سرویس اشتراک ویدیو ام پی فور

برای افزودن به لیست علاقه مندی باید وارد حساب کاربری شوید.

ورود به حساب کاربری

بستن

بله خیر

ام پی فور را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید.

پخش بعد از 8

فرش 700 شانه - طرح نگار ذغالی گل برجسته با تراکم 2550

173 بازدید1 سال پيش
carpetfarshima

carpetfarshimaکاربر carpetfarshima

carpetfarshima - فرشیماکانال carpetfarshima - فرشیما

از طرح‌ های جدید 700 شانه گل برجسته تراکم 2550 فرش نگار زغالی است که با طرح ترنج دار طرفداران زیادی دارد. کیفیت بالای فرش و قیمت ارزان آن به نسبت فرش‌ های دستباف سبب شده تا خریداران زیادی از آن استقبال کنند. فرش نگار ذغالی دارای بهترین تراکم و شانه ی فرش می باشد که تار و پود ها را به‌ صورت منسجم و توپر در کنار هم قرار می‌ دهد. در نتیجه مقاومت فرش افزایش یافته و طول عمر آن حداقل 15 سال خواهد بود.
فرش نگار 700 شانه گل برجسته در زمینه‌ های ذغالی و سیلور که همان رنگ نقره‌ ای است و در پالت 8 رنگ با نخ مرغوب آکریلیک هیت ست و هایبالک تولید می‌ شود. گل‌ هایی به رنگ طلایی و نقره‌ ای در زمینه ذغالی توسط شاخه‌ های پیچان و اسلیمی تم زیبایی را به فرش بخشیدند و جلوه‌ ای طبیعی و زنده به خود گرفتند.
رنگ ذغالی یکی از رنگ‌ های تیره در طیف رنگ خاکستری و دودی است که امروزه از رنگ های پرطرفدار در دکوراسیون ها می باشد.
فرش نگار یکی از فرش‌ های ترنج دار است که در بتن فرش شاخه‌ های اسلیمی و ختایی مملو از گل بوته‌ های زیبا به کار برده شده و در سراسر فرش گسترده شده‌ اند. در اطراف ترنج فرش، قابی از گل‌ های طلایی توسط لچک های بهم پیوسته زمینه را در برگرفته که خود سبب می شود، طراحی این فرش از دیگر فرش‌ های ترنج دار ممتاز شود.
فرش نگار در مرحله آهار در برابر حرارت واکنش نشان می دهد و نخ هایبالک با خاصیت جمع شوندگی ذوب می‌ شود و ارتفاع آن به نسبت نقش‌ و نگار فرش حدود یک میلی‌متر کم‌تر می‌ شود، به‌ همین علت است که گل بوته‌ های فرش به‌ صورت برجسته و سه‌ بعدی نمایش داده می‌ شوند.
فرش نگار زغالی به‌ خاطر شانه 700 و تراکم 2550 یکی از فرش هایی با ضخامت بالا و لطیف محسوب می‌ شود. استفاده از آن در مکان‌ های پر رفت ‌و آمد مانند راهرو ها و مکان‌ های شلوغ همچون رستوران‌ ها و مساجد به‌ خاطر برجسته بودن و بافت نامسطح فرش مناسب نیست. احتمال نفوذ گرد و غبار میان فرش زیاد است، به‌ همین علت پیشنهاد می شود از زیبایی فرش در اتاق نشیمن و سالن پذیرایی استفاده شود تا دکوراسیون شما به‌ علت استفاده از رنگ طلایی لوکس و شیک به‌ نظر برسد.
فرش نگار ذغالی یکی از فرش‌ هایی است که به عنوان فرش ضد حساسیت و بدون پرزدهی در میان خریداران مشهور است. رنگ طلایی نمادی از ثروت‌ اندوزی و انرژی معنوی است و در دکوراسیون شما سبب می‌ شود تا حس قدرت به مهمانان القا شود و یکی از فرش‌ های فاخر محسوب می‌ شود.
استفاده از فرش نگار زغالی به‌ علت تیره بودن زمینه می بایست حتماً با پرده‌ ها و مبلمان روشن‌ ست شود تا فضا دلباز و وسیع تر نشان داده شود. اگر در واحدهای کوچک از فرش نگار زغالی استفاده می‌ شود حتماً فضا دارای پنجره و یا نورگیر باشد تا فضا دلبازتر جلوه کند و اگر در محیط‌ های بزرگ از این فرش زیبا استفاده می کنید از وسایل برنجی و طلایی رنگ در دیگر اکسسوری ها و وسایل جانبی پذیرایی استفاده شود تا محیط حالتی صمیمی و آرام به خود گیرد.
خرید فرش ماشینی به‌ صورت غیر حضوری یکی از روش های خریدی است که امروزه در میان اقشار مخصوصاً جوانان مد شده‌ است. اگر تصمیم به خرید فرش نگار ذغالی دارید حتما به‌ صورت غیر حضوری اقدام کنید و از مرکز خرید معتبر این فرش با کیفیت را تهیه نمایید. خدمات پس‌ از فروش و ارائه ضمانت نامه یکی از اصولی است که باید فروشگاه‌ های معتبر آن را رعایت کنند. فرشیما یکی از مراکز خرید و فروش فرش ماشینی است که با تنوع محصولات در شانه و تراکم‌ های مختلف، رنگ‌ بندی های شاد و تیره، طرح‌ های فانتزی، ترنج دار، خشتی و افشان توانسته است با کسب رضایت خریداران تبدیل به یک مرکز خرید معتبر شود.
https://carpetfarshima.com/carpet-700-reeds/

نمایش بیشتر
0 دیدگاه
0 دیدگاه ثبت نظرات بیش از حد مجاز است، چند دقیقه بعد ثبت کنید.
تصویر پیش فرض کاربر

اشتراک گذاری

  • کد ویدیو
  • واتس اپ
  • تلگرام
  • فیسبوک
  • توییتر
  • لینکدین

کد ویدیو

copy

گزارش تخلف

متن گزارش:

ثبت

تکرار پخش