این فرش زیبا تنها کافیست به مجموعه فرشیما مراجعه نمایید و آن را در ابعاد مورد نظر ثبت سفارش نمایید.
فرشیما یکی از فروشگاه های معتبر است که فروش محصولات خود را به صورت حضوری و اینترنتی آغاز نموده است و برای رفاه حال بیشتر خریداران، خرید آنلاین را با ارسال ضمانت نامه ارائه می دهد. این مجموعه محصولات خود را به قیمت کارخانه و با حذف دلالان و واسطه ها عرضه می دارد.
https://carpetfarshima.com/product/carpet-1200-reeds-golnaz-highbulk-design-silver-color/

نمایش بیشتر
0 دیدگاه
0 دیدگاه ثبت نظرات بیش از حد مجاز است، چند دقیقه بعد ثبت کنید.
تصویر پیش فرض کاربر

اشتراک گذاری

  • کد ویدیو
  • واتس اپ
  • تلگرام
  • فیسبوک
  • توییتر
  • لینکدین

کد ویدیو

copy

گزارش تخلف

متن گزارش:

ثبت

تکرار پخش