سرویس اشتراک ویدیو ام پی فور

برای افزودن به لیست علاقه مندی باید وارد حساب کاربری شوید.

ورود به حساب کاربری

بستن

بله خیر

ام پی فور را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید.

پخش بعد از 8

فرش 700 شانه ارزان قیمت - طرح جانان رنگ فیلی با تراکم 2100

52 بازدید1 سال پيش
carpetfarshima

carpetfarshimaکاربر carpetfarshima

carpetfarshima - فرشیماکانال carpetfarshima - فرشیما

از طرح‌ های پرفروش افشان که در دسته ی فرش 700 شانه ارزان قیمت قرار می گیرد، فرش جانان به رنگ فیلی است. طراحی جذاب حاشیه‌ های فرش فاقد لچک و ترنج با زمینه ی فرش گره می‌‌خورد و فضا را از آنچه هست وسیع‌تر نشان می‌ دهد. فرش کهربایی جانان در زمینه سرمه‌ ای، کرم و فیلی و در ابعاد استاندارد شش متری، نه متری و دوازده متری تولید می‌ شود.
شاخه‌ های رقصان در باد پاییزی در میان گل‌ های دلفریب شادابی و طراوت را در فضا پخش می‌ کند. گلبوته های کرم به‌ صورت متقارن در سراسر فرش آغشته به اشک مهتاب شدند. درخشندگی تار و پود های فرش مدیون نخ ورژن است که از براقیت بالایی برخوردار است.
نخ ورژن در فرش 700 شانه ارزان‌ قیمت جانان باعث می‌ شود تا قیمت فرش با وجود چنین الیاف باکیفیت و ارزان کاهش یابد و به‌ عنوان فرش های قیمت مناسب پرطرفدار باشد. از طرفی ضخامت فرش مناسب دکوراسیون‌ های سنتی و نشستن روی فرش است و جایگزین صندلی و مبل می‌باشد. لطافت فرش در حدی است که به‌ هنگام لمس کشیدن، صدای آواز گل‌ های خوشرنگ گوش شما را نوازش می‌ دهد.
زمینه فیلی فرش مملو از گل‌ های آبی و زرد هستند که مکمل نورپردازی فضا را برعهده دارد. ترنج مرکزی فرش هرچند کوچک است؛ اما با ترکیب رنگ‌ های سبز و نارنجی گل‌ های ظریف را در اطراف خود به سوی آسمان فیلی هدایت می‌ کند. زیبایی حاشیه جانان فیلی با نوار کرم رنگ به نهایت خود می‌ رسد و غایت زیبایی را در قاب کوچک تاروپود ها نشان می‌دهد.
در حاشیه فرش دسته‌ گل‌ های شاد وجود دارد که هماهنگ نمودن وسایل منزل را برای شما آسان می‌کند و دست شما را در انتخاب رنگ چیدمان باز می‌گذارد. استفاده از رنگ‌ های طلایی، سبز، نارنجی، کرم و نقره‌ ای در دیوارها، کابینت، پرده و شلف ها محیط شما را به یک مکان لوکس و شیک تبدیل می‌کند.
فرش ارزان‌ قیمت جانان نگرانی را از چهره هر خریدار می‌زداید تا با خیالی آسوده با هزینه اندک بتوانند یک فرش باکیفیت و قیمت مناسب تهیه کنند. افراد تنوع طلب همیشه در پی تغییر دکوراسیون خود هستند، لذا با وجود فرش 700 شانه ارزان‌ قیمت می‌ توانند در کوتاه‌ مدت با بودجه کم فرش لطیف خود را تغییر دهند.
طرح افشان فرش در زمینه فیلی مناسب مکان‌ های شلوغ و پررفت‌ و آمد است، پس با خیالی آسوده مهمانی‌ ها و دورهمی‌ های خود را به بهترین شکل برگزار کنید و نگران آلوده شدن فرش نباشید. شستن فرش جانان مانند دیگر فرش‌ های ماشینی قابلیت شستشوی مکرر به‌ صورت سنتی و صنعتی را دارد و از زیبایی فرش کاسته نمی‌شود.
وزن فرش جانان 700 شانه ارزان‌ قیمت به نسبت فرش‌ های با تراکم بالا کمتر است و به‌ هنگام جا به‌ جا کردن سنگینی آن را احساس نمی‌کنید. فرش جانان با وجود رنگ آبی و زرد مناسب آشپزخانه است و باعث افزایش اشتها می شود و سفره‌ ی پربرکت خود را می‌توانید در کنار فرش جانان پهن کنید. مکان‌ های کوچک با وجود طرح افشان و زمینه روشن فرش، فضای شما دلباز و وسیع تر نشان داده می‌شود.
با وجود تمام مشخصات فرش جانان در نظر داشتن یک فروشگاه معتبر می‌تواند خیال شما را به خاطرات دوست‌ داشتنی تبدیل کند. فرش فرشیما همان فروشگاه معتبری است که آرزوی شما را در یک قاب پرگل از تاروپود ها برآورده می‌ سازد. فروشگاه فرش فرشیما با ارائه محصولات فرش ماشینی اصل توانسته است جایگاه ویژه‌ ای در میان خریداران پیدا کند و همیشه محبوب دل‌ های شما باشد.
فرشیما ارائه کننده تمامی محصولات فرش ماشینی با تنوع طرح، رنگ، شانه و تراکم است که به‌ صورت حضوری و غیرحضوری می‌توانید از خدمات آن بهره‌مند شوید. فرش های 700 شانه ارزان قیمت از محصولات پر تکرار و پر فروش مجموعه ی فرشیما می‌باشد و قیمت مناسب آن باعث شده تا افراد بتوانند در سریعترین زمان ممکن محصول خود را ثبت سفارش کنند.
https://carpetfarshima.com/cheap-carpet-700-reeds/

نمایش بیشتر
0 دیدگاه
0 دیدگاه ثبت نظرات بیش از حد مجاز است، چند دقیقه بعد ثبت کنید.
تصویر پیش فرض کاربر

اشتراک گذاری

  • کد ویدیو
  • واتس اپ
  • تلگرام
  • فیسبوک
  • توییتر
  • لینکدین

کد ویدیو

copy

گزارش تخلف

متن گزارش:

ثبت

تکرار پخش