سرویس اشتراک ویدیو ام پی فور

برای افزودن به لیست علاقه مندی باید وارد حساب کاربری شوید.

ورود به حساب کاربری

بستن

بله خیر

ام پی فور را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید.

پخش بعد از 8

فرش 700 شانه - طرح گندم طلاکوب رنگ دودی با تراکم 2550

58 بازدید11 ماه پيش
carpetfarshima

carpetfarshimaکاربر carpetfarshima

carpetfarshima - فرشیماکانال carpetfarshima - فرشیما

نمونه ای دیگر از محصولات 700 شانه فرش گندم دودی است که با الیاف طلایی طراحی منحصر به فردی دارد. فرش گندم دودی 700 شانه با تراکم 2550 در پالت 9 رنگ بافته می شود. هرچند زمینه این فرش خاص تیره و چرک تاب است؛ اما حاشیه اطراف آن بسیار روشن است که بر جذابیت آن افزوده و از تیرگی آن کاسته است.
در حاشیه های فرش گلدان های طلایی را مشاهده می کنید که به طور منظم در کنار هم چیده شده و طرح فرش را شلوغ نموده است. گل های طلایی در کنار شاخه های پیچان گندم گردهم آمده اند و طرحواره فرش را شلوغ کرده اند.
هرچند زمینه دودی مناسب مکان های شلوغ و پرتردد است؛ اما به خاطر الیاف طلایی و کرم که در این فرش به کار برده شده بهتر است در مکان های کم تردد استفاده شود. راهرو، رستوران و نمازخانه ها در خور فرش های تیره هستند که الیاف لایت و شاد در آن استفاده نشده است؛ بنابراین فرش گندم به خاطر الیاف طلایی و حاشیه های روشن مناسب نمی باشد. الیاف به کار رفته در این فرش باعث شد تا فرش گندم دودی با نام فرش طلاکوب در میان محصولات شناخته شود.
قیمت این فرش نسبت به فرش دستبافت بسیار مناسب است و دارای کیفیت بالا و مرغوبیت بسیاری است، لذا خریداران زیادی از این فرش استقبال نموده اند. این فرش در ابعاد استاندارد شش متری، نه متری و دوازده متری قابل بافت است و در صورت نیاز می توانید این فرش زیبا را در ابعاد پادری و قالیچه و سایزهای استاندارد تهیه نمایید.
فرش های آکریلیک هیت ست شده یکی از مرغوب ترین بافته های کاشان هست که به قیمت کارخانه در مجموعه فرشیما به فروش می رسد. فرشیما یکی از مراکز معتبر خرید در شهر کاشان و آران و بیدگل است که محصولات خود را با نازل ترین قیمت به فروش می رساند.
تمامی محصولات 700 شانه، 1200 شانه و 1500 شانه با تنوع طرح و رنگ در این مجموعه موجود می باشد. مجموعه فرش فرشیما با راه‌اندازی وبسایت رسمی خود و بارگذاری تمامی تصاویر محصولات در سایت، خرید حضوری شما را حذف نموده است تا بتوانید تنها از طریق خرید آنلاین محصولات خود را سفارش دهید.
https://carpetfarshima.com/product/carpet-700-reeds-gandom-talakoob-design-smoky-color/

نمایش بیشتر
0 دیدگاه
0 دیدگاه ثبت نظرات بیش از حد مجاز است، چند دقیقه بعد ثبت کنید.
تصویر پیش فرض کاربر

اشتراک گذاری

  • کد ویدیو
  • واتس اپ
  • تلگرام
  • فیسبوک
  • توییتر
  • لینکدین

کد ویدیو

copy

گزارش تخلف

متن گزارش:

ثبت

تکرار پخش