سرویس اشتراک ویدیو ام پی فور

برای افزودن به لیست علاقه مندی باید وارد حساب کاربری شوید.

ورود به حساب کاربری

بستن

بله خیر

ام پی فور را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید.

پخش بعد از 8

فرش 1200 شانه - کد 235 رنگ کرم حاشیه طوسی تراکم 3600

179 بازدید8 ماه پيش
carpetfarshima

carpetfarshimaکاربر carpetfarshima

carpetfarshima - فرشیماکانال carpetfarshima - فرشیما

با دیدن فرش کد ۲۳۵ رنگ کرم حاشیه طوسی هیچگاه نگران کوچک بودن دکوراسیون و محیط خود نخواهید بود؛ چرا که این بافته زیبا با رنگ لایت فضای شما را بزرگ نشان می دهد. هر چند طرح فرش ترنج و لچک دار است اما به خاطر طراحی منحصر به فرد و رنگ کرم فضای منزل و اداره را بزرگ نر نشان می دهد.
این محصول نمونه ای از فرش هایی است که در زیبایی دکوراسیون نقش چندانی را ایفا می کند. ترنج مرکزی فرش بر خلاف دیگر ترنج ها هر چند دایره شکل است اما اشکال هندسی به صورت شاخه های پیچان و برگ های جذاب اطراف آن قرار گرفته است. حاشیه های فرش بسیار متفاوت از دیگر حاشیه ها دارای یک حاشیه میانی به صورت مداخل با ساده بافی است و یک حاشیه باریک کناری دارد که به همراه یک زنجیر در حاشیه میانی تلفیق شده است.
طرح این فرش بسیار خاص و منحصر به فرد است؛ به همین خاطر طرفداران زیادی را به سوی خود جلب نموده است. اگر به زمینه فرش دقت نمایید تلفیقی از طرح ترنج و لچک دار با اشکال هندسی است که در متن فرش به طور منظم قرار گرفته و طرح فرش را شلوغ نموده است. لچک های فرش به صورت طره به یکدیگر متصل شده اند و یک قاب زیبایی از گل های طلایی را در اطراف زمینه ایجاد نموده اند.
حاشیه فرش بسیار جذاب طراحی شده و حاشیه کناری دارای یک زنجیره است و بدون قاب به صورت تلفیقی با حاشیه میانی طرحی شده است. حاشیه میانی دارای خط های متقارن با طراحی سایه روشن است که بسیار متفاوت و بدون گل های بزرگ است. این فرش کرم رنگ با حاشیه طوسی در پالت ۹ رنگ به صورت گل برجسته بافته می شود.
زمانی که صحبت از گل برجسته بودن فرش می شود به این منظور است که در این بافته از دو الیاف استفاده شده است. در زمینه فرش از یک الیافی بنام هایبالک استفاده می شود که به هنگام قرار گرفتن در برابر حرارت بالا یعنی مرحله آهار ارتفاع زمینه آن کمتر می شود. بدین صورت گل هایی که از الیاف آکریلیک هیت ست بافته می شود به صورت برجسته و سه بعدی نشان داده می شود که این اختلاف ارتفاع با دست به راحتی قابل لمس می باشد.
https://carpetfarshima.com/product/carpet-1200-reeds-code-235-design-cream-color/

نمایش بیشتر
0 دیدگاه
0 دیدگاه ثبت نظرات بیش از حد مجاز است، چند دقیقه بعد ثبت کنید.
تصویر پیش فرض کاربر

اشتراک گذاری

  • کد ویدیو
  • واتس اپ
  • تلگرام
  • فیسبوک
  • توییتر
  • لینکدین

کد ویدیو

copy

گزارش تخلف

متن گزارش:

ثبت

تکرار پخش