سرویس اشتراک ویدیو ام پی فور

برای افزودن به لیست علاقه مندی باید وارد حساب کاربری شوید.

ورود به حساب کاربری

بستن

بله خیر

ام پی فور را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید.

پخش بعد از 8

فرش 1200 شانه - طرح گلناز بدون حاشیه طوسی تراکم 3600

101 بازدید9 ماه پيش
carpetfarshima

carpetfarshimaکاربر carpetfarshima

carpetfarshima - فرشیماکانال carpetfarshima - فرشیما

فرش ۱۲۰۰ شانه گلناز طوسی دنیایی از لطافت و زیبایی را پیش روی شما قرار می دهد و با خرید این فرشی گل برجسته یک عمل هنری باارزش بالایی را انجام داده اید. این طرح زیبا با نقشه افشان و پالت ۹ رنگ انتخابی شیک و زیبا برای خانه شما می باشد.
این فرش با تراکم ۳۶۰۰ از سری محصولات گل برجسته است که از دو الیاف آکریلیک هیت ست و هایبالک بافته می شود. فرش گلناز در دو زمینه تیره طوسی و دودی و زمینه روشن نقره ای بافته می شود و جزو بافته های پرفروش طلاکوب نیز بشمار می آید. در زمینه ی فرش گل های طلایی را مشاهده می کنید که در سراسر فرش پراکنده شده و در میان آن گل های مخفی کوچکی قرار دارند.
این محصول فضای دکوراسیون شما را بزرگ جلوه می دهد و در بزرگ نمایی دکوراسیون نقشی بسزا خواهد داشت. فرش گلناز از سری فرش های پرفروشی است که همیشه یک قطعه هنری باارزش و جذاب را در اختیار شما قرار می دهد. قیمت مناسب این فرش با توجه به کیفیت عالی گزینه ایده آلی برای افرادی است که به دنبال چنین بافته ای می گردند.
طرح گلناز به راحتی زیبایی و دکوراسیون خانه تان را تکمیل می کند و از محبوب ترین نوع فرش ماشینی شناخته می شود. با گلناز گل برجسته فرشیما به خانه تان جلوه ی لاکچری و شیک خواهید بخشید. این فرش به معنای ایجاد یک تحول در دکوراسیون خانه شماست و شما را با دنیایی از زیبایی و استثنایی روبرو می سازد.
فرش طوسی طلایی یکی از رنگ های پرطرفدار و جذاب در دکوراسیون داخلی است که با توجه به سلیقه و سبک دکوراسیون با طیف رنگ های مختلف چون خاکستری، صورتی، سبز آبی، نارنجی، قهوه ای و طوسی به عنوان رنگ همراه ترکیب می شود.
فرش طوسی و طلایی هرچند قدمتی بسیار طولانی دارد اما امروزه با طرح های جدید و کیفیت بالا منازل شما را دگرگون می سازد. قبل از خرید هر گونه فرش باید به اصالت و کیفیت آن توجه نمایید و از فروشگاه های معتبر آن را تهیه کنید. فرشیما فروشگاه معتبر فرش های ماشینی با نماد الکترونیکی اعتماد است که تمامی محصولات خود را با کیفیت بالا و قیمت مناسب عرضه می کند.
https://carpetfarshima.com/product/carpet-1200-reeds-golnaz-highbulk-design-gray-color/

نمایش بیشتر
0 دیدگاه
0 دیدگاه ثبت نظرات بیش از حد مجاز است، چند دقیقه بعد ثبت کنید.
تصویر پیش فرض کاربر

اشتراک گذاری

  • کد ویدیو
  • واتس اپ
  • تلگرام
  • فیسبوک
  • توییتر
  • لینکدین

کد ویدیو

copy

گزارش تخلف

متن گزارش:

ثبت

تکرار پخش