سرویس اشتراک ویدیو ام پی فور

برای افزودن به لیست علاقه مندی باید وارد حساب کاربری شوید.

ورود به حساب کاربری

بستن

بله خیر

ام پی فور را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید.

پخش بعد از 8

فرش 700 شانه - طرح وزیر رنگ سرمه ای با تراکم 2550 آکریلیک

183 بازدید1 سال پيش
carpetfarshima

carpetfarshimaکاربر carpetfarshima

carpetfarshima - فرشیماکانال carpetfarshima - فرشیما

فرش وزیر یکی از فرش های 700 شانه غیر برجسته است که با تراکم 2550 در پالت 8 رنگ واقعی و جذاب بافته می شود. استفاده از رنگ کرم، زرد، سرمه ای و آبی از رنگ های اصلی این فرش زیبا هستند که جذابیت آن را دو چندان کرده اند. فرش وزیر یکی از فرش های پرنقش و نگار است که طرحی شلوغ دارد و در واقع با استفاده از ریزه کاری های زیبا و جذاب، توانسته است ترنج مرکزی فرش را بیشتر در معرض دید قرار دهد.
این بافته جذاب یکی از فرش های ترنج دار و لچک است که از خطوط شکسته کمک زیادی گرفته است. این فرش توسط ریزه کاری های زیادی با هارمونی رنگ های منحصر به فرد پدید آمده است. لچک های فرش توسط خطوطی شکسته و موازی که متقارن با یکدیگر می باشند باعث شده است طرح فرش جذابیت خاصی به خود گیرد.
ریز نقش های شاداب و جذاب در زمینه فرش طرح آن را شلوغ نشان داده و در کنار رنگ زرد و کرم توانسته است این فرش تیره رنگ زیبا به نظر آید. استفاده بجا و مناسب از خطوط شکسته و اشکال هندسی بافت فرش را به صورت سنتی نشان می دهد و طرحواره جدیدی را در میان محصولات 700 شانه به وجود آورده است.
استفاده از رنگ های جذاب در فرش باعث شده است تا دست خریدار برای ست نمودن با دیگر وسایل منزل باز باشد و بتواند بهترین چیدمان را داشته باشد. این فرش پرنقش و نگار نمونه ای از فرش های ترنج و لچک دار است با طرحی متفاوت نسبت به دیگر محصولات طراحی شده است.
طراحی زیبای فرش همانند فرش های دستباف است که در مناطق عشایری به خوبی رؤیت می شود. زمینه این فرش زیبا چرک تاب است که در اثر آلودگی ها و کثیفی های مکرر بافت فرش تغییر رنگ نمی دهد. فرش وزیر به علت استفاده از الیاف آکریلیک هیت ست شده فرش ضد حساسیت و بدون پرزدهی است که مناسب اتاق کودکان و اتاق خواب می باشد.
این فرش زیبا به علت ارتفاع خاب بلند و ضخامت بالا می توان گفت فرشی لطیف است که مناسب دکوراسیون هایی است که از مبلمان کمتر استفاده می کنند. فرش لطیف وزیر برای افرادی که نشست و برخاست روی فرش را به صندلی ترجیح می دهند گزینه بسیار عالی می باشد.
خلاقیت طراح در این طرح پرنقش و نگار به گونه ای است که از چند رنگ به وفور در طرح فرش استفاده نموده است تا قابلیت هماهنگ شدن با دیگر وسایل را داشته باشد. استفاده از رنگ زرد یا همان رنگ طلایی در فرش روابط اجتماعی را بهبود می بخشد و انرژی و قدرت را در میان افراد افزایش می دهد.
رنگ کرم در زمینه فرش نمایانگر صلح و آرامش است و اعتماد را در میان بینندگان و مخاطبان می افزاید. طرح فرش کمی شلوغ به نظر می‌رسد، به همین خاطر برای بهتر دیده شدن این طرح فرش بهتر است از چیدمان خلوت استفاده نمایید و از وسایل غیرضروری در اتاق نشیمن و سالن پذیرایی اجتناب ورزید.
ضخامت این فرش زیبا حدود 9 میلی‌متر است که باعث شده تا لطافت فرش تا حد بالایی افزایش پیدا کند. اتاق کودکان همیشه نیازمند کفپوش نرم و عایقی گرم هست به همین خاطر باید از فرش های 700 شانه استفاده شود. فرش های 700 شانه با زمینه های تیره ریخت و پاش های کودک را روی فرش نشان نمی دهند؛ پس ما به شما فرش وزیر را پیشنهاد می کنیم.
این طرح جدید و زیبا در ابعاد استاندارد شش متری، نه متری و دوازده متری قابل تولید است و با کیفیت عالی در اختیار مصرف کنندگان قرار می گیرد. اگر از خریدارانی هستید که تمایل به خرید این فرش زیبا و پرنقش و نگار دارید می توانید به مجموعه فرش فرشیما که گروه تولیدی فرش ماشینی است مراجعه نمایید.
فروشگاه اینترنتی فرش فرشیما این بافته ی خاص را با نازل ترین قیمت یعنی به قیمت درب کارخانه به فروش می رساند. فرش فرشیما سعی دارد تا تمامی محصولات خود را اعم از محصولات 700 شانه، 1200 شانه و 1500 شانه با قیمت پایین به فروش می رساند؛ اما این قیمت پایین دلیل بر بی کیفیتی کالا نیست.
https://carpetfarshima.com/carpet-700-reeds/

نمایش بیشتر
0 دیدگاه
0 دیدگاه ثبت نظرات بیش از حد مجاز است، چند دقیقه بعد ثبت کنید.
تصویر پیش فرض کاربر

اشتراک گذاری

  • کد ویدیو
  • واتس اپ
  • تلگرام
  • فیسبوک
  • توییتر
  • لینکدین

کد ویدیو

copy

گزارش تخلف

متن گزارش:

ثبت

تکرار پخش