سرویس اشتراک ویدیو ام پی فور

برای افزودن به لیست علاقه مندی باید وارد حساب کاربری شوید.

ورود به حساب کاربری

بستن

بله خیر

ام پی فور را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید.

پخش بعد از 8

فرش 700 شانه - طرح دنیز رنگ سرمه ای تراکم 2550

155 بازدید9 ماه پيش
carpetfarshima

carpetfarshimaکاربر carpetfarshima

carpetfarshima - فرشیماکانال carpetfarshima - فرشیما

فرش دنیز سرمه ای محصولی پرطرفدار در دسته بندی های فرش ۷۰۰ شانه ساده می باشد. این فرش با تراکم ۲۵۵۰ در پالت ۹ رنگ بهترین و زیباترین بافته را در اختیار خریداران قرار داده است. برای بافت این فرش ۷۰۰ شانه از دستگاه hcp و از الیاف آکریلیک به عنوان نخ خاب فرش استفاده نموده است.
این فرش یکی از زیباترین طرح های فرش ماشینی است که برای مشتریان با رنگ زمینه های نقره ای، سرمه ای، دودی و ترمه ای بافته می شود. این فرش چرک تاب با زمینه سرمه ای در ابعاد مختلف شش متری، نه متری و دوازده متری قابل بافت و آماده سازی می باشد.
فرش دنیز از بهترین بافته هایی است که دارای کیفیت بالا در مکان های شلوغ است. این فرش مرغوب با قیمت بسیار مناسب نسبت به فرش دستباف عرضه می شود و خریداران می توانند فرشی دستباف گونه را با ضخامت حدود ۹ الی ۱۰ میلی متر برای دکوراسیون خود طرح تهیه نمایند.
بافته خوشرنگ دنیز با رنگ زمینه های مختلف توانسته است تمام نیازهای خریداران را رافع باشد و به صورت غیر حضوری در مجموعه های مختلف و فروشگاه های معتبر عرضه می شود.
رنگ بندی های مختلف فرش در زمینه های گوناگون باعث شد تا خریداران را دعوت به یک چالش بسیار مهم نماید تا با توجه به محیط و سبک دکوراسیون خود رنگ فرش را انتخاب نمایند. اگر در این راستا دچار شک و تردید هستید با کارشناسان فرشیما در ارتباط باشید و بعد از کسب راهنمایی های لازم و مشاوره رایگان فرش دلخواهتان را با طرح دنیز انتخاب نمایید.
از جدیدترین طرح های فرش ۷۰۰ شانه طرح دنیز است که به سبک فرش های ترک طراحی شده و ظاهری بسیار جذاب دارد. هرچند زمینه فرش خلوت به نظر می رسد؛ اما گلریز های مخفی و ریزی در فرش وجود دارد که جذابیت فرش را بیشتر نموده داست.
اگر محیط شما کوچک است از فرش تلفیقی افشان و ترنج دار سرمه ای استفاده نمایید. فرش سرمه ای در محیط های بزرگ کارایی بسیاری دارد و در تفکیک سازی محیط کمک شایانی می کند و قسمت های مختلفی را در یک فضای بزرگ ایجاد می کند.
برای خرید فرش ۷۰۰ شانه با قیمت مناسب همین الان به مجموعه فرشیما مراجعه نمایید و مستقیما آن را خرید کنید یا از طریق وب سایت رسمی آن را به صورت غیرحضوری ثبت سفارش نمایید.
https://carpetfarshima.com/product/rug-700-reeds-deniz-design-navy-blue-color/

نمایش بیشتر
0 دیدگاه
0 دیدگاه ثبت نظرات بیش از حد مجاز است، چند دقیقه بعد ثبت کنید.
تصویر پیش فرض کاربر

اشتراک گذاری

  • کد ویدیو
  • واتس اپ
  • تلگرام
  • فیسبوک
  • توییتر
  • لینکدین

کد ویدیو

copy

گزارش تخلف

متن گزارش:

ثبت

تکرار پخش