سرویس اشتراک ویدیو ام پی فور

برای افزودن به لیست علاقه مندی باید وارد حساب کاربری شوید.

ورود به حساب کاربری

بستن

بله خیر

ام پی فور را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید.

پخش بعد از 8

فرش 700 شانه - طرح تندیس گل برجسته رنگ نقره ای با تراکم 2550

41 بازدید11 ماه پيش
carpetfarshima

carpetfarshimaکاربر carpetfarshima

carpetfarshima - فرشیماکانال carpetfarshima - فرشیما

یکی از محبوب ترین فرش ۷۰۰ شانه با تراکم ۲۵۵۰ فرش تندیس نقره ای گل برجسته است که در پالت ۸ رنگ بافته می شود. فرش تندیس در دو زمینه نقره ای و دودی بافته می شود و جزء پرفروش ترین محصول به شمار می آید. طرح فرش تندیس افشان است که بدون ترنج مرکزی و لچک مملو از گل های طلایی و کرم رنگ در زمینه سراسر فرش است.
حاشیه های فرش متفاوت از رنگ زمینه در طیف تیره‌تر اطراف زمین را دربرگرفته است. فرش تندیس نقره ای یکی از فرش های با ضخامت عالی است که بسیار لطیف می باشد و مقاومت و پایداری در برابر مکان های شلوغ و پرتردد دارد.
فرش تندیس از محصولات جدید ۷۰۰ شانه است که به صورت گل برجسته طلاکوب روانه بازار شده است. الیاف طلایی با ظرافت و حساسیت بسیاری در متن فرش بکار برده شده است به همین خاطر این فرش با نام طلاکوب نامگذاری شده است. فرش های طلاکوب مناسب منازل نوعروسان و خانه های اعیانی است تا منزلشان را شیک و لوکس نشان دهد. رنگ طلایی نمادی از انرژی و قدرت است لذا بسیاری از افراد برای لاکچری بودن دکوراسیون خود از این فرش استفاده می کنند.
فرش گل برجسته تندیس یکی از فرش های با کیفیت است که دارای بافتی نامسطح یا به اصطلاح برجسته می باشد. در این بافته ماشینی دو الیاف آکریلیک هیت ست و هایبالک بافته می شود تا در مرحله آهار توسط حرارت بالا الیاف هایبالک تغییر کند و بر اثر واکنشی که از خود نشان می دهد ارتفاع آن یک میلی‌متر کمتر شود.
فرش تندیس در ابعاد استاندارد شش متری، نه متری و دوازده متری قابل بافت است و شما می توانید این بافته را با قیمت ارزان از مجموعه فرشیما خریداری نمایید. فرش تندیس همانند دیگر فرش های ۷۰۰ شانه در فروشگاه های معتبر قابل عرضه است و در ابعاد مختلف در اختیار مصرف کننده قرار گرفته است.
مجموعه فرشیما یکی از مرا کز معتبری است که فرش را با قیمت کارخانه به فروش می رساند. یکی از مراکز معتبر فروشگاه کاشان گروه فرشیما است که با کمترین سود برای رفاه حال خریداران محصولات خود را با قیمت پایین به فروش می رساند. کیفیت بالا و قیمت مناسب از قوانین اخلاقی مجموعه فرشیماست که در اولین فعالیت های خود آن را عملی نموده است.
https://carpetfarshima.com/product/carpet-700-reeds-tandis-highbulk-design-silver-color/

نمایش بیشتر
0 دیدگاه
0 دیدگاه ثبت نظرات بیش از حد مجاز است، چند دقیقه بعد ثبت کنید.
تصویر پیش فرض کاربر

اشتراک گذاری

  • کد ویدیو
  • واتس اپ
  • تلگرام
  • فیسبوک
  • توییتر
  • لینکدین

کد ویدیو

copy

گزارش تخلف

متن گزارش:

ثبت

تکرار پخش