سرویس اشتراک ویدیو ام پی فور

برای افزودن به لیست علاقه مندی باید وارد حساب کاربری شوید.

ورود به حساب کاربری

بستن

بله خیر

ام پی فور را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید.

پخش بعد از 8

فرش 1200 شانه - طرح هلنا رنگ متالیک تراکم 3600

38 بازدید8 ماه پيش
carpetfarshima

carpetfarshimaکاربر carpetfarshima

carpetfarshima - فرشیماکانال carpetfarshima - فرشیما

بار دیگر فرش های ۱۲۰۰ شانه فرشیما با رنگ زمینه متالیک در دکوراسیون غوغا به پا کرده اند. این فرش گل برجسته با پالت ۱۰ رنگ با حاشیه های زغالی جزو بافته های پرفروش می باشد. فرش هلنا متالیک با تراکم ۳۶۰۰ با طرح ترنج و لچک دار یکی از بافته های زیبا و جذابی است که زیبایی دکوراسیون را چندین برابر می کند.
این بافته خوشرنگ دارای گل های طلایی و شاخه های پیچانی است که سبب نام گذاری فرش هلنا به نام طلاکوب شده است. در مرکز فرش یک ترنج دایره ای شکل بزرگی از گل های طلایی و کرم رنگ وجود دارد که به همراه دو کتیبه و سر ترنج زمینه را شلوغ تر نموده اند. این فرش متالیک بازتابنده و براق است و به دکوراسیون لوکس و مدرن، زیبایی خاصی می بخشد.
ترکیب این فرش زغالی کنتراست جالبی را در کنار رنگ متالیک ایجاد نموده است. هر چند رنگ زمینه فرش جزو رنگ های خنثی و جذاب است؛ اما بهتر است برای همبستگی و ایجاد تعادل از رنگ های روشن و لایت استفاده شود. رنگ زمینه‌ فرش جزو رنگ های جذابی است که با حاشیه های زغالی فضا را دگرگون و متمایز می کند.
لچک های فرش به صورت لچک طره بافته شده اند و در گوشه های این فرش از رنگ کرم و رنگ طلایی استفاده شده است؛ به همین خاطر نمای خاصی را به ترنج فرش بخشیده اند. به طور معمول لچک ها یک چهارم ترنج مرکزی فرش هستند و در لچک های فرش این قانون رعایت شده است.
این بافته زیبا دارای دو حاشیه باریک و یک حاشیه میانی می باشد. حاشیه باریک داخلی دارای دو زنجیره است و حاشیه باریک دیگر یک زنجیره دارد که توسط اشکال های هندسی به صورت منظم با گل های رز طراحی شده است. این بافته ترنج دار فضای شما را بسیار را خاص و لوکس می کند چرا که رنگ طلایی براقیت خاصی به محیط می بخشد و بیشتر در منازل اعیانی و شیک استفاده می شود.
https://carpetfarshima.com/product/carpet-1200-reeds-helena-highbulk-design-metalic-color/

نمایش بیشتر
0 دیدگاه
0 دیدگاه ثبت نظرات بیش از حد مجاز است، چند دقیقه بعد ثبت کنید.
تصویر پیش فرض کاربر

اشتراک گذاری

  • کد ویدیو
  • واتس اپ
  • تلگرام
  • فیسبوک
  • توییتر
  • لینکدین

کد ویدیو

copy

گزارش تخلف

متن گزارش:

ثبت

تکرار پخش