سرویس اشتراک ویدیو ام پی فور

برای افزودن به لیست علاقه مندی باید وارد حساب کاربری شوید.

ورود به حساب کاربری

بستن

بله خیر

ام پی فور را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید.

پخش بعد از 8

فرش 700 شانه - طرح تبریز رنگ دودی تراکم 2550

155 بازدید7 ماه پيش
carpetfarshima

carpetfarshimaکاربر carpetfarshima

carpetfarshima - فرشیماکانال carpetfarshima - فرشیما

یکی از بافته های ۷۰۰ شانه طرح ترنج و لچک دار که دارای بافتی بسیار متفاوت از دیگر محصولات مجموعه فرشیما می باشد فرش تبریز با رنگ زمینه دودی است. این بافته زیبا دارای لچک طره هایی است که به صورت سلسله وار زمینه فرش را در بر گرفته اند و به یکدیگر متصل شده اند و گل های آن تلفیقی از گل های ترنج می باشد.
در مرکز فرش ترنج بسیار خوشرنگ از گل های قرمز، آبی، کرم و زرد وجود دارد که شکل هندسی بیضی شکلی را ترسیم نموده است. این بافته زیبا چنان طراحی شده است که دکوراسیون شما را زیبا و جذاب می کند. رنگ دودی از رنگ های به روز و مدرنی است که امروزه طرفداران زیادی دارد و محیط های کوچک را بزرگ و وسیع نشان می دهد. این بافته زیبا در محیط های بزرگ حس صمیمیت و دوست داشتن را بنا می کند؛ به همین خاطر مخاطبان آرامش خاصی را در کنار این بافته خواهند داشت.
ترنج فرش مملو از گل های ریز و درشتی است که در نقشه شکل هندسی طراحی شده است. زمینه فرش دو گردشه است و گردشه اصلی آن از گل های شاه عباسی به همراه گلبرگ های اسپیرال طراحی شده است. گردشه فرعی دارای گل های بسیار ریز در زمینه فرش است که فرش را شلوغ تر کرده است.
لچک های فرش که طرحی متفاوت از دیگر بافته ها دارد، توسط شاخه های حلزونی و گل های هماهنگ با ترنج طراحی شده طرح زیبا را پدید آورده اند. حاشیه های فرش با رنگ متضاد یعنی کرم طراحی شدند و فرش را شاد و جذاب نشان می دو زنجیره دهند. حاشیه باریک داخلی فرش دو زنجیره دارد و محدوده زمینه فرش را جدا کرده است. حاشیه میانی از گلدسته های بزرگ و منظم بافته شده و رنگ‌ متضاد آن باعث زیبایی چیدمان می شود.
این فرش دودی رنگ و حاشیه های کرم متناسب طرح های کلاسیک است که حس شیک و سنتی را به فضا می بخشند. استفاده از طرح های هندسی مانند مثلثات و گوشه ها در فرش سازگاری بالایی دارند که با سبک مدرن و مینیمال هماهنگ هستند. طرح ظریف فرش از رنگ های زنده استفاده کرده که حس پویا و هنری را به فضا می بخشند و حس طبیعی را به فضا می دهند.
https://carpetfarshima.com/carpet-700-reeds/

نمایش بیشتر
0 دیدگاه
0 دیدگاه ثبت نظرات بیش از حد مجاز است، چند دقیقه بعد ثبت کنید.
تصویر پیش فرض کاربر

اشتراک گذاری

  • کد ویدیو
  • واتس اپ
  • تلگرام
  • فیسبوک
  • توییتر
  • لینکدین

کد ویدیو

copy

گزارش تخلف

متن گزارش:

ثبت

تکرار پخش