سرویس اشتراک ویدیو ام پی فور

برای افزودن به لیست علاقه مندی باید وارد حساب کاربری شوید.

ورود به حساب کاربری

بستن

بله خیر

ام پی فور را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید.

پخش بعد از 8

فرش 700 شانه - کد 3406 رنگ فیلی تیره تراکم 3600

160 بازدید6 ماه پيش
carpetfarshima

carpetfarshimaکاربر carpetfarshima

carpetfarshima - فرشیماکانال carpetfarshima - فرشیما

یکی از بافته های زیبا و جذاب مجموعه فرشما با که با طرح افشان و گل های بزرگ شاه عباسی بافته می شود فرشی است که در تصویر مشاهده می کنید. این بافته با طرح وینتیج با رنگ زمینه فیلی تیره و حاشیه های همرنگ بافته می شود. این فرش ۷۰۰ شانه با تراکم ۲۵۵۰ در پالت ۱۰ رنگ به صورت گل برجسته بافته می شود که از فرش های پرفروش مجموعه به شمار می آید.
محصولاتی که رنگ زمینه فرش با حاشیه همرنگ باشند و فضا را دلبازتر و وسیع تر نشان می دهند؛ چرا که بافت را یکنواخت نشان داده و زیبایی دکوراسیون را چندین برابر می کند. تأثیر گل های سفید و آبی رنگ در زمینه فرش باعث شده است تا فضا از حالت یکنواختی خارج کند و دکوراسیون شما را مدرن نماید.
این بافته ها بدون پرز دهی و ضد حساسیت هستند و نگهداری و تمیزی آنها بسیار راحت می باشد. فرش های گل برجسته از دو الیاف آکریلیک هیت ست و هایبالک بافته می شوند که جزو بافته های مرغوب و مقاوم به شمار می آیند. زیبایی این بافته به گل های آبی رنگی است که در متن فرش قرار گرفته و بیشتر در حاشیه های فرش به کار برده شده است و حس آرامش و دلنشینی را در فضا ایجاد می کند.
این طرح فرش دارای دو حاشیه باریک به همراه دو زنجیره است که همرنگ با حاشیه میانی و زمینه فرش بافته شده است و حس وسعت دهی را به دکوراسیون می بخشد. این بافته زیبا در ابعاد استاندارد شش متری، نه متری و دوازده متری قابل بافت می باشد. ضخامت این فرش ۷۰۰ شانه همانند دیگر بافته ها حدود ۹ الی ۱۰ میلی متر است و چون بافته ۷۰۰ شانه ارزان قیمت جزو بافته های گوشتی به شمار می آید.
هر چه ضخامت فرش بیشتر باشد از لطافت بالایی برخوردار می باشد و تراکم بالای فرش باعث شده است ریزنقش های فرش با جزئیات دقیق نشان داده شود و مناسب اتاق پذیرایی و سالن نشیمن باشد. فرش رنگ فیلی تیره یکی از فرش های رنگ خنثی است که به دلیل تیره بودن نسبت به رنگ های فرش روشن نیاز به لکه گیری روزانه ندارد و نگهداری آن بسیار آسان می باشد.
https://carpetfarshima.com/product/carpet-700-reeds-code-3406-design-dark-elephant-color/

نمایش بیشتر
0 دیدگاه
0 دیدگاه ثبت نظرات بیش از حد مجاز است، چند دقیقه بعد ثبت کنید.
تصویر پیش فرض کاربر

اشتراک گذاری

  • کد ویدیو
  • واتس اپ
  • تلگرام
  • فیسبوک
  • توییتر
  • لینکدین

کد ویدیو

copy

گزارش تخلف

متن گزارش:

ثبت

تکرار پخش