سرویس اشتراک ویدیو ام پی فور

برای افزودن به لیست علاقه مندی باید وارد حساب کاربری شوید.

ورود به حساب کاربری

بستن

بله خیر

ام پی فور را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید.

پخش بعد از 8

فرش 700 شانه - طرح شکوه رنگ دودی تراکم 2550

140 بازدید8 ماه پيش
carpetfarshima

carpetfarshimaکاربر carpetfarshima

carpetfarshima - فرشیماکانال carpetfarshima - فرشیما

بسیاری از خریداران به دنبال یک فرش 700 شانه کاشان با رنگ زمینه تیره ب همراه انواع گل های رنگارنگ و حاشیه کرم می باشند؛ لذا طراحان با استفاده از ذوق و هنر ایرانی خود طرح های زیبایی چون فرش شکوه را طراحی نموده اند تا خریدار بتواند متناسب با نیاز و سلیقه خود دکوراسیون خود را به بهترین نحو بچیند.
این فرش ۷۰۰ شانه طرح افشان یکی از فرش های پرفروش مجموعه فرشیماست که در پالت 9 رنگ و با طرح افشان بافته می شود. در مرکز فرش یک ترنج دایره ای شکل با گل های قرمز، زرد و آبی است با رنگ زمینه کرم می باشد. در اطراف این ترنج شاخه های پیچان و خطوط های دورانی با گل های رز رنگین سراسر فرش را چون باغی پر گل تبدیل کرده است.
ساقه های این فرش افشان فیلی دربردارنده گل های رز (فرنگ) رنگ و لعابی به زمینه دودی فرش بخشیده اند و فضا را به سوی روشن نمودن و درخشان‌تر کردن دکوراسیون می کشانند. حاشیه های فرش بسیار متفاوت از رنگ زمینه بافته شده اند و دارای یک حاشیه میانی و دو حاشیه باریک به همراه دو زنجیره می باشد.
فرش طرح شکوه افشان رنگ ترمه ای 700 شانه اکریلیک از دیگر رنگبندی این نقشه زیبا می باشد که تمامی مشتریان می توانند با اطمینان کامل آن را خریداری کرده و جلوه ای روشن و خاص را برای محیطشان ایجاد کنند.
حاشیه میانی این فرش افشان فیلی ۷۰۰ شانه از رنگ کرم بافته شده و گل ها به صورت کنگره ای در اشکال شکل هندسی طراحی شده است. ترکیب رنگ کرم و دودی باعث می شود تا فضا حالتی گرم و شیکی به خود ببخشد و هماهنگی بین دو رنگ بیشتر به چشم آید. در کنار فرش‌های دودی از دیوارهای رنگ کرم، سفید یا مبلمان نقره ای رنگ استفاده نمایید تا حالتی آرام و زیبا را در فضا ایجاد نمایید.
استفاده از پرده ها و متعلقات دیگر که با ترکیب رنگ دودی و کرم تهیه می شود می تواند نقاط قوتی را در چیدمان ایجاد نماید. بهتر است در کنار فرش های دودی از رنگ های روشن تر این طیف استفاده شود تا دکوراسیون شما جذاب تر به نظر آید‌.
https://carpetfarshima.com/product/carpet-700-reeds-shokoh-design-smoky-color/

نمایش بیشتر
0 دیدگاه
0 دیدگاه ثبت نظرات بیش از حد مجاز است، چند دقیقه بعد ثبت کنید.
تصویر پیش فرض کاربر

اشتراک گذاری

  • کد ویدیو
  • واتس اپ
  • تلگرام
  • فیسبوک
  • توییتر
  • لینکدین

کد ویدیو

copy

گزارش تخلف

متن گزارش:

ثبت

تکرار پخش