سرویس اشتراک ویدیو ام پی فور

برای افزودن به لیست علاقه مندی باید وارد حساب کاربری شوید.

ورود به حساب کاربری

بستن

بله خیر

ام پی فور را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید.

پخش بعد از 8

فرش 1200 شانه - طرح آنتریوم وینتیج رنگ متالیک تراکم 3600

161 بازدید8 ماه پيش
carpetfarshima

carpetfarshimaکاربر carpetfarshima

carpetfarshima - فرشیماکانال carpetfarshima - فرشیما

یکی از بافته های جدید مجموعه فرشیما فرش های کهنه نما هستند که در طرح ها و رنگ بندی های مختلف عرضه می شوند. فرش هایی که با طرح های افشان و ترنج دار در پالت های مختلف به صورت برجسته یا کف ساده بافته می شوند. این بافته ها امروزه در شانه و تراکم های مختلف چون ۷۰۰ شانه و ۱۲۰۰ شانه طراحی می شوند و هر کدام در دکوراسیون نقش های خاصی را از نظر کاربردی ایفا می کنند.
اینبار فرشیما فرش های گل برجسته آنتریوم ۱۲۰۰ شانه با تراکم ۳۶۰۰ را برای خریداران معرفی می کند. این بافته زیبا در پالت ۱۰ رنگ بافته می شود و رنگ های اصلی این فرش متالیک، کرم، طلایی و دودی است.
این بافته زیبا در طرح ترنج و لچک دار بافته می شود و دارای یک ترنج دایره ای‌ شکل با گل های کرم شاه عباسی است و دارای کتیبه و دو سرترنج می باشد. در اطراف آن نیز تکه های زردرنگ قرار گرفته که با گل های کرم رنگ تلفیق شده و زمینه فرش را شلوغ نموده است.
لچک های فرش با طراحی منحصر به فرد جذابیت خاصی را به طرح فرش می بخشند؛ به گونه ای که در چهار گوشه های فرش گل های ریز کرم طراحی شده و در اطراف آن دو نوار طلایی قرار گرفته است. مابین دو نوار که شکل طره هستند با رنگ دودی بافته شده است و زمینه فرش را از لچک جدا نموده است. حاشیه های فرش بسیار خاص و منحصر به فرد و با ظرافت بالا طراحی شده اند.
در کنار تمام زیبایی زمینه، ترنج و لچک های فرش بهتر است به حاشیه های فرش بپردازیم. این بافته دارای دو حاشیه باریک و یک حاشیه میانی و یک حاشیه مداخل در ساده بافی می باشد. حاشیه باریک داخلی یک زنجیره دارد که با رنگ فیلی تیره بافته شده است. حاشیه میانی مملو از گل های ریز و درشتی است که به صورت منظم و پرتکرار در سراسر فرش پراکنده شده اند و در قسمت هایی از آن از گل های حنایی رنگ استفاده شده است.
این بافته زیبا با حاشیه های وینتیج طراحی خاصی را در دکوراسیون ایجاد می کند. حاشیه باریک خارجی نیز دارای دو زنجیره است که با رنگ های متفاوت بافته شده است و گل های درون آن بسیار ریز است.
https://carpetfarshima.com/product/carpet-1200-reeds-anteriom-highbulk-design-metalic-color/

نمایش بیشتر
0 دیدگاه
0 دیدگاه ثبت نظرات بیش از حد مجاز است، چند دقیقه بعد ثبت کنید.
تصویر پیش فرض کاربر

اشتراک گذاری

  • کد ویدیو
  • واتس اپ
  • تلگرام
  • فیسبوک
  • توییتر
  • لینکدین

کد ویدیو

copy

گزارش تخلف

متن گزارش:

ثبت

تکرار پخش