سرویس اشتراک ویدیو ام پی فور

برای افزودن به لیست علاقه مندی باید وارد حساب کاربری شوید.

ورود به حساب کاربری

بستن

بله خیر

ام پی فور را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید.

پخش بعد از 8

فرش 700 شانه - طرح حدیث رنگ کرم تراکم 2550

44 بازدید8 ماه پيش
carpetfarshima

carpetfarshimaکاربر carpetfarshima

carpetfarshima - فرشیماکانال carpetfarshima - فرشیما

فرش حدیث از نمونه فرش هایی است که با طرح ترنج و لچک دار در میان بافته های ۷۰۰ شانه غوغا به پا می کند. این بافته با تراکم ۲۵۵۰ در پالت ۸ رنگ بافته می شود. ترنج مرکزی فرش یک دایره هشت پر است که توسط گل های قرمز به یکدیگر متصل شده و ترنج دایره ای شکل را ایجاد نموده است.
در اطراف ترنج مرکزی شاخه های بسیار خلوتی از با شکل خاصی ترنج را دربر گرفته اند و ترنج میانی را به وجود آورده اند. زمینه فرش از گل گندم های سفید رنگی است که در سراسر فرش محو شده اند. این بافته زیبا با رنگ کرم جذابیت خاصی پیدا نموده است. حاشیه باریک داخلی کرم رنگ است و دارای دو زنجیره فیلی رنگ است.
حاشیه میانی فرش نیز کرم است و از گلدسته های رنگین بصورت متناوب در آن استفاده شده است. حاشیه باریک خارجی نیز دارای یک زنجیره می باشد و یک طرف آن با ساده بافی فرش تلفیق شده است. یکی از ویژگی های بارز این بافته همرنگ بودن حاشیه و زمینه فرش است که فرش را یکدست نشان می دهد.
فرش حدیث از فرش های ضخیمی است که با تراکم بالا جزئیات فرش را به وضوح نشان می دهد و از ضخامت و لطافت بالایی برخوردار می باشد. این فرش زیبای کرم رنگ بهتر است در مکان های پرتردد و پر کارایی استفاده نشود؛ چرا که نیاز به لکه گیری روزانه و کوتاه مدت دارد. تصور کنید یک فرش با رنگ کرم طبیعی و طرحی ساده و زیبا در محیط خود استفاده می کنیم.
روی این فرش گل های رنگارنگ وجود دارد که از درخشش بی نظیری برخوردار است و محیط را پر از زندگی و شادابی می کند. شما می توانید این فرش را در محیط های مختلف بکار ببرید. استفاده از آن در اتاق نشیمن و سالن پذیرایی محیط را زنده و دلنشین می کند؛ اما بهتر است در کنار این بافته از جزئیات به رنگ تیره استفاده نمایید تا طرح فرش برجسته نشان داده شود.
https://carpetfarshima.com/product/carpet-700-reeds-hadis-design-cream-color/

نمایش بیشتر
0 دیدگاه
0 دیدگاه ثبت نظرات بیش از حد مجاز است، چند دقیقه بعد ثبت کنید.
تصویر پیش فرض کاربر

اشتراک گذاری

  • کد ویدیو
  • واتس اپ
  • تلگرام
  • فیسبوک
  • توییتر
  • لینکدین

کد ویدیو

copy

گزارش تخلف

متن گزارش:

ثبت

تکرار پخش