سرویس اشتراک ویدیو ام پی فور

برای افزودن به لیست علاقه مندی باید وارد حساب کاربری شوید.

ورود به حساب کاربری

بستن

بله خیر

ام پی فور را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید.

پخش بعد از 8

فرش 1200 شانه - طرح گل رو رنگ کرم تراکم 3600

44 بازدید8 ماه پيش
carpetfarshima

carpetfarshimaکاربر carpetfarshima

carpetfarshima - فرشیماکانال carpetfarshima - فرشیما

اگر به دنبال یک تغییر اساسی در چیدمان و دکوراسیون منزل و اداره هستید بهتر است از فرش های کرم با حاشیه های متفاوت استفاده نمایید. امروزه فرش های کرم در طرح ها و رنگ بندی های مختلف با کمک رنگ طلایی بهترین چیدمان را برای شما ایجاد می کند و شما می توانید دکوراسیون خود را متناسب با رنگ زمینه فرش تغییر دهید.
فرش ۱۲۰۰ شانه کد ۸۱۱ گل رو کرم با حاشیه های نقره ای یکی از بافته های زیبایی است که در طرح افشان نمای ظاهر دکوراسیون شما را تغییر می دهد. این بافته زیبا با تراکم ۳۶۰۰ در پالت ۹ رنگ به صورت گل برجسته در زمینه های مختلف بافته می شود.
فرش ۱۲۰۰ شانه جزو بافته های ظریفی است که ریشه های بسیاری در تراکم طولی و عرضی قرار داده و بافتی منسجم را پدید آورده است. بافته های منسجم مقاومت بسیاری در برابر رانش و سایش دارند؛ به همین خاطر عمر طولانی این فرش ها بسیار بالا می باشد.
رنگ زمینه فرش جزو رنگ های روشن است و به عنوان طرح لایت شناخته می شود. این بافته کرم رنگ دارای گل های فرنگ است که به صورت گلدسته در کنار هم قرار گرفته اند. طرح فرش افشان است اما دارای یک ترنج زیبا از شاخه های اسپیرال می باشد.
اگر به بافته فوق توجه نمایید مرکزیت فرش مملو از شاخه هایی است که از گل های طلایی بافته شده و در اطراف آن گل های رز گلدسته با خطوط به یکدیگر متصل شده اند. در چهارگوشه فرش شاخه های اسپیرال بطور نامنظم در هم تنیده و با طرح شلوغ، قسمتی از لچک را طراحی نموده اند.
حاشیه های باریک و دو زنجیره با استفاده از گل های دودی و کرم رنگ زیبایی فرش را دو چندان برابر نموده اند. به طور کلی می توان گفت این بافته بسیار خاص و منحصربه فرد است چرا و در طراحی فرش مشاهده می کنید در اواسط زمینه فرش گل های رز زمینه به داخل حاشیه میانی کشیده شده است. فرش کرم از بافته های جذابی است که در بزرگ نمایی دکوراسیون نقشی اساسی دارد و تکمیل کننده زیبایی چیدمان خواهد بود.
https://carpetfarshima.com/product/carpet-1200-reeds-golro-design-cream-color/

نمایش بیشتر
0 دیدگاه
0 دیدگاه ثبت نظرات بیش از حد مجاز است، چند دقیقه بعد ثبت کنید.
تصویر پیش فرض کاربر

اشتراک گذاری

  • کد ویدیو
  • واتس اپ
  • تلگرام
  • فیسبوک
  • توییتر
  • لینکدین

کد ویدیو

copy

گزارش تخلف

متن گزارش:

ثبت

تکرار پخش