سرویس اشتراک ویدیو ام پی فور

برای افزودن به لیست علاقه مندی باید وارد حساب کاربری شوید.

ورود به حساب کاربری

بستن

بله خیر

ام پی فور را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید.

پخش بعد از 8

فرش 700 شانه - طرح شروین گل برجسته فیلی با تراکم 2550

181 بازدید1 سال پيش
carpetfarshima

carpetfarshimaکاربر carpetfarshima

carpetfarshima - فرشیماکانال carpetfarshima - فرشیما

فرش 700 شانه طرح افشان شروین فیلی طلاکوب یکی از محصولات پرطرفدار تراکم 2550 است که به صورت گل برجسته در 9 رنگ واقعی بافته می شود. این فرش زیبا یکی از نقشه های جدید با رنگ بندی های مدرن است که دارای بافتی ظریف و کیفیتی عالی می باشد.
این فرش ظرافت بالایی دارد و شباهت زیادی به فرش دستباف کاشان دارد. بافت ظریف و لطیف این فرش به راحتی قابل لمس است و می توانید حرکت تاروپود ها را زیر دستان خود به راحتی احساس نمایید. این طرح افشان طلاکوب از نظر طرح و رنگ بی نهایت جذاب و بی نظیر است و دارای کیفیتی درجه یک می باشد.
فرش شروین یکی از فرش های جدید است که با استفاده از دستگاه های پیشرفته و مدرن امروزی توسط الیاف آکریلیک هیت ست شده و هایبالک تولید می شود. این محصول در ابعاد استاندارد دوازده متری، نه متری و شش متری قابل بافت است. فرش طلاکوب طرح افشان یکی از فرش های کاملاً جدید و بدون پرزدهی می باشد.
داشتن ضخامت بالا و بافت نرم و لطیف به راحتی قابل تشخیص و لمس کردن می باشد. رنگ بندی لایت در زمینه فرش جلوه ای زیبا به خود می گیرد. طراحی هنرمندانه و بسیار خاص فرش و تلفیق آن با طرح های سنتی نمایانگر اصالت هنر ایرانی است و گزینه بسیار عالی برای فرش های پذیرایی می باشد.
فرش های 700 شانه کاشان بافت ضخیم و لطیفی دارند، بنابراین مناسب خریدارانی است که عادت به نشستن یا خوابیدن روی فرش دارند. آنچه باعث نمای ظاهری زیبای فرش 700 شانه همچون شروین می شود، به هم پیوستگی گره ها در کنار هم به صورت منسجم است.
فرش 700 شانه تراکم 2550 به علت فروش بالا و محبوبیت آن همیشه در طرح های جدید طراحی می شود و مورد استفاده قرار می گیرد. طرح شروین از این دسته فرش هایی است که برای هر سلیقه ای جذاب خواهد بود. فرش های فیلی طلاکوب با زیبایی منحصر به فرد متناسب با هر سبک دکوراسیونی طراحی شده اند.
اگر مشتاق دکوراسیون شلوغ هستید، می توانید از اکسسوری هایی به رنگ طلایی و برنجی استفاده کنید؛ اما اگر به یک چیدمان خلوت نیاز دارید می توانید از رنگ های متضاد با رنگ فیلی و طلایی مانند یاسی، صورتی کم رنگ و آبی فیروز ای استفاده کنید تا فضای اتاق خلوت به نظر آید.
استفاده از دیوارهای کرم رنگ و پرده های روشن فضای شما را از حالت یکنواختی خارج می سازد و محیط شما را آرام و مطمئن می کند. ریز نقش های طلایی به همراه طرح های نقره ای رنگ، طرح فرش را شلوغ نشان می دهد و شاخه های پیچ در پیچ به صورت نامنظم در سراسر فرش پراکنده شده اند.
اگر به دنبال فرشی قیمت مناسب و با بهترین کیفیت هستید می توانید به سایت گروه تولیدی فرشیما مراجعه کنید و این فرش زیبا و جذاب را خریداری نمایید. خرید فرش قیمت مناسب و با قیمت درب کارخانه علتی بر بی کیفیت بودن فرش نیست بلکه این فرش با حذف واسطه ها و دلالان با قیمت مناسب بفروش می رسد.
عرضه مستقیم و بی واسطه فرش، با کیفیت عالی به همراه ارسال رایگان درب منزل توسط مجموعه فرشیما برای رفاه حال بیشتر خریداران تصمیم گیری شده است. فرش های متنوعی که با توجه به سلیقه های افراد طراحی شده اند و در طرح های غیربرجسته و گل برجسته، رنگ های لایت و تیره بافته می شوند.
https://carpetfarshima.com/carpet-700-reeds/

نمایش بیشتر
0 دیدگاه
0 دیدگاه ثبت نظرات بیش از حد مجاز است، چند دقیقه بعد ثبت کنید.
تصویر پیش فرض کاربر

اشتراک گذاری

  • کد ویدیو
  • واتس اپ
  • تلگرام
  • فیسبوک
  • توییتر
  • لینکدین

کد ویدیو

copy

گزارش تخلف

متن گزارش:

ثبت

تکرار پخش