سرویس اشتراک ویدیو ام پی فور

برای افزودن به لیست علاقه مندی باید وارد حساب کاربری شوید.

ورود به حساب کاربری

بستن

بله خیر

ام پی فور را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید.

پخش بعد از 8

فرش 700 شانه - طرح نیلوفر خشتی رنگ فیلی با تراکم 2550

84 بازدید11 ماه پيش
carpetfarshima

carpetfarshimaکاربر carpetfarshima

carpetfarshima - فرشیماکانال carpetfarshima - فرشیما

فرش ۷۰۰ شانه نیلوفر فیلی از جدیدترین و پرفروش ترین طرح های فرش کاشان است که با تراکم ۲۵۵۰ بافته می شود. از نظر زیبایی این فرش در درجه بالا قرار دارد و دارای کیفیت بسیار عالی می باشد. در این طرح فرش دو طرح خشتی و ترنج دار تلفیق شده که جذابیت فرش را بیشتر نموده است.
در اطراف ترنج خشت های منظمی قرار دارد که به صورت متقارن با رنگ های زیبا طراحی شده است. در مرکز فرش دایره ای پر از گل های رز وجود دارد که چشم بیننده را به خود خیره می سازد. درون هر یک از خشت ها گل های تکراری وجود دارد که شباهت فرش را به فرش های واگره بیشتر نموده است.
در این فرش زیبا از ۸ رنگ جذاب و شاد استفاده شده است که دست شما را برای ست نمودن آن در دکوراسیون باز گذاشته است. رنگ زمینه ی فرش مدرن و خنثی است که با رنگ های موجود در طرح فرش قابل ست شدن می باشد. یکی از رنگ های مکملی که می تواند دکوراسیون شما را شیک و لوکس کند رنگ زرد یا طلایی است که در حاشیه های فرش هم نیز دید می شود.
رنگ طلایی، آبی درباری و یا سرمه ای نیز از رنگ هایی است که دکوراسیون شما را رسمی نشان می دهد و فضا را آرام و با اعتماد جلوه می دهد. این فرش به خاطر ضخامت بالایی که دارد مناسب اتاق کودکان و اتاق خواب می باشد. فرش های ضد حساسیت مناسب سالمندان و کودکانی هستند که بیماری های زمینه ای یا آلرژی دارند.
برای خرید فرش نیلوفر به فروشگاه فرش کاشان مجموعه فرشیما مراجعه نمایید و با توجه به ابعاد محیط مورد نظر سایز دلخواهتان را انتخاب نمایید. انتخاب هر خانواده ایرانی فرش ۷۰۰ شانه است که به مرور زمان جای فرش های دستباف را گرفته است.
مطمئناً زیبایی فرش نیلوفر خریداران را محو تماشای خود می کند و سبب می شود تا افراد از این طرح زیبا استقبال نمایند. خرید اینترنتی فرش ۷۰۰ شانه طرح نیلوفر یکی از مزیت هایی است که این مجموعه برای رفاه حال بیشتر خریداران در نظر بر گرفته است. ارسال رایگان محصول درب منزل و فروش فرش به قیمت کارخانه از دیگر اهداف اجرایی این مجموعه است.
https://carpetfarshima.com/product/carpet-700-reeds-nilufar-design-elephant-color/

نمایش بیشتر
0 دیدگاه
0 دیدگاه ثبت نظرات بیش از حد مجاز است، چند دقیقه بعد ثبت کنید.
تصویر پیش فرض کاربر

اشتراک گذاری

  • کد ویدیو
  • واتس اپ
  • تلگرام
  • فیسبوک
  • توییتر
  • لینکدین

کد ویدیو

copy

گزارش تخلف

متن گزارش:

ثبت

تکرار پخش