سرویس اشتراک ویدیو ام پی فور

برای افزودن به لیست علاقه مندی باید وارد حساب کاربری شوید.

ورود به حساب کاربری

بستن

بله خیر

ام پی فور را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید.

پخش بعد از 8

فرش 700 شانه - طرح پرسان گل برجسته رنگ دودی بدون حاشیه

81 بازدید1 سال پيش
carpetfarshima

carpetfarshimaکاربر carpetfarshima

carpetfarshima - فرشیماکانال carpetfarshima - فرشیما

امروزه فرش های ماشینی بدون حاشیه طرفداران زیادی دارد و در شرکت های فرش به وفور با طرح های جدید در شانه و تراکم های مختلف دیده می شود. یکی از این فرش های زیبای بدون حاشیه فرش پرسان دودی گل برجسته است که با تراکم 2550 از سری محصولات 700 شانه می باشد. این فرش بی حاشیه جذاب با 8 رنگ زیبا گل های بهاری را در زمینه خود جای داده است و از الیاف صد در صد آکریلیک هیت ست شده بافته می شود.
فرش پرسان یکی از فرش های ضخیم است که دارای لطافت و نرمی بسیار بالایی است و به علت کیفیت بالای الیاف به کار رفته در آن مقابل حرارت بالا از خود واکنشی نشان نمی دهد و بافت فرش تغییری نمی کند. فرش های بدون حاشیه را با نام فرش های دست بافت گونه می توان معرفی نمود که در اطراف آن از بافت های نواری پهن خبری نیست.
در زمینه فرش تنها گل بوته های زیبا طراحی شده اند که در کنار هم به صورت منظم قرار گرفته اند. در زمینه فرش دو گلدان مملو از گل های صورتی وجود دارد که در مقابل هم قرار گرفته و گل ها لبریز از گلدان می باشد. رنگ صورتی در زمینه فرش نمادی از آرامش است و استرس را از افراد دور می‌کند.
فرش های بی حاشیه معمولا در رنگ های دودی، کرم و فیلی بافته می شوند. اگر به دنبال یک فرش ریز بافت و بدون حاشیه هستید بهتر است از فرش پرسان دودی غافل نمایند.
از ویژگی های بارز فرش پرسان بدون حاشیه بودن آن و گل برجسته بودن است. یکی از پرطرفدارترین محصولات 700 شانه، فرش گل برجسته است که در میان خریداران جایگاه ویژه ای دارد. فرش های گل برجسته از الیاف هایبالک و آکریلیک هیت ست شده بافته می شود.
خرید این فرش زیبا و باکیفیت از طریق وبسایت رسمی فرشیما امکان‌پذیر است و خرید آنلاین این فرش برای دکوراسیون خود پیشنهاد می شود. اگر تمایل به خرید غیر حضوری ندارید می توانید با حضور در فروشگاه از این فرش دیدن نمایید و آن را در ابعاد مختلف خریداری نمایید.
https://carpetfarshima.com/product/carpet-700-reeds-parsan-without-margin-design-smoky-color/

نمایش بیشتر
0 دیدگاه
0 دیدگاه ثبت نظرات بیش از حد مجاز است، چند دقیقه بعد ثبت کنید.
تصویر پیش فرض کاربر

اشتراک گذاری

  • کد ویدیو
  • واتس اپ
  • تلگرام
  • فیسبوک
  • توییتر
  • لینکدین

کد ویدیو

copy

گزارش تخلف

متن گزارش:

ثبت

تکرار پخش