سرویس اشتراک ویدیو ام پی فور

برای افزودن به لیست علاقه مندی باید وارد حساب کاربری شوید.

ورود به حساب کاربری

بستن

بله خیر

ام پی فور را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید.

پخش بعد از 8

فرش 700 شانه - کد 231 طلاکوب دودی با تراکم 2550 آکریلیک

184 بازدید11 ماه پيش
carpetfarshima

carpetfarshimaکاربر carpetfarshima

carpetfarshima - فرشیماکانال carpetfarshima - فرشیما

محصولی پرفروش و پرطرفدار در این اواخر فرش ۷۰۰ شانه کد ۲۳۱ دودی است که با تراکم ۲۵۵۰ بافته می شود. ۸ رنگ زیبا در پالت این فرش جای دارد که در کنار رنگ های گرم و تیره و شاد و روشن بافته ای زیبا را تقدیم به نگاه مهربان شما می کند. فرش کد ۲۳۱ یکی از طرح های افشان است که در مرکز آن ترنج زیبا و روشنی وجود دارد که چون ستاره هشت پر شروع به درخشیدن می کند.
رنگ های اصلی به کاررفته در این فرش کرم، طلایی و دودی و نقره ای است که در کنار هم سایه روشن هایی را در بافت دودی به وجود آورده است. در چهارگوشه ی فرش الیاف طلایی به صورت حرفه ای بکار برده شده است. این فرش مناسب دکوراسیون های مدرن و کلاسیک است و در کنار رنگ های روشن جلوه ای جذاب به فضای شما می بخشد.
افرادی که به دنبال یک چینش عالی و ناب هستند می توانند از فرش دودی رنگ استفاده کنند و در کنار این رنگ ملایم و خنثی چیدمانی جذاب را پدید آورند. این رنگ هماهنگی بسیاری با طیف رنگ های مختلف دارد و توانایی ست شدن آن در حد بالا است.
کیفیت فرش ۷۰۰ شانه کد ۲۳۱ به علت الیاف مرغوب و تراکم بالا در حد عالی است و می توانید این فرش را حداقل ۲۰ سال در دکوراسیون خود استفاده نمایید. الیاف به کار رفته در این فرش آکریلیک هیت ست است که ضد حساسیت و ضد آلرژی می باشد و دارای مقاومت بسیاری است. یکی از ویژگی این الیاف براقیت و شفافیتی است که باعث می شود گل ها به صورت طبیعی و زنده
فرش کد ۲۳۱ دودی تحفه ای است از مجموعه فرشیما برای خریداران محترم تا بتوانند آن را با قیمت مناسب و ارزان خریداری کنند. تمامی محصولات فرشیما به صورت حضوری و غیرحضوری با قیمت کارخانه به فروش می رسد. ارسال رایگان محصول درب منزل و خدمات پس از فروش از مزایای مجموعه می باشد.
بافته های کاشان در ابعادهای مختلف با تنوع رنگ و طرح در این مجموعه گردهم آورده شده و شما از طریق وب سایت رسمی می توانید آن ها را مشاهده نمایید. اگر محیط شما بزرگ یا کوچک است و نمی دانید چه فرشی برای دکوراسیون انتخاب کنید از کارشناسان فروش فرشیما مشاوره رایگان دریافت نمایید و فرش مناسب را برگزینید.
https://carpetfarshima.com/product/carpet-700-reeds-code-231-talakoob-design-smoky-color/

نمایش بیشتر
0 دیدگاه
0 دیدگاه ثبت نظرات بیش از حد مجاز است، چند دقیقه بعد ثبت کنید.
تصویر پیش فرض کاربر

اشتراک گذاری

  • کد ویدیو
  • واتس اپ
  • تلگرام
  • فیسبوک
  • توییتر
  • لینکدین

کد ویدیو

copy

گزارش تخلف

متن گزارش:

ثبت

تکرار پخش