سرویس اشتراک ویدیو ام پی فور

برای افزودن به لیست علاقه مندی باید وارد حساب کاربری شوید.

ورود به حساب کاربری

بستن

بله خیر

ام پی فور را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید.

پخش بعد از 8

فرش 700 شانه - طرح رکسانا نقره ای با تراکم 2550 آکریلیک

40 بازدید1 سال پيش
carpetfarshima

carpetfarshimaکاربر carpetfarshima

carpetfarshima - فرشیماکانال carpetfarshima - فرشیما

یکی از فرش های شیک نقره ای فرش 700 شانه رکسانا است که با تراکم 2550 با طرح ترنج و لچک دار بافته می شود. شاخه های اسلیمی طلایی رنگ در کنار 9 رنگ زیبا وجود دارد که طرح فرش را منحصر به فرد کرده است. رنگ نقره ای در اتاق پذیرایی و نشیمن باعث ایجاد آرامش و رفع کسالت در مخاطبان می شود. این رنگ کارایی افراد را از نظر جسمانی و فیزیکی بالا می برد و روز پرنشاطی را خواهند داشت.
فرش رکسانا در دو زمینه نقره ای و سرمه ای بافته می شود که هر دو از رنگ های شیک با طیف رنگی روشن و تیره هستند. فرش 700 شانه رکسانا یکی از فرش هایی است که قابلیت ست شدن با طیف رنگ های مختلفی را دارد بدون آنکه در چیدمان محدودیتی داشته باشید. در کنار فرش نقره ای بهتر است از طیف رنگی خاکستری یا دودی کمتر استفاده شود و نظر بیننده را با رنگ های متضاد به خود جلب نمایید.
در زمینه فرش رنگ آبی با طراحی خاص دیده می شود که از یکنواختی رنگ نقره ای کم کرده است. حاشیه های فرش با رنگ متفاوت از زمینه طراحی شده و بیشتر از رنگ سرمه ای در آن به کار برده شده است. زمینه نقره ای فرش با حاشیه های تیره به صورت برجسته و متمایز نشان داده می شود و فرش را چون چارچوبی در برگرفته است.
فرش رکسانا در ابعاد استاندارد شش متری، نه متری و دوازده متری قابل بافت است و پیشنهاد می شود به هنگام استفاده در سالن پذیرایی حتما از دیوارها فاصله داشته باشد تا طرح فرش به خوبی دیده شود. خرید فرش رکسانا یکی از محصولات پرطرفدار و پرفروش مجموعه فرشیما است که با قیمت کارخانه عرضه می شود. برای داشتن چنین فرش با کیفیت و قیمت مناسبی می توانید از طریق وبسایت رسمی فرشیما و یا حضور در فروشگاه ثبت سفارش نمایید.
رکسانا در زمینه ی نقره ای و سرمه ای قابل بافت است و در صورت نیاز می توانید مشاوره رایگان از کارشناسان فروش دریافت نمایید و با کسب راهنمایی های لازم فرش دلخواهتان را انتخاب نمایید. فرشیما کلکسیونی از محصولات 700 شانه، 1200 شانه و 1500 شانه است که در رنگ ها و طرح های مختلف دنیای شگفتی از تار و پود را پیش روی شما می گشاید.
https://carpetfarshima.com/product/carpet-700-reeds-riksana-talakoob-design-silver-color/

نمایش بیشتر
0 دیدگاه
0 دیدگاه ثبت نظرات بیش از حد مجاز است، چند دقیقه بعد ثبت کنید.
تصویر پیش فرض کاربر

اشتراک گذاری

  • کد ویدیو
  • واتس اپ
  • تلگرام
  • فیسبوک
  • توییتر
  • لینکدین

کد ویدیو

copy

گزارش تخلف

متن گزارش:

ثبت

تکرار پخش