سرویس اشتراک ویدیو ام پی فور

برای افزودن به لیست علاقه مندی باید وارد حساب کاربری شوید.

ورود به حساب کاربری

بستن

بله خیر

ام پی فور را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید.

پخش بعد از 8

فرش 700 شانه - طرح حریر طلاکوب دودی با تراکم 2550

66 بازدید1 سال پيش
carpetfarshima

carpetfarshimaکاربر carpetfarshima

carpetfarshima - فرشیماکانال carpetfarshima - فرشیما

طرح زیبای حریر دودی طلاکوب از فرش‌ های پرفروش 700 شانه تراکم 2550 است که در پالت 8 رنگ و با نخ با کیفیت آکریلیک هیت ست شده و با قیمت مناسب تولید می‌ شود. گل‌ های طلایی در زمینه فرش در میان شاخه های پیچان نقره‌ ای جلوه‌ ای زیبا دارد و به‌ علت استفاده از رنگ طلایی در بافت فرش بنام فرش طلاکوب مشهور شده‌ است.
ضخامت فرش حریر دودی حدود 9 میلی‌متر است و این ضخامت سبب می‌ شود تا فرش ضخیم و لطیف به‌ نظر آید. نشستن روی فرش احساس راحتی به افراد دست می‌ دهد و جایگزین مناسبی برای مبل و صندلی است و در دکوراسیون سنتی جایگاه ویژه‌ ای دارد.
طرح افشان فرش فضای کوچک را بزرگ جلوه می‌ دهد و آپارتمان و منازل امروزی که در ابعاد کوچک ساخته می‌ شوند از طرح حریر دودی طلاکوب می توانند استفاده کنند؛ اما باید به نکاتی همچون رنگ بندی دکوراسیون توجه داشته باشند. ترکیب رنگ‌ های مکمل سفید، کرم، طلایی و نقره‌ ای با رنگ زمینه و دیگر وسایلی چون پرده، مبل و دیوار سبب می شود تا نورپردازی محیط بیشتر شود و فضا دلباز و روشن جلوه کند و از طرفی محیط بزرگتر نشان داده شود.
ترنج طلایی فرش بر طرح زمینه غالب است و رنگ فراگیر آن چشم هر مخاطبی را به خود خیره می‌ سازد. گلبرگ‌ های نقره‌ ای طرح فرش را شلوغ می‌ کنند و در کنار چیدمان خلوت زیبایی بیشتری پیدا می‌ کند. نخ به‌ کار رفته در فرش حریر دودی از الیاف مصنوعی آکریلیک هیت ست شده است که دارای کیفیتی عالی می‌ باشد و در بازار امروزی حرف اول را می‌زند.
ضد حساسیت بودن و عدم پرزدهی از ویژگی‌ های بارز نخ هیت ست شده است. فرش حریر طلاکوب در برابر حرارت مستقیم مانند قرار گذاشتن اجسام داغ بر روی آن مقاومت بالایی دارد و تاروپود آن هیچگونه آسیبی نمی بیند. طول عمر مفید فرش حریر دودی حداقل 15 سال است؛ پس با خیال راحت با قیمت مناسب یک قالی باکیفیت را خریداری می‌ نمایید. فرش حریر دودی 700 شانه تراکم 2550 در ابعاد استاندارد در شش متری، نه متری و دوازده متری قابل بافت می‌ باشد.
طرح افشان حریر دودی در دکوراسیون مدرن و لوکس جایگاه ویژه‌ ای دارد و با به کار رفتن رنگ طلایی در بافت فرش شیک بودن آن را به رخ می‌ کشد. ضخامت فرش مناسب مکان‌ های شلوغ است و در اثر رفت‌ و آمد و در معرض پاخور بودن زیاد، آسیبی به بافت نمی‌ رسد و همیشه لطافت خود را حفظ می‌ کند. استفاده از رنگ‌ های مکمل در چیدمان به شما کمک می‌ کند تا دکوراسیون منحصر به‌ فردی داشته باشید.
فروش ویژه حریر دودی 700 شانه در 2 تراکم 2550 و 2100 امکان خرید را برای کلیه مصرف‌ کنندگان فراهم می‌ آورد تا با توجه به میزان بودجه خود فرش لطیف و ضخیمی برای خود انتخاب کنند. فروشگاه فرش فرشیما فعالیت تولید و فروش خود را نه تنها در فرش 700 شانه خلاصه کرده، بلکه ارائه کننده انواع فرش 1200 شانه و 1500 شانه در طرح و رنگ بندی مختلف می باشد. مجموعه ی فرش فرشیما به صورت حضوری و غیر حضوری خدمات خود را برای خریداران ارائه می‎‌کند تا خریدی آسان برای تمامی خریداران فراهم آورد.
https://carpetfarshima.com/carpet-700-reeds/

نمایش بیشتر
0 دیدگاه
0 دیدگاه ثبت نظرات بیش از حد مجاز است، چند دقیقه بعد ثبت کنید.
تصویر پیش فرض کاربر

اشتراک گذاری

  • کد ویدیو
  • واتس اپ
  • تلگرام
  • فیسبوک
  • توییتر
  • لینکدین

کد ویدیو

copy

گزارش تخلف

متن گزارش:

ثبت

تکرار پخش